Mä en kertakaikkiaan osaa tätä :( Enkä kestä tätä kaaostakaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on rojut aika lailla yläkaapeissa niin, että vaikka sitä rojua on, se on lasten tavoittamattomissa. eli jos tekee itse mieli laiskotella puol tuntia, ei oo lastenhuone kaaoksessa sen takia että lapset saa kaiken itse alas.

meillä kanssa samanlaista... pahemmaks tekee sen että sukulaiset kiikuttaa lisää vanhoja leluja ym muuta vanhaa tavaraa meille vaikka olen sanonut että ei kiitos meillä on ihan tarpeeks omia leluja eikä mitään köyhiä olla... aina vaan tulee lisää :(

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
meillä kanssa samanlaista... pahemmaks tekee sen että sukulaiset kiikuttaa lisää vanhoja leluja ym muuta vanhaa tavaraa meille vaikka olen sanonut että ei kiitos meillä on ihan tarpeeks omia leluja eikä mitään köyhiä olla... aina vaan tulee lisää :(

Kiikuta takaisin ja hymyile kauniisti.

Kuulostaa ihan järkevältä. mä oon tuossa epätoivoisessa hankkiudu eroon romuista-vaiheessa. Asumme pienellä paikkakunnalla pohjoisessa ja tavaran kierrätysmahdollisuudet ovat olemattomat. Eikä omatunto salli käyttökelpoisten vaatteiden/tavaroiden nakkaamista roskikseen.

Eikä täällä voi oikeen tuota asioimispäivää tms. lyödä lukkoon kun pitää suunnilleen joka päivä käydä kaupassa katsomassa josko ois jotain ostettavaa, ja se menee kiinnikin jo kuudelta niin monesti ei meinaa ees työpäivän jälkeen ehtiä kauppaan. Saati kirjastoon tai mihinkään muuallekaan :/

Mutta täytyypi tuota katsella, kiinnostuin kyllä minäkin :)

Siis mulla on itselläni ihan mulle tehty "kalenteri" jääkaapin ovessa tai jossain muualla. Siihen olen merkannut kaikki viikonpäivät ja vielä jaotellut kolmella värillä aamun päivän ja illan, jokaiselle päivälle on laitettu esim yksi huone, vaikka nyt keittiö, sieltä silloin siivotaan paremmin, pyyhkäistään kaapinovet ja esim ikkunalistat, aamulle on merkattu omat hommansa, vaikka ovat niinkin yksinkertaisia kuin sängyn petaus ja koiran kusetus, muksujen aamupalat ja kouluihin ym laittaminen. Illalle samoin merkattu kaikki asiat.

Listaa kun alkaa katsomaan kaikkine hommineen, niin mun mies esim oli ihan hiljaa, ja jonkun viikon jopa ihan itsekseen teki joitakin perushommia (meillä siis mies tekee todella pitkiä päiviä ja on ihan selvää ja ok mulle, että koska olen kotona, hoidan kämpän)

Todellakin voin sanoa, että sitä paljon kaivattua vapaata aikaa jää ainakin mulle huomattavasti enemmän.
Jos homma alkaa lipsua käsistä, niin aina voi taas ruveta katsomaan sieltä listasta, että mitäs mä nyt taas oikein söhrin kun ei homma skulaa, ja ksa vaan äkkiä taas on hommat hallussa.

Voin suositella =)

Oho, tulikin hirvee romaani :whistle:

ikeasta kirjahylly ja sinne lelulaatikot,kun haluu leikkiä ottaa laatikon kerrallaan, ja montakin, mut tavarat on helppo nostaa pois lattialta. se että lattialle ei kerää kaikenlaista purkkia on se juttu

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Siis mulla on itselläni ihan mulle tehty "kalenteri" jääkaapin ovessa tai jossain muualla. Siihen olen merkannut kaikki viikonpäivät ja vielä jaotellut kolmella värillä aamun päivän ja illan, jokaiselle päivälle on laitettu esim yksi huone, vaikka nyt keittiö, sieltä silloin siivotaan paremmin, pyyhkäistään kaapinovet ja esim ikkunalistat, aamulle on merkattu omat hommansa, vaikka ovat niinkin yksinkertaisia kuin sängyn petaus ja koiran kusetus, muksujen aamupalat ja kouluihin ym laittaminen. Illalle samoin merkattu kaikki asiat.

Listaa kun alkaa katsomaan kaikkine hommineen, niin mun mies esim oli ihan hiljaa, ja jonkun viikon jopa ihan itsekseen teki joitakin perushommia (meillä siis mies tekee todella pitkiä päiviä ja on ihan selvää ja ok mulle, että koska olen kotona, hoidan kämpän)

Todellakin voin sanoa, että sitä paljon kaivattua vapaata aikaa jää ainakin mulle huomattavasti enemmän.
Jos homma alkaa lipsua käsistä, niin aina voi taas ruveta katsomaan sieltä listasta, että mitäs mä nyt taas oikein söhrin kun ei homma skulaa, ja ksa vaan äkkiä taas on hommat hallussa.

Voin suositella =)

Oho, tulikin hirvee romaani :whistle:

Kukahan mulle tekis kalenterin valmiiksi?
:whistle:

Yhteistyössä