Mä en kehtaa mennä hammaslääkäriin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mätöhammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mätöhammas

Vieras
Mulla on tosi huonot hampaat, pari lohjennutta ja muutenkin kuluneet etuhampaat. Ja nyt kaiken lisäksi vielä 2 reikää!!
Hävettää ihan älyttömän paljon mennä tälläsillä hampailla hammaslääkäriin, vaikka pakko nämä ois korjata :(
Mitä ne siellä oikein ajattelee mun rumilus suustani? Kellään samaa ongelmaa?

Rohkeasti vaan! Kyllä ne hammaslääkärit on varman pahempiakin hampaita nähneet. Eikä kukaan ammattitaitoinen ihminen ala sua syyttelemään tai muutenkaan kommentoimaan huonoista hampaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä menin ja enstöiksee se lekuri vetäs 7 hammasta multa ja kaikki muu remppa päälle, mutta nyt on hyvä olla

Oho, multa tuskin joutuu hampaita repimään, mutta ainakin 2 kuorta pitää laittaa etuhampaisiin. Laittaako ne kunnallisessa kuoria?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rohkeasti vaan! Kyllä ne hammaslääkärit on varman pahempiakin hampaita nähneet. Eikä kukaan ammattitaitoinen ihminen ala sua syyttelemään tai muutenkaan kommentoimaan huonoista hampaista.

Ja korjaamaanhan minä näitä olen menossa, mulla hävettää monesti puhua kun hampaat näkyy, kun lohjenneet on tuosta eestä just, hyi :/
Ois niiiiiiiiin ihana saada nätit hampaat :)

Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:
Minunkin pitäisi uskaltautua hammaslääkäriin kaksi etuhammasta poikki ja muutama lohennut,kun puraisin korppua niin siinä menivät,en uskonut lääkäriä kielsi ettei mitään kovaa saa purra on niin heikko hammasluu. :x

Mulla ärsyttää kun ne on just etuhampaat jotka näkyy aina puhuessa, inhottaa puhua kun kaikki näkee mun hampaat :x
Meinaatko kuoret laittaa?

No, menin aikanaan samassa tilanteessa ja kerroin heti, että mulla on ihan hirveä hammaslääkärikauhu. Siksi suussani on täysi katastrofi. Hammaslääkäri ja hoitaja hymyilivät ymmärtäväisesti, eivatkä eleellä tai ilmeellä ihmetelleet suutani. Suu hoidettiin kuntoon, nykyään käyn kerran vuodessa, ei pääse sattumaan pahaa vahinkoa. Paitsi taas on yksi hammas lohjennut, pari kk sitten, ja sitä väliin vihloo-pitäisi taas uskaltaa, tarkastukseen olisi aikaa vielä jokunen kuukausi.

Tsemiä!

Alkuperäinen kirjoittaja misu:
No, menin aikanaan samassa tilanteessa ja kerroin heti, että mulla on ihan hirveä hammaslääkärikauhu. Siksi suussani on täysi katastrofi. Hammaslääkäri ja hoitaja hymyilivät ymmärtäväisesti, eivatkä eleellä tai ilmeellä ihmetelleet suutani. Suu hoidettiin kuntoon, nykyään käyn kerran vuodessa, ei pääse sattumaan pahaa vahinkoa. Paitsi taas on yksi hammas lohjennut, pari kk sitten, ja sitä väliin vihloo-pitäisi taas uskaltaa, tarkastukseen olisi aikaa vielä jokunen kuukausi.

Tsemiä!

Kiitos, sitä tarvitsenkin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mätöhammas:
Mulla on tosi huonot hampaat, pari lohjennutta ja muutenkin kuluneet etuhampaat. Ja nyt kaiken lisäksi vielä 2 reikää!!
Hävettää ihan älyttömän paljon mennä tälläsillä hampailla hammaslääkäriin, vaikka pakko nämä ois korjata :(
Mitä ne siellä oikein ajattelee mun rumilus suustani? Kellään samaa ongelmaa?

Menes sinne hammaslääkäriin vaan. On varmasti nähneet pahempiakin. Ja ajattele sitä lopputulosta; nätit ja terveet hampaat. Ja kyllä ne reiät kannattaa hoitaa, jotteivät pääse pahemmiksi. Eikös ne ole yhtään kipeät?

Lääkärit+hoitajat on siellä auttaakseen ei nauraakseen sulle.

Yhteistyössä