Mä en käsitä yhtään tuota miestä, mä en jaksa ees enää yrittää :(!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venlakoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venlakoo

Jäsen
15.01.2010
277
0
16
Sillonkun mä vielä olin ihan kusipää, biletin joka vkl ja tein muutakin mitä ei pitäs parisuhteessa tehdä, toi mies rakasti mua koko sydämmestä!! Helli ja lässytti, auttoi kaikessa ja jaksoi rukoilla etten mä ikinä jättäisi häntä jne.

Nyt kun oon monta vuotta elänyt enemmän täydellisesti kuin kukaan tuntemani ihminen, elänyt lapsia ja häntä varten 24/7, toi vaan vittuilee mulle!! Ei koskaan kerro rakastavansa jne, tulis romaani jos kerron kaiken.

Nyt sit sovittiin et vuoro vkl käydään kavereiden kans ulkona. Hän tosiaan oli lauantaina ja se aamu oli jtn ihan kamalaa, uhkaili jättää meidät jne.

Nyt se sit laitto viestiä töistä et hänestä meidän suhde on samaa paskaa kun sillon vuosia sitten ja aikoo tästä eteenpäin käydä baaris jokatoinen vkl, eli tuolla tarkoitti et jättää meidät ja ottaa pojat vaan jokatoinen vkl itselleen!

Siis mä en käsitä!!!!!

Toi mies kun alkoi mun kans muutti suoraan kotoaan meidän luokse ja vuoden sisällä meidän esikoinen syntyi.

Miten musta tuntuu et sen nuoruus on elämättä ja nyt se sitä kaipaa tai jtn!

En jaksa. Rakastan tätä perhettä ja haluisin et tää ois ehjä.

Mut kai mun on luovutetttava. En vaan käsitä miten jaksan lasten kanssa ja selviän tästä erosta. Henkisesti. Muuten mä oon aina hoitanut meidän asiat jne, että kyllä mä pärjään. Ois vaan kiva tietää mitä mä oon tehnyt väärin, mutta ei suostu sanoon.

"aikoo tästä eteenpäin käydä baaris jokatoinen vkl, eli tuolla tarkoitti et jättää meidät ja ottaa pojat vaan jokatoinen vkl itselleen! "

...hä?

Siis muutti suoraan äitinsä luota sinun luoksesi, eikä ole koskaan asunut yksin? Onko sinua paljonkin nuorempi? Varmaan sitten se nuoruus jäi elämättä ja nyt aikuistuttuaan kaipaa itsenäisyyttään vihdoinkin.

Ei kannata ajatella niin, että olisit tehnyt jotain väärin. Tunteet ovat nyt mitä ne ovat, eikä elettyä elämää voi elää uudelleen eri tavalla. Mies ei tunne enää samalla tavalla kuin joskus, eikä sillekään mitään voi. Joko hän rakastaa sinua sellaisena kuin nyt olet tai sitten ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Sä olet velkaa sille.

Joten tasa-arvoinen sopimus ei ole tasa-arvoinen itseasiassa, sinä olet jo saanut enemmän aikoinasi hän ei.

ihme logiikka. näin ollen kaikki sua vanhemmat ihmiset on velkaa sulle -ne kun ovat saaneet kaikkea paljon enemmän kuin sä.

Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähän asti ehdin kun putosin:
"aikoo tästä eteenpäin käydä baaris jokatoinen vkl, eli tuolla tarkoitti et jättää meidät ja ottaa pojat vaan jokatoinen vkl itselleen! "

...hä?

Se on hänen tapansa ilmaista asioita.

Tota...kun mullejotenkin heti tuli tuosta mieleen riippuvuus suhde, kun kerroit, että tasavertaista suhdetta ei ole ollu koskaan, vaan ensin sinä biletit, mies rakasti, sitten sinä rakastit, mies valitti. Ja tässä nyt oikein läheisriippuvuus tiivistyy; oletat ja arvaat mitä mies tarkoitti.
Pitäskö nyt kuitenkin kysyä siltä, että mitä tarkotti. Jos vaikka kaipaa sitä biletys aikaa ja meinaa että vuoroviikoin biletätte viikonloput.

hei, teillä on niin pitkään ollut noita samankaltaisia ongelmia uudestaan ja uudestaan, että olisiko jo lastenkin takia oikeasti parempi olla erillään?
Sä pystyisit itsekin ehkä olemaan onnellisempi, kun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, ja takaisin saa vain kuittailua ja ilkeilyä.

Yhteistyössä