Mä en jaksa enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Tuo naapurin teinipariskunta saa mut kohta ampumaan itsensä!
Joka helvetin perjantai alkaa tuo popitus ja huuto, kestää sunnuntaihin asti, siis ympäri vuorokauden! Kokoaika saa pelätä millon tulee joku seinän läpi!
Valituksia on tehty, käyty ovella sanomassa ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti, soitettu poliisille, tehty kaikkemme! Mikään ei auta!!!
Miten voi olla ihmisillä pokkaa tuolleen kiusata, vaikka tietää et seinän takana pieniä lapsia!!
Tuntuu nytkin et toi poppi kaataa meiän makkarin seinän!

En jaksa enää! :'(

Just äsken kävin tarkistaan toisesta naapurista, että heidän vauva on hereillä ja ukko laitto kotiteatterin aivan täysille makkariin, että noi urpot tajuis miten lujaa se kuuluu, mutta ei niin ei. Vaan huomenaamuna mä teen ton, laitan jtn tosi surkeaa sinfoniaa täydelle teholle :kieh:
Ja ennenkuin tulee mtn, oltiin lasten kans vessassa piilossa korvien rikkoutumista popituksen aika :D

Onpa "kivaa" :/ .
Soitelkaa vaan poliisille aina kun möykkää kuuluu hiljaisuuden jälkeen. Kerätkää naapureiden kanssa nimilistaa isännöitsijälle, niihin tarkasti myös tiedot siitä milloin ja minkälaista melua on ollut, ja poliisien käynneistä myös tiedot. Kyllä ne ulos saadaan. Jos isännöitsijä ei tee mitään, vaaditte häntä tekemään.
Toiset vaan on täysiä idiootteja.

Mekin oltiin teininä tollasia :ashamed:
Poppi soi aamuyöhön asti välittämättä muista.
Kerran naapurin rouva sit seiskalta aamulla tuli ikkunan alle ajamaan nurmikkoa :kieh:
Ja laitto jonkun humpparallin soimaan täysille. Tosin kaveri huuti vaan että hyvä biisi, laita kovemmalle..

Mut tiiän, on varmasti vittumaista. Kannattaa soittaa poliiseille kun hiljaisuus alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä muuten aikoinaan laitoin Tony Halmeen cd:n soimaan täysillä aamukuudelta, kun olin kuunnellut klo 04:00 saakka naapurin poppia.
Se tehosi B)

Hyvä idea, toi tony halme :D

Ei se isännöitsiä näköjään saa mtn aikaiseksi, tai sitten noi on vaan niin välinpitämättömiä, etteivät välitä varoituksista. :ashamed:

Joka kerta käytte pyytämässä, että musiikki hiljenisi ja jos ei tehoa niin soitto poliisille. Eiköhän isännöitsijäkin ajan mittaan kyrpiinny jatkuviin poliisin käynteihin ja häätö tulee.
Meillä poppi soi viikonloppusin tuolta parin korttelin päästä |O Asutaan omakotitaloalueella, jolle on rakennettu rivareita erityisnuorten asunnoiksi :kieh: Ja pimppirallia ajetaan bassot täysillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Mekin oltiin teininä tollasia :ashamed:
Poppi soi aamuyöhön asti välittämättä muista.
Kerran naapurin rouva sit seiskalta aamulla tuli ikkunan alle ajamaan nurmikkoa :kieh:
Ja laitto jonkun humpparallin soimaan täysille. Tosin kaveri huuti vaan että hyvä biisi, laita kovemmalle..

Mut tiiän, on varmasti vittumaista. Kannattaa soittaa poliiseille kun hiljaisuus alkaa.

Taisin itsekkin joskus tehdä niin et musiikki soi, mutta ei koskaan hiljaisuuden jlk... Tää on sit kai joku kosto jotenkin oudosti :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Mä muuten aikoinaan laitoin Tony Halmeen cd:n soimaan täysillä aamukuudelta, kun olin kuunnellut klo 04:00 saakka naapurin poppia.
Se tehosi B)

Ei se isännöitsiä näköjään saa mtn aikaiseksi, tai sitten noi on vaan niin välinpitämättömiä, etteivät välitä varoituksista. :ashamed:

Kukas on isännöitsijän pomo? Jos asutte vuokralla, ota yhteyttä ylempään tahoon. Taloyhtiön hallitus voisi olla avuksi jos asutte omistusasunnossa. Kun tulee tarpeeksi monta valitusta, niin asukkaat voidaan heittää pihalle jos ja kun he jatkuvasti häiritsevät.
Jatkakaa vaan valittamista ja poliisille soittamista sinnikkäästi, kyllä se joskus palkitaan :)

Meillä oli aikanaan sama juttu silloisten alakerran naapurien kanssa... Soittivat aina viikonloppuisin öisin kännissä kitaraa, laulaa hoilasivat, tappelivat erään jouluaaton vastaisen yön vieraittensa kanssa aamuviiteen saakka (sitten minun jo pitikin nousta ja lähteä töihin)... jne... lista on loputon.

Muutettiin sitten pois, olisi muutenkin muutettu, mutta olivat isona syynä.

Muuttoa edeltävällä viikolla laitoin alakerran ilmoitustaululle lapun, jossa muistutin, että mikäli joka viikonloppuöinen möly tässä asunnossa jatkuu, tullaan asia ottamaan esille yhtiökokouksessa JÄLLEEN KERRAN. Krapulassa kun makasivat, ehti koko muu talonväki lukea lapun ennen näitä. Sen jälkeen olikin haudanhiljaista meidän muuttoon saakka...

Ps. Joskus aamuisin tahallani kopistin puukengillä makkarin lattiaa, herättelin niitä sillä lailla. Jaksamisia idioottinaapurien kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
montako varoitusta oletteheille hankkineet?

En tiedä yhtään onko heille annettu montaa, tai onko yhtään, mutta mitä olen naapureiden kanssa puhunut, niin on noista kymmeniä soittoja tehty!

Nyt sitten se isännöitsijä lujille....hänen on PAKKO tehdä jotain, se kuuluu hänen työhönsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Iines:
Meillä oli aikanaan sama juttu silloisten alakerran naapurien kanssa... Soittivat aina viikonloppuisin öisin kännissä kitaraa, laulaa hoilasivat, tappelivat erään jouluaaton vastaisen yön vieraittensa kanssa aamuviiteen saakka (sitten minun jo pitikin nousta ja lähteä töihin)... jne... lista on loputon.

Muutettiin sitten pois, olisi muutenkin muutettu, mutta olivat isona syynä.

Muuttoa edeltävällä viikolla laitoin alakerran ilmoitustaululle lapun, jossa muistutin, että mikäli joka viikonloppuöinen möly tässä asunnossa jatkuu, tullaan asia ottamaan esille yhtiökokouksessa JÄLLEEN KERRAN. Krapulassa kun makasivat, ehti koko muu talonväki lukea lapun ennen näitä. Sen jälkeen olikin haudanhiljaista meidän muuttoon saakka...

Ps. Joskus aamuisin tahallani kopistin puukengillä makkarin lattiaa, herättelin niitä sillä lailla. Jaksamisia idioottinaapurien kanssa!

"Kiva" kuulla ettei olla ainoita tässä tilanteessa olleita...
Pakko yrittää sinnitellä tässä hetki, kun etsitään omaa osaketta, ei kehtais enää vuokra-asuntoa vaihtaa... Vaikka kohta on pakko, lapset ei sinänsä välitä tosta, mutta kyllä ne varmaan sisimmässään ihmettelee ja kyllä se vaikuttaa arkeen, kun minä ja mies ollaan ihan hermona kokoaika... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
montako varoitusta oletteheille hankkineet?

En tiedä yhtään onko heille annettu montaa, tai onko yhtään, mutta mitä olen naapureiden kanssa puhunut, niin on noista kymmeniä soittoja tehty!

Mutta asia ei mene eteenpäin jollei laiteta asiaa paperille ja vähintään kolme naapuria allekirjoita paperia. Ihan sama kuka paperin tekee jä lähettää isännöitsijälle.

Kolmannen varoituksen jälkeen asukkaat voidaan häätää.

Luulis siinä vaiheessa kun varoitus tulee niin rupeavan vähän miettimään...

Se tehosi B)

Kukas on isännöitsijän pomo? Jos asutte vuokralla, ota yhteyttä ylempään tahoon. Taloyhtiön hallitus voisi olla avuksi jos asutte omistusasunnossa. Kun tulee tarpeeksi monta valitusta, niin asukkaat voidaan heittää pihalle jos ja kun he jatkuvasti häiritsevät.
Jatkakaa vaan valittamista ja poliisille soittamista sinnikkäästi, kyllä se joskus palkitaan :)

Tämän kerrostalon omistaa yksi mies, jolla on toimisto jossain hinkuintiassa, sitä ei saa kun viesteillä kiinni. Isännöitsijänä toimii tilitoimista, jonka omistaa tämä rouva itse, jolle valitukset tehdään... Kyllä tähän on joku järki saatava, tympii niin :headwall:
Ihana kuulla kannustusta, ajattelin et mua pidetään ilonpilaajana :/ :)

Älä alennu samalle tasolle. Jos ovat tarpeeksi vittumaisia niin hoitavat myös teille varoituksen siitä yhdestä kerrasta kun poppia/tony halmetta soititte aamulla kostoksi. Kirjaa ylös kaikki ajankohdat ja soittoa poliisille ja isännöitsijälle. Jos isännöitsijä on liian "mamis" hoitamaan asiaa, niin omistustalossa yhteyttä hallitukseen, vuokra-asunnossa esim. omistaja tahoon tms. Kirjallisia valituksia ja mitä useampi naapuri allekirjoittaa niin sitä vaikeampi niitä on ohittaa.
Jaksamisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Omakotitalo olisi hyvä ratkaisu.

Kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta, eikä kaikilla ole haluja asua omakotitalossa (esim. minä en halua omakotitaloon).
Lähtökohta on kai se, että ihmiset edes yrittää noudattaa taloyhtiön järjestyssääntöjä? Eikä se, että ihmiset saa meluta miten tahtoo, muista piittaamatta, ja naapurit voi vaan alistua tai muuttaa omakotitaloon?
Mutta jos ap valittaisi siitä, että naapurin hengitysäänet häiritsee hänen yöuniaan tms, niin ehdottaisin muuttoa korpeen :xmas:
Muuten, teinivuosien ystäväni asui omakotitalossa ja sai naapurit raivon valtaan kun piti niin kovaa mekkalaa vanhempien ollessa poissa. Veljeni ystävä on ollut samasta syystä kaksi kertaa oikeudessakin, ja omakotitalossa asuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Omakotitalo olisi hyvä ratkaisu.

Kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta, eikä kaikilla ole haluja asua omakotitalossa (esim. minä en halua omakotitaloon).
Lähtökohta on kai se, että ihmiset edes yrittää noudattaa taloyhtiön järjestyssääntöjä? Eikä se, että ihmiset saa meluta miten tahtoo, muista piittaamatta, ja naapurit voi vaan alistua tai muuttaa omakotitaloon?
Mutta jos ap valittaisi siitä, että naapurin hengitysäänet häiritsee hänen yöuniaan tms, niin ehdottaisin muuttoa korpeen :xmas:
Muuten, teinivuosien ystäväni asui omakotitalossa ja sai naapurit raivon valtaan kun piti niin kovaa mekkalaa vanhempien ollessa poissa. Veljeni ystävä on ollut samasta syystä kaksi kertaa oikeudessakin, ja omakotitalossa asuu...

Tuli vaan mieleen, kun jotkut omakotialueet on niin tiheeseen rakennettuja, että ihan sama, kun asus rivarissa...
Mä haluisin todella korpeen :D Ei kuulus mtn ääniä, korkeintaan karhu murisis takapihalla :D :D Voi että mä nauttisin B)

Sählymaila on oikein sopiva naapurien vaimentamiseen :D Ihmisä en ole hakannut sillä,mutta asuttiin joskus kanssa sellasessa paikassa missä naapurit biletti jatkuvasti,siis ihan viikollakin. Yksi yö tuskastuin siihen kun ajoivat kissanpentuaan takaa pitkin kämppää :o Otin sitten sählymailan ja paasasin seinään. Naureskelin itsekseni kun tulivat ulko-ovellensa kattelemaan,että mistä paasaus kuului :D Mutta kyllä tuli hiljasta :D

Yhteistyössä