Mä en jaksa enää huutaa vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä oon ollut tänään raivareiden kohteena...tytöt raivosi koska mä en kuulemma vaihda koskaan lakanoita enkä pyyhkeitä enkä pese vessan pönttöä. Ei voi kuulemma elää kun on niin likasta ja paskasta aina ja mikään ei oo koskaan ollut kunnossa. Ollaan huudettu melkein koko päivä ja mulla ei ole enää ääntä yhtään ja varmaan katkes päästä tänään suonia taas. Kun ei enää jaksa huutaa takasin niinkun joskus ennen niin mä jään alakynteen kun noi huutaa ihan tauotta ja äänet on aina vaan kovemmat. Mä pesin vessan pöntön jo. Nyt tekis mieli vetää pää täyteen tollasen sairaan hyökkäyksen takia mut kun ei ole rahaa. Ikinä ei oo rahaa ikinä ei oo mitään. Kaikki mitä mä saan menee aina tosi nopeesti kun aina on laskuja ja kun saa rahaa niin on jotenkin niin loppu ennen sitä kun on joutunu koko ajan elämään niin pienellä.. Mun kaveri sanoi että mun pitäis ostaa sellanen laite millä voi huutaa tosi kovaa takasin ilman että huutaa yhtään.

Ei kun noi huutajat on mun omia lapsia. ei tää mitään uutta ole mut huomaan et mä en pysty enää väittämään takasin ja ne huutaa mun yli.

Sen kun kiellät niitä huutamasta ja jos eivät usko, niin laitat sellaiset sanktiot peliin, että sana menee perille.

Lapsille pitää pitää pienestä pitäen kuri niin tottuvat siihen, että vanhemmille ei huudeta ja heitä totellaan.

Mitä vittua?

Mä olen vanhentunut eikä enää sama kun nuorena. Se menee toisin päin mitä ennen ja noi vaan vahvistuu ja mä heikkenen. Yks yhtä vastaan mut kun mä joudun yksin.

Teini-ikäisiäkö ne tytöt ovat? Ei sen ikäisille tarvitsekaan pärjätä fyysisesti. Mutta sen sijaan vanhemmalla pitää olla auktoriteetti, jota onnistuneessa tapauksessa on kasvatettu 1 v -iästä lähtien.

Sano vaikka, että kaikenlaiset edut menevät tytöiltä katkolle jos puheet eivät muutu nätimmiksi. Kännykät pois ja kotiarestiin esimerkiksi.

Teini-ikäisiäkö ne tytöt ovat? Ei sen ikäisille tarvitsekaan pärjätä fyysisesti. Mutta sen sijaan vanhemmalla pitää olla auktoriteetti, jota onnistuneessa tapauksessa on kasvatettu 1 v -iästä lähtien.

Sano vaikka, että kaikenlaiset edut menevät tytöiltä katkolle jos puheet eivät muutu nätimmiksi. Kännykät pois ja kotiarestiin esimerkiksi.

Ne ajat on kaukana kun oli kotiarestit. Ne nauraa jos mä edes sanon että mä otan kännykän pois ja joudutte arestiin. Tällästä tää on...

Ne ajat on kaukana kun oli kotiarestit. Ne nauraa jos mä edes sanon että mä otan kännykän pois ja joudutte arestiin. Tällästä tää on...

No on sinulla varmaan jotain keinoja millä kiristää niitä? Varmaan esim. maksat aika lailla kaiken niiden tyttöjen elämässä.

Tyyppiesimerkkejä: jos tytöillä on joku viikko- tai kuukausiraha tai vastaava niin se pois. Eivät varmaan tykkää olla ilman rahaa. Ja mitä kännykkään tulee, niin se tai ainakin siitä liittymä pois. Tuskin tykkäävät olla ilman. Ylipäätään netin käyttöön estot paitsi jos liittyy koulutehtäviin. Et osta niille enää vaatteita paitsi jos on aivan pakko. Et järkkää tai maksa kivoja tekemisiä. Kieltäydyt tekemästä töitä niiden puolesta ja määräät rangaistusluonteisia työtehtäviä. Et kuskaa minnekään jos teillä on auto, ja otat vaikka polkupyörätkin lukon taakse.

Yritä nyt hyvä ihminen ryhdistäytyä.
Nauru lakkaa äkkiä, kun suljet liittymät, olettaen, että sinä ne maksat. Samoin lopetat sen teinien vaatteiden pesun. Tuon ikäiset osaavat kyllä käyttää pesukonetta. Pese vain omat vaatteesi ja vaihda ja pese omat lakanasi.

Yhteistyössä