Mä en kehtaa käydä kaupassa lapsilisä päivinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Apua, mitä jos mie nyt olen vahingossa käyny lapsilisäpäivänä kaupassa. Ja entä jos samana päivänä on tuplabonus päivä, onko silloin tosi tosi köyhä???
Kyllä. Leima on otassa. Sut luokitellaan kelvottomaksi jo ulko-ovella. Ja voi varjele, jos oot kaljaa tai muuta romillepitosta ostanu!!! Tästä selviät vain ostamalla 2 päivää ennen lapsilisiä lapsille vaatetta ja lelua noin 500? arvosta ja kertomalla (kuuluvasti) sitte kassalle, että "EI PAKETTIIN, EI, nämä tulevat käyttöön heti, kultani halusivat nämä."

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mä käynkin aina lapsilisä päivinä ostamassa lapsille ne reimatecit. :D

Katokki, että ovat normaalihintasia ja tän vuoden malleja. Kukaan itseään kunnioittava Äiti ei osta lapselleen viime vuonna kehitettyä pukua! Se voi olla vaikka vaarallinen tai muuten ikävä puku. Eliitti-Reima maksaa aina liikaa ja on viimestä huutoa. Tän ohjeen sain äidiltäni ja se kantaa läpi elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mä käynkin aina lapsilisä päivinä ostamassa lapsille ne reimatecit. :D

Katokki, että ovat normaalihintasia ja tän vuoden malleja. Kukaan itseään kunnioittava Äiti ei osta lapselleen viime vuonna kehitettyä pukua! Se voi olla vaikka vaarallinen tai muuten ikävä puku. Eliitti-Reima maksaa aina liikaa ja on viimestä huutoa. Tän ohjeen sain äidiltäni ja se kantaa läpi elämän.

Kerrankin joku joka todella ymmärtää, ihana tavata kaltaisiaan :hug:

Mikset sä voi ihan hyvin käydä kaupassa ja ostaa ruokaa lapsillesi tai koko perheelle, tuskin sitä kukaan tekee tiliä että millä rahoilla sitä nyt on ostettu ja milloin. Mulle on yks hailee mitä sanovat jos sanovat mitään kun käyn kaupassa myös lapsilisäpäivinä, mä en katso itseäni hirveän köyhäksi koska pystyn ostamaan ruokaa myös muulloin vaikka välillä saakin laskeskella rahoja että riittää seuraavaan rahantulopäivään. Mutta aina on saatu syödä ihan maittavaa ruokaa. Jos kyyläävät niin kyylätköön, ei niistä kannata välittää.

Mä onneks tosi harvoin tiedän monesko päivä on menossa, puhumattakaan että muistaisin tuleeko ne lapslisät 23. vai 26. vai joku muu päivä. Jos tilillä näyttää olevan rahaa voin ostaa vaikka kynsilakan! Ajatelkaa, jos se onkin just lapslisäpäivä ja äiti kahden lapsen kanssa lakkaostoksilla!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap joo:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Kai sä tiedät, että kauppojen kassoilla on listat, joihin on merkitty lapsilisien maksupäivät... Osaavat kassat sitten katsoa, että ketkä ovat niin köyhiä, että vain lapsilisäpäivinä on varaa ostaa täydennystä kaappiin.

Ihan uusi tieto, kiitos kun kerroit.. Nyt mulla on sitten ikuinen leima, kävin nimittäin noin viisi vuotta sitten ostamassa tamponeja lapsilisillä.. Surku, tästä ei ehkä selviä..

Olihan se hyvä että tamponeja ostit, sehän kertoi että ei nyt uusia lapsilisiä ole tulossa heti

AP:lle vinkiksi: Ei kannata ikinä mennä mihinkään lasten kanssa, tällöin kukaan ei tiedä että sulla on lapsia ja että saat lapsilisää. Lapset sohvalle, dvd pyörimään ja itse kauppakäynnille. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
AP:lle vinkiksi: Ei kannata ikinä mennä mihinkään lasten kanssa, tällöin kukaan ei tiedä että sulla on lapsia ja että saat lapsilisää. Lapset sohvalle, dvd pyörimään ja itse kauppakäynnille. ;) :D

Hyvä pointti muuten, oliskohan Transformers fideo hyvä? Vai Pokemon? Vai ehkä Kauna? ;)

Yhteistyössä