V
V....S...tana
Vieras
8-vuotias poika, ainut lapsi.
Se on aina ollut sellainen, et sille sanotaan milloin syödään ja milloin pestään hampaat. Se ei itse mene jääkaapille, vaan sille pitää sanoa tai kattaa ruoka eteen.
Se ilmoittaa mulle vieläkin milloin menee pissalle, tiedättehän kuin ne sellaiset 2-3-vuotiaat.
Eilen kun olimme kävelyllä, hän alkoi kävelemään koukussa, kysyin että mikä on.
No hänellä pissatti.
Sanoin että mene pissalle ja kävelin eteenpäin.
Sitten huomasin, että hän käveli pili kädessä takanani, housut polvissa. Mulla keitti ja huusin että mene helvetti kuselle, tartteeko mun tosiaan paikkakin näyttää.
Siis tollainen on sen uusavuttomuus. Ihan oikeasti, se on uusavuton.
Jos jotain ei osaa tai on hankalaa, se alkaa parkumaan.
Eilen se myös suuttui mulle, koska olin määrännyt viikkorahaa vastaan kotitehtäviä. Ne ei ollut tehtynä, hän kiukutteli mulle koska en antanut täyttä viikkorahaa.
Miten toi on niin avuton???? Miksi se on niin avuton????
Toi tyhjän lampaan avuttomuus alkaa ottamaan todella päähän.
Se on aina ollut sellainen, et sille sanotaan milloin syödään ja milloin pestään hampaat. Se ei itse mene jääkaapille, vaan sille pitää sanoa tai kattaa ruoka eteen.
Se ilmoittaa mulle vieläkin milloin menee pissalle, tiedättehän kuin ne sellaiset 2-3-vuotiaat.
Eilen kun olimme kävelyllä, hän alkoi kävelemään koukussa, kysyin että mikä on.
No hänellä pissatti.
Sanoin että mene pissalle ja kävelin eteenpäin.
Sitten huomasin, että hän käveli pili kädessä takanani, housut polvissa. Mulla keitti ja huusin että mene helvetti kuselle, tartteeko mun tosiaan paikkakin näyttää.
Siis tollainen on sen uusavuttomuus. Ihan oikeasti, se on uusavuton.
Jos jotain ei osaa tai on hankalaa, se alkaa parkumaan.
Eilen se myös suuttui mulle, koska olin määrännyt viikkorahaa vastaan kotitehtäviä. Ne ei ollut tehtynä, hän kiukutteli mulle koska en antanut täyttä viikkorahaa.
Miten toi on niin avuton???? Miksi se on niin avuton????
Toi tyhjän lampaan avuttomuus alkaa ottamaan todella päähän.