mä en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
olen niin väsynyt kun en osaa nauttia elämästä. aina kun kaikki oikeat murheet on poissa löydän itelleni jonkun murheen. yleensä se on syöpä tai muu vakava sairaus. olen juossut lääkäreissä eikä minulla kai ole mitään sairautta. mutta ei se tieto auta kuin aina hetken.
en saa tukea mistään kun olen luulosairas. ei mulle muuta kuin naureta. =( niinkuin varmasti täälläkin. mutta halusin ees jonnekin purnata vähän...

Ei sinulle kukaan naura! En minä ainakaan, sillä olen itse kärsinyt samasta asiasta. Kaikista tärkein asia toipumisen kannalta on se, että LOPETA sairauksista lukeminen ja oireiden googlettaminen. Siitä ei ole mitään muuta kuin haittaa ja se ylläpitää näitä sairausajatuksia. Toisekseen, ymmärrä se, että sinulla EI oikeasti ole mitään oireita. Vakavissa sairauksissa oireet (yleensä) ovat sen verran vakavia, ettei niistä tarvitse miettiä onkohan se nyt sitä vai ei. Onhan niitä salakavaliakin tauteja, mutta todennäköisyys sairastua on häviävän pieni, eikös vaan. Toipuminen ei ole helppoa, mutta ei mahdotontakaan.

Sitten, nuku hyvin, syö hyvin ja säännöllisesti, syö vitamiineja (ainakin D), ulkoile, liiku, tee jotain mitä olet aina halunnut tehdä. Ajattele elämän hyviä asioita, ajattele niitä joilla menee vielä huonommin, oikeasti olet onnekas ja sinulla on asiat hyvin. Eikö olisikin mukavampi elää ilman murheita? Se on mahdollista, senkun lopetat asioiden märehtimisen. Kaikkea hyvää sinulle!