Mä en jaksa enää :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Rv vasta 33+6 mut mä olisin jo ihan valmis synnärille! :ashamed:
Nyt on viikon verran sattunut ihan mielettömästi alapäähän, ihan kamalaa vihlontaa |O Istuminen sattuu, kävely sattuu jne... Ainoastaan kun makaan jommalla kummalla kyljellä niin on hyvä olla... Sitten välillä tulee sellaisia kouristuksia vatsaan että tuntuu että mä kuolisin siihen, taitaa olla ruuansulatuksessa jotain vikaa... :o
Supistaa välillä ihan mielettömästi ja väsyttää koko ajan...
Niin joo ja migreenikin alkoi taas.

Kiitos ja kumarrus, johan helpotti kun sain valittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ole onnellinen vaan!:
minäkin haluaisin olla raskaana, mutta se ei ole mahdollista.

Tietysti olen pahoillani tilanteestasi mutten aio potea huonoa omatuntoa sen takia. Ei sinun lapsettomuutesi ole mitenkään mun aiheuttamaa.

Mulla sama juttu, ja samat viikot.. Oon niin kipeä, ja väsynyt. Kyllä on kohta mielenterveys koetuksella ku ei voi tehdä edes normaaleja asioita, siivota, leikkiä lasten kanssa, käydä kaupassa..
Onneksi ei ole enää kovin kauaa, ja palkinto on maailman ihanin ! :)

Tuo on muuten kumma juttu. Ensin on ihan kyllästyny koko raskauteen, ja sit ku vauva on ulkona, on toinen ääni kellossa. Näin ainaki mulla. 2 kk synnytyksestä ja on ikävä vauvamahaa. Näin äkkiä se unohtuu.. ;) Jaksuja sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Ei varmasti ole mukavaa, mutta jospa se itse synnytys sujuisi vähän keskivertoa helpommin, kun vauva on selvästi raivannut jo tietä itselleen.

No toivottavasti! En haluaisi samanlaista synnytystä kuin esikoisen kanssa (yli 40h avautumisvaihe, lopulta käynnistys)...

Alkuperäinen kirjoittaja harmailee:
Mulla sama juttu, ja samat viikot.. Oon niin kipeä, ja väsynyt. Kyllä on kohta mielenterveys koetuksella ku ei voi tehdä edes normaaleja asioita, siivota, leikkiä lasten kanssa, käydä kaupassa..
Onneksi ei ole enää kovin kauaa, ja palkinto on maailman ihanin ! :)

Juu no mulla on supistusten takia lääkäri kaiken lisäks kieltäny ylimääräiset liikkumiset...

Yhteistyössä