Mä en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aika usein on näitä päiviä kun en vaan jaksa. Me ei olla vielä edes puettu, oon maannut sohvalla koko päivän, oksettaa ja väsyttää. Fyysisesti niin paha olla että en jaksa mitään, lihakset sattuu, pää särkee, pyörryttää.
Lapset on syöneet jogurttia ja leipää ja lämmittivät eilistä ruokaa.
Mä inhoon kun aurinko paistaa ja haluaisin ikkunattoman asunnon.

Mun pitäis tunnin päästä viedä lapsi harrastukseen mutta mä en jaksais pukea ja mennä ulos ja ajaa autoa. En nähdä ketään enkä jutella kellekään.

Ei varmasti jaksa/ kiinnosta, jos iltapäivällä on vielä yöpaidassa.

Heti huomisaamuna aurinkolasit nenälle ja tunniksi-pariksi lasten kanssa ulos heti herättyä, niin johan on heti eri olo!

Et sinä ole ainoa joka kärsii samasta! koita vaan jaksaa, olet sen perheellesi velkaa ja itsellesi: kaikki kärsii jos sinä voit huonosti. kerran se vain kirpaisee! Voimia!!!

Ei varmasti jaksa/ kiinnosta, jos iltapäivällä on vielä yöpaidassa.

Heti huomisaamuna aurinkolasit nenälle ja tunniksi-pariksi lasten kanssa ulos heti herättyä, niin johan on heti eri olo!

Inhoon tota aurinkoa ja ulkona on märkää.
Ja mitä mä siellä tekisin? Enkä jaksa pukea itseäni enkä lapsia. Mä oon niin väsynyt nyt, silti nukun tosi huonosti.
Ihmiset pitää mua jonain superenergisenä äitinä, voi kun tietäisivät totuuden.

Ja kuulostan aidolta oikealta ammattivalittajalta.

Minkä ikäiset lapset sulla on? Onko sulla ollut muuten tätä oloa vai johtuuko keväästä? Paljon tsemppiä, huomenna on uusi päivä. Lähde vaikka sitten ulos kun aurinko jo laskenut, ulkoilu kyllä piristää kummasti. :)

apua löytyy. Vähimmällä varmaan pääset jos saat apua mahd. pian, ja sitä kautta toivottavasti elämäniloa ja voimia. Ei kannata antaa "kehtaamisen" estää, kyse on omastasi ja läheistäsi hyvinvoinnista eikä sen kohentumista kannata siirtää myöhempään. Auttavia tahoja löytyy varmasti. Voimia sulle.

Uusimmat

Yhteistyössä