Mä en jaksa,ku tuo 5v pissaa joka yö sänkyyn!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Mä en jaksa enään!!!! Kahdenviikon aikana kaks kuivaa yötä. Parhaillaan pissannu kahteen sänkyyn ja usiammat peitot ja lakanat!!!!
Ihan oikeesti mä olen tosi väsyny siihen jo.
Lääkäri sano vaan että pidät nyt päiväkirjaa ja herätä yöllä pissalle...

Antais laittaa vaipan niin olis huomattavasti helpompaa.

onko poika vai tyttö?
varmasti tosi rasittavaa,ja en oikeen osaa auttaa...juoko paljon ennenkuin menee nukkumaan?
jos yrittäisit ettei jois ja vaikka herättäisit jossain vaiheessa pissalle.
kyllä se siitä!!!

osta niitä jotain muoveja sänkyyn? auttaisko asiaa?

Koeta olla hermoilematta,lapsi vaistoo kyllä sen,että pissaaminen on ongelmasi ja siitä tulee vaikeampi juttu edelleen.Tsemppiä teille.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
onko poika vai tyttö?
varmasti tosi rasittavaa,ja en oikeen osaa auttaa...juoko paljon ennenkuin menee nukkumaan?
jos yrittäisit ettei jois ja vaikka herättäisit jossain vaiheessa pissalle.
kyllä se siitä!!!

poika. Ei juo.Ja vaikka kävis illalla pissalla niin silti tulee sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Koeta olla hermoilematta,lapsi vaistoo kyllä sen,että pissaaminen on ongelmasi ja siitä tulee vaikeampi juttu edelleen.Tsemppiä teille.

On siinä muovitettu frotee.Mutta sekin on pakko välillä pestä. ja kastuu ne lakanat siltikin aina ja peitot ja tyynytkin joskus.
Ei meillä ole siittä tehty numeroa. Nostelen hiljasuudessa lakanat aina pyykkiin. Poika häpeää sitä itsekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Paapotti:
mä luulen että se lapsi kärsii siitä vähintään yhtä paljon kuin sinäkin. Kokeile olla antamatta juomaa 18 jälkeen illalla..

Niin se kärsiikin. ja en tahdo viitsiä päästää yökylään minnekkään ku on niin nolo pojalle.

Onko ollut jo yökuiva?Meillä poika 5v alkoi yhtäkkiä pissailemaan sänkyyn yöllä,vaikka oli ollut yökuiva jo reilut kaksi vuotta.Lääkäri sanoi syyksi,että virtsarakko kramppaa ja sinne ei mahdu riittävästi pissaa yön aikana.Hoidoksi sanoi ,että lämmin kylpy ennen nukkumaan menoa-rentouttaa virtsarakon ja näin teimmekin kahden viikon ajan ja vaiva meni ohitse.Lisäksi ei saanut antaa juotavaa kuin ihan tilkan iltapalalla.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:

On siinä muovitettu frotee.Mutta sekin on pakko välillä pestä. ja kastuu ne lakanat siltikin aina ja peitot ja tyynytkin joskus.
Ei meillä ole siittä tehty numeroa. Nostelen hiljasuudessa lakanat aina pyykkiin. Poika häpeää sitä itsekkin.

justha sie tuossa mainitsit että olet väsynyt siihen touhuun? kyllä se lapsi vaistoaa senkin vaikka yrittäisit kuinka hangon keksinä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:
Onko ollut jo yökuiva?Meillä poika 5v alkoi yhtäkkiä pissailemaan sänkyyn yöllä,vaikka oli ollut yökuiva jo reilut kaksi vuotta.Lääkäri sanoi syyksi,että virtsarakko kramppaa ja sinne ei mahdu riittävästi pissaa yön aikana.Hoidoksi sanoi ,että lämmin kylpy ennen nukkumaan menoa-rentouttaa virtsarakon ja näin teimmekin kahden viikon ajan ja vaiva meni ohitse.Lisäksi ei saanut antaa juotavaa kuin ihan tilkan iltapalalla.

Päiväkuivaksi oppi 2v.Mutta yökuivana ei ole ollu oikeen koskaan.
Jonkuverran tuo on välillä auttanu että illalla lämmin suihku ja välkkärit yöllä jalkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:

justha sie tuossa mainitsit että olet väsynyt siihen touhuun? kyllä se lapsi vaistoaa senkin vaikka yrittäisit kuinka hangon keksinä olla.

Niin olenki väsyny.Yritän olla näyttämättä sitä lapselle. En mä lapselle siittä ala raivoamaan ku se ei voi sille mitään itse.

Nukutteko samassa huoneessa? Mä olin laspsena kanssa yökastelija ja muistan kuinka noloa se oli ja lääkärissä rampattiin. Se loppu siihen kun saatiin omat huoneet. Oisko sillä ollu jotain tekemistä että ilma huoneessa ei olllu enää niin raskas kun nukuin ittekkseni....

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
onko allergioita,ne voi olla kans syy yökastelulle. www.histamiini.com ja kysele sieltä

Tällä lapsella ei ole todettu ainakaan mitään. Ja toinen mitä on ehdotettu niin diapetes.
Vien pojan uudestaan lääkärille heinäkuussa.

Taustalla voi olla hormonihäiriö; vasopressiini -hormonia voi erittyä liian vähän. Ota yhteyttä neuvolaan. Jos elimellisitä vikaa ei löydy-tutustu lisää lapseesi-mikä häntä stressaa. Suosittelisin myös "ommoo lommoo" jos ott rankasti päähän. Lapsi tarvitsee nyt tukesi. Uskon, että häntäkin harmittaa herätä sänky märkänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nukutteko samassa huoneessa? Mä olin laspsena kanssa yökastelija ja muistan kuinka noloa se oli ja lääkärissä rampattiin. Se loppu siihen kun saatiin omat huoneet. Oisko sillä ollu jotain tekemistä että ilma huoneessa ei olllu enää niin raskas kun nukuin ittekkseni....

Ei nuku meidän kans samassa. Nukkuu veljesä kans.

Yhteistyössä