mä en jaksa enää olla lihava!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen läski

Vieras
mä vihaan ja inhoon itteäni!mä häpeän mennä ihmisten ilmoille,haluan vain hautautua neljän seinän sisään.jos nään itsestäni valokuvan,ahdistun ja menen täysin sekaisin.tuntuu et en edes itse täysin tajua kuinka lihava mutantti olen.tiedän että kun kuljen kadulla tms. ihmiset katsovat ja kauhistelevat.
olen täysin loppu,mikään ei onnistu,syön ja oksennan.en pysty olemaan syömättä,en voi olla oksentamatta ja silti painan aina vain näin mielettömän paljon.tuntuu että mikään ei enää auta.musta ei ole mihinkään.
miten musta on tullut tällainen ja miten voin päästä tästä helvetistä.
tuntuu et en jaksa enää kauaa..

Voimia!!! Älä luovuta. Jos laihduttaminen ei omin voimin onnistu, hae apua lääkäriltä, sieltä voisit saada apua tohon oksentamiskierteeseen. Koita jaksaa.

t. toinen läski

Hyvin pienen osan saat sillä oksentamisella enää kaloreita poistettua, ne imeytyy niin nopeasti ja kaikkea ei voi saada ulos. Eli helpompi olla herkuttelematta.

No, itseinholle pitäisi rajat löytyä. Mutta toisaalta tyytymättömyys tilanteeseen on muutoksen avain, joten ainoa tie on hankkiutua läskistä eroon. Viisainta on kääntyä lääkärin puoleen, ja ehkä jonkin muun kuin somatiikan puolen läääkärin. Saat apua bulimiataipumukseesi, ja sitä kautta ravitsemusneuvoja, joiden avulla saat toteutettua ruokaremontin.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta;23838413:
Mitkä sun mittasi sitten ovat? Huolestuttavalta kuulosti tuo oksentaminen... Hakeudu johonkin ryhmään, josta saat tukea. Itse olin xtravaganzassa. Tsemppiä!

Älä vaan ap koita tota xtravaganzaa, ne kilot hiipii kyllä vielä takasin vaikka ei ihan kk tai 2 mut takas tulee ja jopa tuplana voi tulla.

Tekstisi alku oli kuin suoraan minun kirjoittamani ennen kuin aloin laihduttamaan!

Alku on vaikeaa, todella vaikeaa, mutta on aivan uskomaton tunne kun paino alkaa pudota, kasvot kaventua ja vaatteet mystisesti suurentua ;)

Kun vain pääset alkuun, huomaat, ettet todellakaan tarvitse niin paljon ruokaa kun mihin olet tottunut, eikä nälkä vaivaa. Mieliteotkin vähenevät ja terveellisestä syömisestä ja liikkumisesta tulee mukavaa :)

Tekstisi alku oli kuin suoraan minun kirjoittamani ennen kuin aloin laihduttamaan!

Alku on vaikeaa, todella vaikeaa, mutta on aivan uskomaton tunne kun paino alkaa pudota, kasvot kaventua ja vaatteet mystisesti suurentua ;)

Kun vain pääset alkuun, huomaat, ettet todellakaan tarvitse niin paljon ruokaa kun mihin olet tottunut, eikä nälkä vaivaa. Mieliteotkin vähenevät ja terveellisestä syömisestä ja liikkumisesta tulee mukavaa :)

mut miten onnistuit aloittamaan?vaikka mä yritän ni kun saan ruokaa eteen järki kuin sumenee ja ahmin hulluna!eikä sen tarvi mitään herkkua olla,tänäänkin ahoin itteeni puoli (iso)vuokaa makaroonilaatikkoa joka päätty vessan pyttyyn vartissa.
mä vihaan tätä tilannetta ja tällaista elämää..

ja mua ei edes haittais tää oksentaminen jos se tehois mut eip auta..
mun painoindeksi on 35 eli olen ihan oikeasti lihava enkä mikään pajunvitsateini joka valittaa olemattomista mahamakkaroista

ja mua ei edes haittais tää oksentaminen jos se tehois mut eip auta..
mun painoindeksi on 35 eli olen ihan oikeasti lihava enkä mikään pajunvitsateini joka valittaa olemattomista mahamakkaroista

Ei siihen oikeasti auta kuin elintapojen muutos. Alat liikkua ja ennen ruokaa syöt ison annoksen salaattia jolloin ei tule syötyä itse ruokaa niin paljon. Vaihda pullamössöleivät ja makaroonit täysjyvään ja vähennä herkuttelua.

Tuo on ihan totta. Se tsemppaa jo tosi paljon kun huomaa sen muutoksen.

Yhteistyössä