Mä EN halua olla enää raskaana! *valitusvarotus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaa

Vieras
Miksei tää vois kulua äkkiempää tää aika, vielä melkee puolet jäljellä ja tekis mieli huutaa ja rääkyä niin kovaa et naapureitten korvat halkee! Mua vaan ottaa päähän JOKA asia, itkettää ja ärsyttää, menee hermot, vaikee hengittää, tukala olla muutenki enkä haluu ees kuvitella millanen olo mulla on sitte loppuraskaudesta! Tekis mieli ottaa tosta tuo v*tun vesilasi ja heittää se seinään ja lyyä nyrkki kannettavan näytöstä läpi ja juosta jonnekki saakelin kauas. Työt ei yhtään kiinnostais, ahistaa mennä sinnekki. Väsyttää iha hirveesti.

Ja ei , mulla ei oo mitään erikoista syytä miks mua ärsyttää. Mua vaan ottaa kaikki asiat nyt päähän. Joka pieniki asia. Suutun miehelle joka asiasta ja kavereille, pillitän koko ajan jne...
Mä en kyllä voi toista lasta hankkia, miten mä pärjään sit tän mielialapaskan kaa kun on yks lapsi jo olemassa? Enhän mä jaksa edes hoitaa sitä sitten! Eli jää vissiin ensimmäiseks ja viimeseks tämä.

Kiitos kun sain valittaa.

ja tällä hetkellä mun henkeä ahistaa jotenki niin ku täällä on niin saaterin kuuma täällä sisällä ja muutenki hankala olla... Niin sekin jo itkettää. Ulos en jaksa mennä ku kaikki kaverit varmaan krapulassa löhöää kotona jne..

taitaa kuulua noille viikoille :|
Oli itelläkin joku valiti-valiti-kausi mut onneks se meni ohi. Ja onneks mies ymmärsi vaikka valitinkin sille...tosin muisti aina mainita sanan "raskaushormoonit" ja se oli kyllä aika paha sana siihen aikaan. |O

taas toi mieski on lähössä ryyppäämään ja se oli jo eilenki niin kännissä että oksenteli saatana. Menee hermot ja mä en enää sitäkään jaksa ja tekis mieli vaa muuttaa vittuun täältä.

Vittu. Mä en vaa jaksa tätä enää.

Joo täällä toinen... raskausviikkoja 20+3 ja on järkyttävä väsymys uupumus, huimaus yms yms yms... Ottaa olo päähän. Eikä munkaan mies kyllä ymmärrä. Jätti mut viikonlopuks yksin kolmen lapsenkaa... Ja hyvä etten aamulla suihkuun pyörtynyt. Kamalaa jos loppuraskaus on tälläistä kun ei aiemmin ole ollut :( Hemoglobiini oli 108, en tiedä johtusko siitä... Kilppari arvotki alhaalla mutta ei meiän virolainen neuvola lääkäri osaa niistä mitään sanoa. (sori oma valitusvirteni)

Mulla oli tuollainen itku-raivo kausi viikoilla 7-15.... Se kyllä ohi mutta muuten paska olo

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja miksi piti sitten lapsi hankkia jos asenne on tuo, ja miehesi käyttäytyminen kans aika ala arvoista.

kuule vitustako mä tiesin että tää on tämmöstä paskaa! ja ennen mies ei todellakaa juonu näin usein!

Miehesi käytös aika perseestä jos toista päivää jo vetää..tai en tiä, onneks toi mun ukkoni on ollu aika kiva tän mun odotusajan :)
Ja khyll täs alkaa kans hermot paukkumaan, ihan eilen jo pelästyin omia ajatuksiani ja tunteitani. Mutta loppusuoralla onneks jo oon, 39+3

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja miksi piti sitten lapsi hankkia jos asenne on tuo, ja miehesi käyttäytyminen kans aika ala arvoista.

Sulla on sit varmaan kristallipallo käytössä?!

Mistä helkkarista tietää etukäteen, miltä raskaus tuntuu?:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sinisiipi-perhonen:
Joo täällä toinen... raskausviikkoja 20+3 ja on järkyttävä väsymys uupumus, huimaus yms yms yms... Ottaa olo päähän. Eikä munkaan mies kyllä ymmärrä. Jätti mut viikonlopuks yksin kolmen lapsenkaa... Ja hyvä etten aamulla suihkuun pyörtynyt. Kamalaa jos loppuraskaus on tälläistä kun ei aiemmin ole ollut :( Hemoglobiini oli 108, en tiedä johtusko siitä... Kilppari arvotki alhaalla mutta ei meiän virolainen neuvola lääkäri osaa niistä mitään sanoa. (sori oma valitusvirteni)

Mulla oli tuollainen itku-raivo kausi viikoilla 7-15.... Se kyllä ohi mutta muuten paska olo

höh :( koita säkin jaksella...
Mullakin välillä ollu matala hemoglobiini et sekin voi varmaan kyllä aiheuttaa ainaki väsymystä...

mä en enää vaa tiiä mitä mun pitäs tehä. Nyt se paska ei ees vastaa puhelimeen ku suutuin sille. Vittu. Tekis mieli muuttaa TOSI kauas ja alottaa ihan uus elämä yksin vauvan kaa. Ja tiiän et hetken päästä ajattelen etten ikään jättäis mun miestä mut nyt tuntuu siltä...

Ap: sä et ole oma ittes tällä hetkellä! Toisille raskaus tekee tollasta. Itsellä epäilen, että puhkes masennus raskaana ollessa, kun olo oli aivan sairas! Kaikki masennus loppui kun lopetin imetyksen. Hormoonit vaikuttaa toisiin aivan eri tavalla kuin toisiin.

Yritä rauhottua. Vedä henkeä. Soita jollekin, vaikka vanhemmillesi. Sun pitää nyt saada puhua jonkun kanssa, joka pistää asiat sulle mittasuhteisiin. Kuuntele itseäsi!

Yhteistyössä