Mä en jaksa enää exää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itku"

Vieras
Mä en tiedä oikeasti kuinka kauan jaksan...
Erosin kohta kolme vuotta sitten exästä, miehen alkoholin käytön, itsekkyyden, ehkä jopa narsismiakin joukossa takia.
Tällä viikolla sitten olen taas joka päivä saanut kuulla vaikka mitä...
Ensinnäkin mies ei ollut nähnyt lastaan kolmeen viikkoon koska oli ryyppyputki päällä... No, hänen mielestään oli viisautta ettei hän yrittänytkään ottaa lasta silloin luokseen.
Haukkui mut ja nykyisen miehen tyhmäksi, kuulemma jos Mensan testeihin lähdettäis, hänen äo:nsa olis huippuluokkaa ja me tyhmiä ku saappaat.
Kasvatan lapsen aivan väärin, en osaa kasvattaa lasta laisinkaan, vain hän on oikea ihminen kasvattamaan tyttärensä.
Mä teetän lapsella töitä, hänen pitää saada olla lapsi, lapsella ei ole verokorttia eikä työvelvoitetta ( joo, lapsi joutuu siivoamaan huoneensa, laittamaan astiat koneeseen, kattamaan pöytää jne ja ikää on 7v.)
Nykyinen mies ei saa puuttua mihinkään lapsen tekemisiin, ei saa komentaa, pyytää, vaatia...
Kaiken kaikkiaan mä olen omahyväinen, omaa napaa tuijottava tyhmä äiti joka ei välitä lapsestaan.
No, kai se sitten on totuus.

Miten mies sua haukkuu? Puhelimessako? Älä vastaa puheluihin. Hoida tekstareilla pakolliset lapsen asiat ja tapaamiset, ei sun tarvitse mitään haukkumista kuunnella. Eikä ex voi sanella, miten sun nykyinen mies lapsen kasvatukseen osallistuu.

[QUOTE="eee";24283548]Miten mies sua haukkuu? Puhelimessako? Älä vastaa puheluihin. Hoida tekstareilla pakolliset lapsen asiat ja tapaamiset, ei sun tarvitse mitään haukkumista kuunnella. Eikä ex voi sanella, miten sun nykyinen mies lapsen kasvatukseen osallistuu.[/QUOTE]

Hänen mielestään HÄNEN lastaan ei kasvata vieraat idiootit...

Selkeesti narsisti se exäs. Niiden mielestä vaan ne on oikeassa. Muutenkin kasvattaa omaa surkeaa itsetuntoaan tuolla käytöksellä. Mun ex oli samanlainen, tilanne rauhottu eron jälkeen kylläkin.

samantyyppistä oon iteki saanu kuulla eron jälkeen.. plus että oon huora kun mä kehtaan löytää uuden miehen. jotain voi antaa anteeks muttei unohtaa koskaan.. koko ajan harvenee kerrat kun mies lapsia näkee, silti vaatii esm puolet lapsilisistä itelleen, että voi ryypätä, voi jeesus. mä ostan sit omalla puolikkaalla kenkiä, vaatteita ja ruokaa... mut mä en enää vastaa mihinkään viestiin mikä ei koske sitä, miten hän tapaa lapsia tai mikä liittyyl asten terveyteen tms.. se on kyllä rauhottanu!

[QUOTE="itku";24283577]Hänen mielestään HÄNEN lastaan ei kasvata vieraat idiootit...[/QUOTE]

Et vastannut kysymykseen siitä, mitä kautta mies sua ja sun uutta miestä haukkuu. Puhelimessako? Ei sun tarvitse tollasta kuunnella.

[QUOTE="eee";24283746]Et vastannut kysymykseen siitä, mitä kautta mies sua ja sun uutta miestä haukkuu. Puhelimessako? Ei sun tarvitse tollasta kuunnella.[/QUOTE]

Anteeks, meni tuo kysymys ohi... Siis puhelimessa, kylillä jos törmätään, kun vien lasta isälleen / haen lasta.

Sinä jolta mies vie puolet lapsilisästä?Siis mitä helvettiä?Tapaako isä jokatoinen vkl lasta/lapsia?Ne lisät on tarkoitettu lapsille, ei vanhemmille. Toki vanhempi voi maksaa niillä jotakin laskua aina, mutta siis ne kuuluu sinne lapsen elatukseen.

[QUOTE="itku";24283763]Jos mä en vastaa puheluihin / viesteihin, mies soittaa sitten vaikka 1000 kertaa ja sitten tulee törkeätä viestiä...[/QUOTE]

Siinä kännyssä on sellanen nappi, josta sen saa kiinni ja lankapuhelimessa piuha, minkä saa irti seinästä, joten "oma syysi", jos tuollasta pa*kaa kunntelet... ;) Jos sulla on se känny, anna tulla tekstareina kaikki ja säilytä muistissa. Voi tehdä niiden perusteella ilmon kotirauhan häirinnästä ja hakea jopa lähestymiskieltoa.

tuli mieleen oma tilanne joka helpottui vuosi sitten (on kyl vieläki joskus jupinaa tai paasaa lapsille kuin inho tai tyhmä äiti on millon mistäkin ) meillä tilanne kesti puolitoista vuotta sisälti myös kyllä uhkailua , mun tappamista , uuden mieheni tai koirien varastamista , mitä milloinkin en oikein nukkunu ja aloin oleen ihan piipussa. hänellä oli rikosrekisterikin joten pelkäsin todella kun viina maistui että koomassa pystyy mihin vaan . sit yhtenä päivänä mulle riitti ja mä soitin helsingin turvakotiin ja keskustelin pitkään niiden mukavien henkilöiden kanssa ja heiltä sain hyviä neuvoja. sit ilmotin seuraavana päivänä exälle (pv jolloin oli selvä) että nyt tää loppu, oon ilmottanu turvakotiin ja poliisille lähtee puh seuraavaksi jos se ei lopu tähän ja sit ei todella oo tapaamis mahd eikä muutakaan ja kun hän alotti mun haukkumisen ja uhkailun en enää alistunu kuuntelee mitä olin tehny siihen saakka vaa huusin takas et tule tänne niin katotaa kuka nuijii kenet. ja et mie oon hyvä äiti ja olen aina hoitanu ja tulen hoitamaan lapset niin hyvin kun ikinä pystyn ja et luulis oleva onnellinenet lapsien elämäs on uusi välittävä aikuinen josta myös lapset pitävät. sen päivän jälkeen rauhottu ehkä kun huomas ettei sen haukkuminen tai uhkailu enää lyöny mua maahan vaan sai mut jättään sen kaiken omaan arvoonsa ja nauttimaan elämästälasten kanssa. en kyl suosittele huutoo tai riidan haastamista kun en tunne sun exää halusin vaan sun tietävän ettet oo yksin ja se pv koittaa viel ku helpottaa viimeistää ku lapsi kasvaa ja tajuaa kuka sitä rakastaa, välittää ja viettää yhteistä aikaa.

Siinä kännyssä on sellanen nappi, josta sen saa kiinni ja lankapuhelimessa piuha, minkä saa irti seinästä, joten "oma syysi", jos tuollasta pa*kaa kunntelet... ;) Jos sulla on se känny, anna tulla tekstareina kaikki ja säilytä muistissa. Voi tehdä niiden perusteella ilmon kotirauhan häirinnästä ja hakea jopa lähestymiskieltoa.

Silloin en vastaakaan jos lapsi on mulla mutta jos lapsi on isällään niin mun on vastattava koska pelkään että lapsella on joku hätä. Tekstareita oon säilyttäny ja niiden perusteella yrittänyt tehdä ilmoitustakin mutta poliisin mielestä ei riitä näytöksi :(

Tuli tällanen idea mieleen, et toimiskohan, jos sanoisit exälle napakasti jokaisen puhelun alussa, että nauhoitat puhelun (ja tarvittaessa toimitat poliisille)? Siistisiköhän suutaan?

[QUOTE="eee";24283865]Tuli tällanen idea mieleen, et toimiskohan, jos sanoisit exälle napakasti jokaisen puhelun alussa, että nauhoitat puhelun (ja tarvittaessa toimitat poliisille)? Siistisiköhän suutaan?[/QUOTE]

Ei auta, oon kokeillut, hän ei kuulemma hauku eikä uhkaile vaan puhuu asiaa...

[QUOTE="itku";24283881]Ei auta, oon kokeillut, hän ei kuulemma hauku eikä uhkaile vaan puhuu asiaa...[/QUOTE]

Mut jos hän haukkuu sua, niin voisithan ihan oikeasti nauhoittaa niitä puheita. Jos niitä tarpeeksi olisi ja viestejä kanssa, niin eiköhän tossa jonkun kotihäirinnän tuntomerkit täyty, tai ainakin jonkun herjaamisen...

Lastenvalvojalle ja tai sossuun aikaa. Sen takia, että keskustelette lapsen tapaamiseen liittyvät asiat uusiksi. Tarviiko tapaamisia harventaa alkoholin takia ja nimenomaan keskustelette siitä, kuinka haitallista lapselle on hänen vieminen ja hakeminen isätä kun isä haukkuu äitiä ym. Tuollainen käytös ei ole hyväksi lapselle! Entäpä jos lapsella on oma känny ja siitä hän soittaa jos on joku hätä hällä?
Pysyykö isä selvinpäin lapsen siellä ollessa? jollei, niin voit olla antamatta lasta hälle tai jos lapsi on jo siellä ja isä humalassa, niin soita virka-apua hakemaan lapsi pois sieltä ja tee LS-ilmoitus!
Lapsilisiä sun ei tarvii puolitella!
tuntuu, että oot jollain tasolla päästänyt miehen sun niskas päälle.

Yhteistyössä