T
tekis mieli itkeä
Vieras
Tiedän kyllä ettei viikon sisällä mitään järkyttäviä muutoksia tapahdu. Mutta ei kyllä aikaisemminkaan pidemmälläkään ajalla ole mitään sen kummempaa edistystä tullut. Onko mun kehossa joku vika kun se ei halua antaa painon pudota? Miksi mun mahan täytyy pullottaa kun olisin raskaana? Joskus mietin onko sielä joku järkyn kokoinen kasvain... Mutta ei sitäkään ole.. Onko mun vatsalihakset sitten jotenkin "kuolleet" raskauksien jälkeen?? En ymmärrä. Omronin kaloriscan aktiivisuus mittari väittää että mä liikun sen verran että päivän aikana kulutan 2000kcal. Tuo kone siis laskee myös "lepokalorit" ottaa huomioon painon, pituuden, iän ja askelpituuden yms.
Ei vaan käy yhteen että mä syön 1200-1400kcal päivässä ja kulutan muka 2000. Mun pitäis laihtua en vaan laihdu.
Vai onko se siksi vaikeaa pudottaa painoa koska olen vain lievästi ylipainoinen? 158cm ja 63,5kg.
Ei vaan käy yhteen että mä syön 1200-1400kcal päivässä ja kulutan muka 2000. Mun pitäis laihtua en vaan laihdu.
Vai onko se siksi vaikeaa pudottaa painoa koska olen vain lievästi ylipainoinen? 158cm ja 63,5kg.