Mä en jaksa miehiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja piste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja piste

Vieras

En oikeasti jaksa enää sellasta leikkimistä, pelaamista ym.. Tekis mieli vaan sanoa että joo susta mä tykkään, voidaanko tutustua heti ja viettää aikaa yhdessä niin nähdään tuleeko meistä mitään.

Ei siis jokaiselle vastaantulijalle vaan sellaiselle joka tuntuu olevan sellainen jonka kanssa vois toimia.

Mä en anna numeroani enkä nimeäni enää yhdellekään miehelle, enkä edes hymyile ettei vaan kukaan kiinnostuis musta. Huoh.

Niin kai se on. Ja mä kiinnostun aina sit niistä helkkarin pelimiehistä. ja vaikka kuinka pidän jalat maassa, niin silti on niin raisttava todeta että jaa, tää menikin taas näin. :/

Taidan elää ihan yksin loppuelämäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin kai se on. Ja mä kiinnostun aina sit niistä helkkarin pelimiehistä. ja vaikka kuinka pidän jalat maassa, niin silti on niin raisttava todeta että jaa, tää menikin taas näin. :/

Taidan elää ihan yksin loppuelämäni.

Kannattaa kiinnostua vasta siitä hyvästä, joka osuu kohdalle kuin itsestään. Hakemalla ja etsimällä saa vain kusipäisiä miehiä.

En mä haekaan, varsinkaan enää tän päivän jälkeen. Kaksi viimeisintä ja merkittävintä tapausta ovat tulleet ihan hakematta. Ja oon todennut etten voi kiinnostuksen kohdetta itse.
Yksi kaikin puolin hyvä mies on muhun rakastunut, mutta mua ei vaan kiinnosta tarpeeksi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä haekaan, varsinkaan enää tän päivän jälkeen. Kaksi viimeisintä ja merkittävintä tapausta ovat tulleet ihan hakematta. Ja oon todennut etten voi kiinnostuksen kohdetta itse.
Yksi kaikin puolin hyvä mies on muhun rakastunut, mutta mua ei vaan kiinnosta tarpeeksi. :/

Sä taidat olla niitä, jotka rakastuvat aina renttuihin :D