Siis mulla on itselläni ihan mulle tehty "kalenteri" jääkaapin ovessa tai jossain muualla. Siihen olen merkannut kaikki viikonpäivät ja vielä jaotellut kolmella värillä aamun päivän ja illan, jokaiselle päivälle on laitettu esim yksi huone, vaikka nyt keittiö, sieltä silloin siivotaan paremmin, pyyhkäistään kaapinovet ja esim ikkunalistat, aamulle on merkattu omat hommansa, vaikka ovat niinkin yksinkertaisia kuin sängyn petaus ja koiran kusetus, muksujen aamupalat ja kouluihin ym laittaminen. Illalle samoin merkattu kaikki asiat.
Listaa kun alkaa katsomaan kaikkine hommineen, niin mun mies esim oli ihan hiljaa, ja jonkun viikon jopa ihan itsekseen teki joitakin perushommia (meillä siis mies tekee todella pitkiä päiviä ja on ihan selvää ja ok mulle, että koska olen kotona, hoidan kämpän)
Todellakin voin sanoa, että sitä paljon kaivattua vapaata aikaa jää ainakin mulle huomattavasti enemmän.
Jos homma alkaa lipsua käsistä, niin aina voi taas ruveta katsomaan sieltä listasta, että mitäs mä nyt taas oikein söhrin kun ei homma skulaa, ja ksa vaan äkkiä taas on hommat hallussa.
Voin suositella =)
Oho, tulikin hirvee romaani