mä en jaksa enään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
Varasin siis ajan huomiseksi työterveyshoitajalle... stressin, uupumuksen, masennuksen ja itkunaisuuden vuoksi.. tämä kaikki siis tullee töistä :/ Paljonko luuletta että kirjoittaa sairaslomaa?

sain kuukauden. samat oireet oli. olin jo valmis vaikka tekemään itsemurhan kun ahdistus koko elämää kohtaa olin niin kova... jos olisin saanut vain pari viikkoa, olisin vaikka juossut hullujen huoneelle. mutta sain heti kättelyssä kuukauden ja lääkäri oli mukava, lisäksi lääkitys joka alkoi toimia heti ja keskusteluapua. lisäksi kerroin puolisolle että ensimmäiseen viikkoon en tee kotonakaan yhtään mitään jos siltä ei tunnu. olin niin poikki. omat ajatuksetkin koski päähän..

kyllä. se hoitaja kirjoittaa sulle ensin saikkua ja varaa kiireellisen lääkärin ajan. niin minullekin kävi. lääkäri sitten kirjoitti kuukauden sairaslomaa heti kättelyssä, kun kerroin että nyt on raja ylitetty tässä selviämisessä...

tsemppiä! apua saa kun sen sanoo tarpeeksi ponnekkaasti! itsekin pitkitin sitä helvtin pitkään, kun ei voinut aiemmin apua hakea. eikä ollut voimia/ymmärrystä...

mutta nyt elämä taas maistuu.