Loukkaannuin eilen ukolle ja en oikein tie oliko turhaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
:headwall: :headwall: Mä en tajua miks mä olen näin herkkä.

Mies sanoi eilen yhtäkkiä saunassa että hän lähtee sitten ens vkl baariin,kun ei ole ollut aikoihin...

Mies on koko kesän ollut viikosta kolmisen päivää lähes joka viikko harrastuksissaan pois,minä oon lasten kanssa ollut ja kyllä,käynyt joinain vkl lauantaina baarissa,hoitanut lapsenvahdin jne.

Miksi mua sitten sapettaa ,en käsitä?

Jotenkin mua loukkas se että hän taas tuosta vaan lähtee johkiin ,ja kun kysyin kenen kanssa,sanoi ettei tiedä vielä.

Ois pyytänyt sitten mua ees mukaan*sniif*

Heitinkin miehelle että ja,no mä lähen sitten ens vkl kokonaan pois koska itekkin kävin viihteellä sillon kun hän oli viikonloppuja pois.

Viddupentele ja niin poispäin.Huh,hieman helpotti:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Jospa sinä olet jo pieniin päin ;) Muistelen vain sinun vauvakuumekirjoituksiasi =)

Vauvakuume on itseasiassa hälventynyt mullakin :)

Ja mies oli koko ajan sitä mieltä ettei ehkä kuitenkaan enään ja nyt puhuu sterilisaatiosta.

Ahaa...miten se sinun mielesi niin äkkiä muuttui =) Tapahtuiko jotain?

Jospa sinä olet jo pieniin päin ;) Muistelen vain sinun vauvakuumekirjoituksiasi =)

Vauvakuume on itseasiassa hälventynyt mullakin :)

Ja mies oli koko ajan sitä mieltä ettei ehkä kuitenkaan enään ja nyt puhuu sterilisaatiosta.

Ahaa...miten se sinun mielesi niin äkkiä muuttui =) Tapahtuiko jotain?

En mä tiedä,ei kai mitään kummempaa tapahtunut,paitsi että hoisin 1,5 v kummityttöäni jokusen tunnin,sillon aattelin että eikä...apuaaa....

Ei vaan.En mä osaa sanoa,kaippa se sitten kun toinen ei yhtään antanut olettaa että voisi yhden vielä haluta,ei sitä itekseen jaksa haaveilla kauaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Eihän se iso juttu ole ,lähde sinäkin :hug:

No sepä se kun mä en halua lähteä:)

Ja ymmärrän kyllä että mies haluaa viihteelle koska ne motskarireissut on ollut ajamista.

Mä vaan haluisin nyhjätä koko perheenä kotona jne :D saa se mennä ,ei siinä mitään.

ei sitä itekseen jaksa haaveilla kauaa.

Tuohon ei taida ihan heti uskoa ;) Mutta kiva kuulla, että olette nyt samoilla aatoksilla. Se eritoiveisuus voi olla hyvinkin kuluttavaa.

Uskoo ken tahtoo,kyllähän ihmiset on erilaisia,toiset jaksaa viimeiseen asti uhata ja painostaa miestä lapsentekoon,mitä ite en taas tekisi.

Tuohon ei taida ihan heti uskoa ;) Mutta kiva kuulla, että olette nyt samoilla aatoksilla. Se eritoiveisuus voi olla hyvinkin kuluttavaa.

Uskoo ken tahtoo,kyllähän ihmiset on erilaisia,toiset jaksaa viimeiseen asti uhata ja painostaa miestä lapsentekoon,mitä ite en taas tekisi.

No hyvänen aika, eihän siitä nyt nokkintua tarvihe! Olkoon vaikka kuinka erilaisia ihmisiä, niin jos sydämestään jotain toivoo ja haluaa, niin kyllä sitä ihan itsekseen jaksaa salaa haaveilla. Se ei todellakaan tarkoita sitä, että uhkailee toisia sillä.

No hyvänen aika, eihän siitä nyt nokkintua tarvihe! Olkoon vaikka kuinka erilaisia ihmisiä, niin jos sydämestään jotain toivoo ja haluaa, niin kyllä sitä ihan itsekseen jaksaa salaa haaveilla. Se ei todellakaan tarkoita sitä, että uhkailee toisia sillä.

ei mennyt herneitä nokkaan yhtään kappaletta:)

Yhteistyössä