H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:On se hyvä, että sulla AP on kulissit kunnossa![]()
Kyllä. Leima on otassa. Sut luokitellaan kelvottomaksi jo ulko-ovella. Ja voi varjele, jos oot kaljaa tai muuta romillepitosta ostanu!!! Tästä selviät vain ostamalla 2 päivää ennen lapsilisiä lapsille vaatetta ja lelua noin 500? arvosta ja kertomalla (kuuluvasti) sitte kassalle, että "EI PAKETTIIN, EI, nämä tulevat käyttöön heti, kultani halusivat nämä."Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Apua, mitä jos mie nyt olen vahingossa käyny lapsilisäpäivänä kaupassa. Ja entä jos samana päivänä on tuplabonus päivä, onko silloin tosi tosi köyhä???
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä käynkin aina lapsilisä päivinä ostamassa lapsille ne reimatecit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:On se hyvä, että sulla AP on kulissit kunnossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Siellä on aina kuitenkin joku plussan kyylä joka kyttää ketkä köyhät tuhlaa lapsilisät kauppaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hah kyylille:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Siellä on aina kuitenkin joku plussan kyylä joka kyttää ketkä köyhät tuhlaa lapsilisät kauppaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä käynkin aina lapsilisä päivinä ostamassa lapsille ne reimatecit.![]()
Katokki, että ovat normaalihintasia ja tän vuoden malleja. Kukaan itseään kunnioittava Äiti ei osta lapselleen viime vuonna kehitettyä pukua! Se voi olla vaikka vaarallinen tai muuten ikävä puku. Eliitti-Reima maksaa aina liikaa ja on viimestä huutoa. Tän ohjeen sain äidiltäni ja se kantaa läpi elämän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap joo:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Kai sä tiedät, että kauppojen kassoilla on listat, joihin on merkitty lapsilisien maksupäivät... Osaavat kassat sitten katsoa, että ketkä ovat niin köyhiä, että vain lapsilisäpäivinä on varaa ostaa täydennystä kaappiin.
Ihan uusi tieto, kiitos kun kerroit.. Nyt mulla on sitten ikuinen leima, kävin nimittäin noin viisi vuotta sitten ostamassa tamponeja lapsilisillä.. Surku, tästä ei ehkä selviä..
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:AP:lle vinkiksi: Ei kannata ikinä mennä mihinkään lasten kanssa, tällöin kukaan ei tiedä että sulla on lapsia ja että saat lapsilisää. Lapset sohvalle, dvd pyörimään ja itse kauppakäynnille.![]()
![]()