Mä en jaksa enää tuota miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt:
mielestäni nuo on niin turhia et ei niihin tarvisi rahaa ollakaan..

Ehkä sillä miehelläkin pitäis joitain "omia juttuja" sallia. Saattaa tuntea itsensä ns. munattomaksi, jos häneltä odotetaan sekä siivusta, palkkatyön tekoa,lastenhoitoa JA vielä käsketään luopumaan pikkupaheistaan. Täytyy jotain omaa jättää hänellekin ;)

NO eikö se oma voi olla satunnainen oma aika tai harrastus tai työmatkat rauhassa? tupakka ja alkoholi vievät aika paljon rahaa ja väsyttävät ja masentavat pitemmän päälle.

Voi, toki :) vaan maksaahan ne harrastuksetkin. Onko miehellä mitään harrastusta?

Varmaan lohduttavaa kuulla, että muiden miehet kyllä auttaa ja passaa...
Joo ja jos kertoo, et mies esim. juo, niin sitten tulee vastauksia, että ei mun mies ainakaan juo ja jos juo niin korkeintaan pari kertaa vuodessa.Tai sitten, kun joku kertoo, että mies on pettänyt, niin vastauksia tulee, ettei mun mies ikinä tekis tollasta. Onneks näköjään niin monella on täydellinen mies.

Siis enhän minä niitä miehen nautintoja ole kieltänyt. Joskus olen maininnut kun niihin uppoaa kuukaudessa kuitenkin aika paljon rahaa. Miehellä ei ole mitään harrastuksia vaikka olen yrittänyt ehdottaa et aloittaisi jonkun harrastuksen, mut ei vaan suostu.

Varmasti ketuttaa :( sama se on meidän isännällä.. Aika harvoin kotitöitä tekee vapaa ehtoisesti, aina pitää patistelemassa olla.. Mut nykyään onneksi ottaa minutkin paremmin huomioon ja yrittää auttaa enemmän. :)

Saatiin lasten kanssa siivottua yks makuuhuone kunnolla ja nukutaan nyt siellä sitten lasten kanssa ens yö. mies vetää sikeitä vieläkin tuolla meidän makuuhuoneessa työvaatteet päällä. No huomenna ajattelin soittaa äidilleni jos voisi lähteä ajamaan meille ja tulla auttamaan. Uskoisin et tuo tehoaa mieheen huomenna kun sanon et anoppis on tulossa meille siivoomaan kun itse et saa siivottua ja minä en enää jaksa. Mut nyt mennään lasten kanssa nukkumaan.
Kiitos kun sain purkaa jonnekin <3
Joka kerta kun kirjoitin teksti kyyneleet valuivat silmistäni :(
Oikeasti olen musta mut nyt harmaannuin tähän takia. Itse asiassa minua niin hävettää kun ulkopuolisten silmin me ollaan ihannepari, mut ollaan kuitenkin aivan jotain muuta..

Yhteistyössä