mä en jaksa enää tota exää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Oon rv38+4 et ei oo vielä edes syntyny mut mitä ton ukon kans oikee tekis? se puhuu koko ajan paskaa ja haukkuu mua ja tätä lasta. mm kusipäiseks mukulaks ja räkänokaks,paskaks ämmäks ja ties miks.. Aluks se kiristi et jos en palaa sen kans yhteen ni en muka anna sen olla isä jne Asun 30km päässä siitä. Mä oon koko ajan puoltanu vaan sitä miten isän kuuluu saada tavata lastaan usein jne! ollut ultrissa mukana jne viim. ei ollut ko hän ei jaksanut nousta niin aikaisin.Oon taas ihan puullapäähän lyöty! taas se puhuu tota samaa paskaa,enkä mä jaksa,kaikki alko siitä ko en oikee VAATINU häntä tulemaan synnytykseen vaan kirjotin et"ilmottelen sitten ko on aika ja saa tulla jos haluaa.." :O noh hänestä se oli kylmästi vastattu! eipä kauheesti tehny mieli vastata noitte haukkumiste jälkee et "totkai sun pitää tulla"
Sanoin sille suoraan et tehdään sit kaikki viralliset tapaamissopimukset ym lastenvalvojalla jne et loppuu tollaset puheet. Noh hänen silmil ei kuulemma mitkään paskalapset hypi ,eikä rupee tollaseen pelleilyyn ja jos tää siihen menee ni saan pitää koko paskan yksinäni ja palauttaa vaunut mitkä tän miehen äiti osti. Alkanu jo tuntuu et tua hakee jotai tekosyytä ettei tarttis lastaan nähdä...huoh..

Exäs kuulostaa ihan narsistiselta. Älä lähde mukaan tuohon leikkiin. Ja otat ehdottomasti yksinhuoltajuuden lapsen synnyttä, EI MISSÄÄN NIMESSÄ YHTEISHUOLTAJUUTTA! Tapaamissoppareihin tarkat tapaamisajat, ei mitään ylimalkaista "joka toinen vkl". Mene narsistien uhrien tuen sivuille, saat paljon tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Exäs kuulostaa ihan narsistiselta. Älä lähde mukaan tuohon leikkiin. Ja otat ehdottomasti yksinhuoltajuuden lapsen synnyttä, EI MISSÄÄN NIMESSÄ YHTEISHUOLTAJUUTTA! Tapaamissoppareihin tarkat tapaamisajat, ei mitään ylimalkaista "joka toinen vkl". Mene narsistien uhrien tuen sivuille, saat paljon tietoa.

Älä missään tapauksessa ota yhteishuoltajuutta, ole kaukaa viisas. Jos nyt käyttäytyy noin, niin mitä onkaan sitten kun vauva syntyy. VOIMIA SINULLE JA ONNEA VAUVASTA!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja jos en yhteishuoltoon suostuis ni sit se ainaki taas syyttää mua ties mistä..:/ pelottaa kyl ajatella mitä siitäki tulee..

anna syyttää. sä tiedät, että se ei käyttäydy oikein. älä anna periksi. kanna vastuu lapsesta ja susta itestäs.

yksinhuoltajalla on niin paljon helpompaa, jos otatte yhteishuoltajuuden joudut hänen pompoteltavakseen loppuelämäksesi! kaikkeen pitää kysyä mielipidettä mieheltä joka kyllä todella kuulostaa narsistiselta eikä hän välttämättä päästäisi teitä edes lomareissulle. minä olen yksinhuoltaja ja todella onnellinen siitä. mies ei kyllä ikinä mitään ole vaatinutkaan :/

Yhteistyössä