mä en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotäityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotäityli

Vieras
mä taas täällä valitan, sori :ashamed:
mut mun voimavarat alkaa loppumaan :(
ollaan raskaana, ei olla raskaana hups ollaankin raskaana ja sitte no eipä taijetakaan olla raskaana :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:29 TheSimpsons kirjoitti:
:hug: siis mikä on tilanne..?

tänään tuli vessassa käydessä paperiin semmoinen "kuivahtanut rusina" joka näytti ihan sikiöpussilta. soitin kyssiin ja käskettiin odottamaan ens viikkoon joko ke tai to kun pääsee oman tk: ultraan. ja tiiä et siel ei ole aikoja joten en tiiä miten kauan tää epätietoisuus jatkuu :'(
siis mä en jaksa enää :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:31 kotäityli kirjoitti:
\

tänään tuli vessassa käydessä paperiin semmoinen "kuivahtanut rusina" joka näytti ihan sikiöpussilta. soitin kyssiin ja käskettiin odottamaan ens viikkoon joko ke tai to kun pääsee oman tk: ultraan. ja tiiä et siel ei ole aikoja joten en tiiä miten kauan tää epätietoisuus jatkuu :'(
:/ siis oot plussannu... Paljoko sulla on viikkoja..? Etkä oo ultraan päässy tarkistamaan tilannetta..?? Mut anoppi kuskasi heti äitipolille kun tuli verta, yksin jos oisin menny ni tiiän mikä ois ollu vastaanotto, mut anoppi ei paljo kysele... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:31 kotäityli kirjoitti:
\

Just... Mun teksti katosi johonkin... Muka viesti tallennettu mut ei sitä missään näy... Siis paljoko sulla on viikkoja? Et oo päässyt ultraan tarkistamaan tilannetta...? Mulla kun tuli vähän verta, anoppi kuskas mut äitipolille ja se ei paljon kysele tarkistaako ne... :whistle: yritä ihmeessä päästä äitipolille, ultralla se tilanne selviäis. Iso :hug:

Jaahas no siihenhän se teksti ilmestyikin....<br><br>

siis kävin viime viikon pe siellä käskivät tulla uudelleen ti ja kävin ja sieltä löyty sikiöpussi ja sydän sykki. hcg arvot vaan ei olleet nousseet pe-ti 736-1006 eli vähän. eli edelleen ollaan rv vkolla 5.
nyt sitte aamulla tämä, mahaan koskenut ja välillä verta tullut, mut kyssiin voi mennä sitte kun kipu ylittyy oman sietorajan ja veren vuoto yltyy niagran putoukseksi :/

tulee taas pitkät yöt ja päivät :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:41 kotäityli kirjoitti:
siis kävin viime viikon pe siellä käskivät tulla uudelleen ti ja kävin ja sieltä löyty sikiöpussi ja sydän sykki. hcg arvot vaan ei olleet nousseet pe-ti 736-1006 eli vähän. eli edelleen ollaan rv vkolla 5.
nyt sitte aamulla tämä, mahaan koskenut ja välillä verta tullut, mut kyssiin voi mennä sitte kun kipu ylittyy oman sietorajan ja veren vuoto yltyy niagran putoukseksi :/

tulee taas pitkät yöt ja päivät :(
Ei ku mee vaan sinne... Täytyyhän sun tohon selvyys saada eikä toi stressaaminen ja arvuuttelu ketään hyödytä... Se on niin helppo ultralla tarkistaa... Kyllä ne ultraa, kun vaan menet ja vaadit :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:40 Rakkapanuu kirjoitti:
Ensiapuun vaan ja vähän vielä suurentelee asioita, niin pääse kumman nopsaan ultraan! :hug:

joo-o näitä suurentelijoita riittää, ja six kaikkiin suhtaudutaan pienellä varauksella, eli niihinkin joilla on oikeesti hätä!

kotiäitylin kohdalla ei nyt auta kun aika, jos raskaus on keskeytymässä sille ei mitään voida tehdä :'(

Yhteistyössä