mä en jaksa tota naapurinpappaa!!!!!!! (anteeks ku TAAS tästä aiheesta kirjotan..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
se on ihan kamala. huutaa mulle ja mun lapselle kun kuljetaan rappukäytävässä et me ollaan kehitysvammasia kusipäitä jotka ei pysty käsittää et hän on vanha ja sairas ihminen,haistattaa mulle vittua ja syyttää siitä et en kunnioita häntä ja hän on sentään veteraani,hakkaa meidän seiniä ja ovia ja kyttää parvekkeeltaan.
nyt sit herätti pojan potkimalla meidän ovee kun naapurin likka meni kotiinsa |O

isännöitsijälle olen kaks Anelosta vienyt nimmareiden kera papan häiriköinneistä ja yksi on tehty yhdessä naapurin likan kanssa -ei tapahdu mitään.
olen soittanut poliiseille -ei tapahdu mitään.
olen ollut yhteydessä sosiaalihuoltoon ja he sentään sanoivat et koita kestää -mitään ei silti tapahdu.
vuokra-asunnoissa on täällä reilun puolen vuoden jonot ja se on sit joskus ens tammikuussa ihan sama kun muutettas kuitenki ens vuonna alkukesästä omaan taloon.

mä en jaksa enää |O :'(

tälläkin hetkellä ryskyttää tota seinää mun takana ihan jatkuvasti -eikä meilt kuulu pihaustakaan,muuta ku näppiksen ääni..

Eikö poliisin ole pakko tehdä jotain jos teet rikosilmoituksen? Ei siis pelkkää piippausta vaan rikosilmoitus, kotirauhan häirintä ja kunnianloukkaus.
Lisäksi soitat joka kerta isännöitsijälle, vaikka keskellä yötä kotiin, niin eiköhän ala tajuta kuinka rasittavaa se on. No jälkimmäinen keino ei taida ihan olla "luvallinen". Mutta valita, valita, valita, usein ja paljon ja yllytä naapurisikin, niin että isännöitsijä katsoo helpommaksi siirtää papan kuin käsitellä teidän valituksianne.

poliisit on nauranu mut linjoilta ja pyytäny palaan asiaan kun on oikeita ongelmia ja et tässä ei oo aineksia rikosilmotukseen :o
isännöitsijää pommitan viikottain sähköposteilla ja puheluilla ja nyt se ei enää ees vastaa mulle puhelimeen :ashamed:

Oon asunut samassa talossa puoli vuotta samnlaisen tapauksen kanssa. muutin silloinkaverin asuntoon omalla vuokrasopparilla siksi aikaa kun hänellä oli työharjoittelu. Alapuolella asui pappa, josta jo mua varoitettiin. kaveri tosin sanoi, että häntä kohtaan oli käyttäytynyt aina asiallisesti, vaikka olivat tulleet mm. baari-illan jälkeen kavereiden kanssa jatkoille sinne, soittaneet musiikkia ja tanssineet jne.
No, eka alkoi valitus että paukutan kämppäni ovea. Siis heti sellaisella inhottavalla äänensävyllä, ei asiallisesti huomauttaen vaan heti huusi minulle. asunnon ovi ei tahtonut mennä muuten lukkoon tai kiinni, vaan se kolahti vähän isommin, kaveri oli tästä sanonut ja itsekin aina laittanut näin kiinni. Mutta hänelle ei koskaan ollut valittanut. sanoin että ovessa vikaa...aivan sama oli hänelle. Myöskään ei koskaan vastannut tervehdykseen vastaan tullessa, minä siis olin jo muuttaessani päättänyt olevani kohtelias, että käyttäytyisi mulle asiallisesti, mutta eipä vaikuttanut asiaan....minä tervehdin aina, hän ei.

Sitten alkoi valitus että asunnossa asuu kaksi...siis olihan mulla poikakaveri, mutta tasan 2 yötä oli siinä asunnossa koska enempää en uskaltanut sinne ottaa, kun tiesin mitä siitä tulisi. Ja valitus että yöllä vedetään vessaa, kolistellaan muuten jne. Itse heräsi aina kattomaan NHL;ää aamuyöstä ja minä heräsin siihen.

Viimeisenä päivänä kun tämän ukon asunolla näin, tervehdin hyvät huomenet ja hän nauroi mulle päin naamaa. Myöhemmin kuulin, että oli seurustellut vuokraemäntänsä kanssa, ja oli mennyt välit poikki, ja vuokrasopimus hänen osaltaan loppui siihen. Oli muuten häiriköinyt myös viereisen rapun asukkaita!

Pahaksi onneksi tämä ukko muutti nyt kaverini alapuolella asumaan...ja alkoi vainota häntä. Keskellä yötä oli tullut paukuttamaan ovea että mitä täällä metelöidään...kaveri ei tiennyt mistään mitään kun oli nukkunut. siitä asunnosta joutui tämä pappa hyvin äkkiä pihalle kun ei ollut ketään puolustamassa, ja täysin aiheetta häiriköi muita.

:hug: Tiedän miltä se tuntuu asua tällaisen tapauksen naapurissa... Itteä pelotti jo joka kerta edes kulkea rapussa kun mietin hyökkääkö se pappa taas oven raosta valittamaan. Jos joskus myöhemmin kuljin, otin kengätkin pois ettei varmasti kuuluis ääntä! En tajua mikä ihmisestä tekee tuollaisen!

Minä tekisin rikosilmotuksen kotirauhan häirinnästä ja kunnianloukkauksesta. Ja eikös muuten nykyään netinkin kautta pysty rikkarin tekemään??? Sitkeesti vaan teet, -ja myös isännöitsijälle soittoa + kirjallista menemään. Pakkohan niitten on jumankaut jotain alkaa asialle tekemään! :hug:

kuulostaa siltä ettei papalla ole kaikki enään ihan kohdillaan. vanha sotavamma ehkä? tai vaan seniiliyttä.

ei varmaan helppoa ole saada asiaa järjestymään. ei kai sitä saa muuten hiljaiseks kuin siirtämällä vahustentaloon tai johonkin muuhun hoitolaan. mut vaieketa on kun joka paikassa täyttä eikä varmana vapaaehtoisesti ole lähtemässä.

ja ettei nyt olisi jo kykenemätön tuohon asumismuotoon,ainakaan muita häiritsemättä.Eihän nyt pelkkä vanhuus ja sairaus teetä tuollaista normaalisti.Hiljaahan na tosi vanhat ja sairaat yleensä on.

Vaikuttaisi että on esim dementia edennyt nyt tiettyyn pisteeseen.Ja sillon voi ihmisestä tulla tosi pahasuinen.Ja nää sodassa olleet just alkaa vetää näitä sotajuttuja mukaan.Onko tällä ketää sukulaisia tai muita peräänkatsojia,jos vanhakin jo on.

Ota yhteyttä sos.toimeen ja terv.keskukseen.Kyllähän tuo jo niin sairasta on.Ei kukaan terve,vanhakaan aikuinen voi noin perään huudella jos lapsikin mukana.Sillon on paikka jossain muualla.

Ihmisen kunto voi edetä äkkiäkin huonompaan vanhoilla ja kuka sitä on aina toteamassa missä mennään.Poliisi ei välttämättä ole se ammattitaitoisin tässä asiassa.Ei ne ymmärrä tämmösiä "harmittomia pappoja".

olen ollut yhteydessä sosiaalihuoltoon ja siellä on oltu tosi ymmärtäväisiä jne,mutta mitään ei tapahdu. aiemmin luulin kanssa että tää pappa on vanhuudenhöperö ja siks tollanen,mut nyt olen huomannu,että se könöttää päivät pitkät siideripullo kädessä paikallisten juoppojen kanssa tossa alaovella ja olen alkanu ajatteleen et viina sen pään pistää sekasin. papalla on selkeitä kausia,et joskus saattaa olla viikon tai parikin hiljaa,mut nyt kun on lähes joka ilta istunu pullo kädessä tossa pihalla,niin sit on illalla alkanu se metlöinti ja rynkytys..
tarvii soittaa TAAS tänään sosiaalihuoltoon ja isännöitsijälle,vaikka turhaa se on. :(

istuin pari viikkoo sit siskon kanssa tossa parvekkeella ja juteltiin niitä näitä,niin se pappa tuli huutaa et ettekö te perkele ymmärrä että minä olen vanha ja sairas ihminen.. olin et juujuu ja yritin olla noteeraamatta,mut mahdotonta se oli.
sit menin sen lähelle ja karjasin et älä huuda,voidaanko puhua ihan normiäänellä?? pappa huusi et joo :laugh: ja mä sit rauhallisesti sanoin et no niin,hyvä,eli kerropa nyt mistä kenkä puristaa.. ni sieltähän tuli sellanen tarina et oli pokassa pitelemistä :D
"minä olen vanha ja sairas ihminen ja minulla on oikeus asua tässä rauhassa ilman että te heittelette astioita öisin minun seinääni ja sano sille miehelle että lopettaa sen rappukäytävässä ramppaamisen ja minun oveni hakkaamisen,se huutaakin minulle aina,on huutanut viime 06-keväästä asti" olin et juujuu,et meillä EI rikota astioita,meillä EI kukaan rampaa rapussa eikä sulle ole mies huutanut ja sitäpaitsi,me ei olla asuttu tässä keväällä 06 vaan muutettiin viime marraskuussa!
pappa oli hetken hiljaa ja karjas et haista vittu tämä ei jää tähän ja lähti ovet paiskoen sisäle ja potki viel meidän seiniä :whistle:
systeri tuumas et huh,olipas siinä pappa :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
istuin pari viikkoo sit siskon kanssa tossa parvekkeella ja juteltiin niitä näitä,niin se pappa tuli huutaa et ettekö te perkele ymmärrä että minä olen vanha ja sairas ihminen.. olin et juujuu ja yritin olla noteeraamatta,mut mahdotonta se oli.
sit menin sen lähelle ja karjasin et älä huuda,voidaanko puhua ihan normiäänellä?? pappa huusi et joo :laugh: ja mä sit rauhallisesti sanoin et no niin,hyvä,eli kerropa nyt mistä kenkä puristaa.. ni sieltähän tuli sellanen tarina et oli pokassa pitelemistä :D
"minä olen vanha ja sairas ihminen ja minulla on oikeus asua tässä rauhassa ilman että te heittelette astioita öisin minun seinääni ja sano sille miehelle että lopettaa sen rappukäytävässä ramppaamisen ja minun oveni hakkaamisen,se huutaakin minulle aina,on huutanut viime 06-keväästä asti" olin et juujuu,et meillä EI rikota astioita,meillä EI kukaan rampaa rapussa eikä sulle ole mies huutanut ja sitäpaitsi,me ei olla asuttu tässä keväällä 06 vaan muutettiin viime marraskuussa!
pappa oli hetken hiljaa ja karjas et haista vittu tämä ei jää tähän ja lähti ovet paiskoen sisäle ja potki viel meidän seiniä :whistle:

jestas! :o onneks ei asu meiän naapurissa. luulen että miehellä tulis aika nopeesti mitta täys.

tulipa vaan mieleen, et oisko kuitenkin joku dementikko, joka kuulee ja näkee harhoja.. Todella yleistä dementikoille. Niin kuin sekin että joistakin dementikoista tulee suorastaan ilkeitä.. kuuluu sairauteen.. niin, ja aiheuttaahan alkoholi/alkoholismi dementiaa.

Jos se alkomahoolia kiskoo niin näkee varmaan viinapiruja kuulee harhoja. Sillon kannattaa ihan reippaasti soittaa poliisille jos olet nähnyt pullon kanssa sen ukkelin sanot että sinua pelottaa, lasta pelottaa ja itkee öisin koska pelkää. Ihan reilusti voit pistää vaikka omias ja vähän liioitella tilanteita ja alkaa tapahtua. Kokemusta on. :hug:

Tiedän tunteen... meidän tapauksessa häirikkö, oli perheellinen mies. Oli alkoholilla osuutta häiriköinnissä. Asuimme heidän alapuolellaan. Meillä jos kolahti jotain sielläkin kolisteltiin. Alkoi ihan tällaisilla pienillä jutuilla. Pesukone laitettiin päälle, kun meilläkin oli. Mies oli koonnut meidän kaapin yhtenä iltapäivänä, jonka ostimme tästä tuli vähän kolinaa vasaroinnista yms. siellä alettiin hakata lattiaa jollain raskaalla esineellä. Pian siitä heräsimme ennen 7 aamulla, kun siellä porattiin betoniseinää pitkiä aikoja. Imuri alkoi käydä samaan aikaan, ensin ne tuntuivat sattumilta. Mutta vuokranantajalta kävi sitten ilmi ettei näin ole, mies oli ennenkin savustanut porukkaa ulos ja hankkinut varoituksia ihan perättömistä. Lastenkasvastus oli hirveää kuunneltavaa, ja siitä teimme ilmoituksen lastensuojeluun. Tästä alkoi uhakailu. Tämä ilmoitus oli luettu heille,ja siitä selvisi ketkä sen ovat tehneet. Lopulta viimeinen kuukausi oli täyttä helvettiä, yöllä vedeltiin huonekauluja siis ihan joka yö. Päivisin hakattiin pattereita, seiniä, mies huuteli uhkailuja minun miehelleni. Aamusin klo 6 siellä alkoi pauhata telkkari täysillä. Koitin olla lasten kanssa ihan hiljaa tyttö istui välillä pitkään sylissäni ja pelkäsi, joka kolauksesta tai itkusta alkoi hirveä meteli. Tai sitten siellä huudettiin omille lapsille kaikkea kamalaa (molemmat lapset alle 5-vuotiaiata) meidän tyttö heräsi joka yö itkemään. olimme välillä pitkiä aikoja vanhempieni luona, koska tilannekävi niin uhkaavaksi.

Vieläkin vaikka olemme asuneet 6kk poissa sieltä rivitalossa, tyttö heräilee öisin painajaisiin. Ja kertoo millaista unta on nähnyt, aina se menee samalla kaavalla mies yläkerrassa hakkaa seiniä ja huutaa. Niin ja yrittiväthän he vielä viimeisenä keinonaan, kun jo olimme muuttaneet. He tekivät tästä lastensuojeluilmoituksesta ilmoituksen poliisille, yrittivät saada sen syyttäjälle kunnianloukkauksena. Ei se läpi mennyt. Tässä tämä "lyhyenä". Nyt toivottavasti saamme jatkaa elämäämme rauhassa, ja tyttären painajaisia käydään neuvolassa läpi. Kuha Jaksamista sinne teille, koittakkaa päästä välillä pois kotoa. Ja pitää oma mieli kasassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
hakkaat joka yö vasaralla seiniä niin kauan kunnes menee perille ,että nyt loppu se kiroilu ja haukkuminen.
sanot ,että tää metelöinti loppuu vasta kun itse lopettaa käytöksensä.

:kieh:

Nauhoita sen ryskytyksiä c-kasetille samoin jos mahdollista niin solvaukset. Sitten teetät kopion ja pistät naapurin postiluukusta sisällä niin johan luulis imbesillinkin tajuavan ettei tommonen oo sopivaa käytöstä. Samalla saat sitten todistuksen häiriköinnistä, tossa tapauksessa tosin pitää selvittää milloin toi äänittäminen on laillista ja milloin ei.

No mä en suosittelisi toiminmaan samoin kuin naapurin pappa tekee. Saatte vain siitä koko perhe lisää vaikeuksia. Tuskin tekään häätöä haluatte, niin hullulta kun se kuulostaa niin tommoinen voi kääntyä itseä vastaan. Ja isännöinti tuskin välittää vaikka papparainen olis tehnyt itse samoin aiemmin. Onkos muuten se pappa vuokralla vai onko se sen omistusasunto?

Yhteistyössä