Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:tämänkö asian takia vaihtelet hiustesi väriä KOKOAJAN???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:tämänkö asian takia vaihtelet hiustesi väriä KOKOAJAN???![]()
Varmaan alitajuntaisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voin kyllä kuvitella:tollaset tyypit on kyllä ärsyttäviä.. se varmaan matkii essietä lapsen nimestä lähtien.
Sun pitäis testata sitä, ostat vaikka paljettilegginsit ja katot onko sillä kohta samanlaiset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:tämänkö asian takia vaihtelet hiustesi väriä KOKOAJAN???![]()
Varmaan alitajuntaisesti![]()
No yhtä komeeta miestä se ei ainakaan löydä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Voi :hyvät hyssykät sentään! On teillä ongelmat... Ulkonäkökeskeisyys rulaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
No mä huomasin jo muutenkin et meissä alkoi olee liikaa samaa ja miettisin ja tutkin nettiä et mihin tyylisuuntaan lähtisin itteäni kehittämään, ja sit kun löysin sen niin tää tulee heti perässä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Uskon kyllä, että ärsyttää. Itselläni vain ihmetyttää se, että pitäisi netistä etsiä jotain tyyliä, mihin suuntaan kehittää (? ). Miksi? Miksei voi vaan olla sellainen kuin on ja jos joku sitten haluaa matkia, niin matkii. Olette varmaan suh nuoria? Enkä pahalla kysy, tuli vain sellainen olo, ettei itsellä ole kai mitään tyyliä, mitä matkia tms. Ihan vain olen fiiliksen mukaan. Ja saattaisin hyvinkin laittaa vaikka ripsien pidennyksen hyvän ystävän hienojen ripsien innostamana eikä se ole matkimista. Omat ripsienpidennykset aikanaan inspiroivat kavereitakin kokeilemaan. Tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
No mä huomasin jo muutenkin et meissä alkoi olee liikaa samaa ja miettisin ja tutkin nettiä et mihin tyylisuuntaan lähtisin itteäni kehittämään, ja sit kun löysin sen niin tää tulee heti perässä :headwall:
siis mihin tyylisuuntaan? wtf? sun täytyy kehitellä ittelles tyylisuunta? vai ootko gootti tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
siis mihin tyylisuuntaan? wtf? sun täytyy kehitellä ittelles tyylisuunta? vai ootko gootti tms?
No en todellakaan oo gootti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Tuo on niin ärsyttävää! :headwall:
Mulla on yks mun kaveri tehnyt itselleen lähes samanlaisen keittiön. Ainoastaan kaakelit on erilaiset. Kämpän lattia on sama, sohva on samanlainen. Sai 2kk mun jälkeen poikansa ja sillä on samanlainen sitteri, matkarattaat ja haalari...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
joo kävinkin tsekkaa sun profiilia ja..et kyllä mitenkään massasta erotu, ihan tavallinen ja juttujesi perusteella hyvin teini. teet kärpäsestä härkäsen, tosiasiassa omaat varmaankin hyvin huonon itsetunnon.
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
joo kävinkin tsekkaa sun profiilia ja..et kyllä mitenkään massasta erotu, ihan tavallinen ja juttujesi perusteella hyvin teini. teet kärpäsestä härkäsen, tosiasiassa omaat varmaankin hyvin huonon itsetunnon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Tuo on niin ärsyttävää! :headwall:
Mulla on yks mun kaveri tehnyt itselleen lähes samanlaisen keittiön. Ainoastaan kaakelit on erilaiset. Kämpän lattia on sama, sohva on samanlainen. Sai 2kk mun jälkeen poikansa ja sillä on samanlainen sitteri, matkarattaat ja haalari...![]()
Aikuiset ihmiset tekevät tuota yllättävän paljon...Eikö oma mielikuvitus riitä vai mikähän on? Luulisi että olisi helppo keksiä esim. omanlainen keittiö, kun nettikin on ideoita pullollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
On muuten ikivanha kuva. Etkä siitä voi millään tavalla arvioida mun massasta eroavuutta.
Palstalla mä mielelläni keskustelen kevyistä aiheista tai puran ärsytystäni. Sä et tiedä musta mitään palstajuttujen perusteella.
Se on kyllä totta että omaan huonon itsetunnon.
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
On muuten ikivanha kuva. Etkä siitä voi millään tavalla arvioida mun massasta eroavuutta.
Palstalla mä mielelläni keskustelen kevyistä aiheista tai puran ärsytystäni. Sä et tiedä musta mitään palstajuttujen perusteella.
Se on kyllä totta että omaan huonon itsetunnon.
eli tiesinpäs! yrität selvästi tehdä itsestäsi kiiltokuvamaisen. ehkä olet vähän tätä tositv tyyppiä. toivon että löytäisit oikeasti itsesi eikä sun tarttisi piiloutua ulkonäön taakse.
Alkuperäinen kirjoittaja ht:joo en mäkään ymmärrä miks itelleen pitäis KEHITTÄÄ jokin tyyli, kyllä se tyyli tulee ihan sisimmästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja ht:joo en mäkään ymmärrä miks itelleen pitäis KEHITTÄÄ jokin tyyli, kyllä se tyyli tulee ihan sisimmästä.
Niin tulee, mut tiedäks , joskus se tyyli on hukassa ja tarvitaan vähäsen tutkiskelua ja etsimistä että se löytyy![]()
Ja kehittämisellä mä tarkoitin sitä että pikkuhiljaa ostan niitä vaatteita jotka tuntuu mulle oikeilta. Mulla ei sattumoisin ole varaa uusia koko vaatekaappia noin vaan![]()