mä en kestä kun multa häviää maalaisjärki täysin kun lapsi sairastaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järjetön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järjetön äiti

Vieras
kiitos ton sikainfluenssahysterian.
meillä 4v pojalle nousi tänään 38 asteen kuume ja kyttään nyt sitä ihan vainoharhasena et onko hengitysvaikeuksia ja oksettaako sitä.. lapsi ei oo ikinä oksentanu, et osaako edes kertoa jos oksettaa?
mä oon ihan hepulina täällä...
plus itellä alko menkat ja siitä hyvästä vatsa ihan sekasin ja alaselkä tosi kipee ja viime yönä nukuttu kaikki huonosti, tää on ihan tuskaa..
mä en edes tiedä mitä teen jos tolle tulee jotain hengitysvaikeuksia, soitan varmaan 112 ihan paniikissa...

kyllä, 4v ei ole ikinä oksentanut.
meillä ei edes ole mitään kuumelääkettä, odottelen mun kaveria tässä et tois meille, mut sil on jonkun verran matkaa tänne.. ahistaa..

Meidän 4v. tytölle nousi 38 asteen kuume kanssa eilen yöllä. Aamulla ja päivällä vaan nukkui ja valitti välillä kun heräsi. Kuume kuitenkin laski kun annettiin yx särkylääke päivällä. Nyt on jo kuin terve. On juonut ja syönyt ja leikkinyt. Ei tainnut olla sikaflunssa.

mä niin toivon et tääkin laskee lääkkeellä, koska mua todella pelottaa lähteä sitten lapsen kanssa yksin ajeleen tonne 40kilsan päälle pimeetä serpentiinitietä.. kiva asua tällasina hetkinä korvessa!! eikä ketään joka lähtis kaveriksi :(
annoin nyt lääkkeen, pitäkää peukkuja...

meillä se kuume kipusi juuri ja juuri sinne 38 asti, tais olla 38.1.
lapsi on ihan virkeä ja tälläkin hetkellä leikkii sängyllä ja marisee et miksei enää saa syödä karkkia... :D eli ei kauhean sairas.
mutta silti pieni pelko persiissä kun sitä possunuhaa nyt niin tuputetaan joka paikassa...

kuume laski lääkkeellä ja lapsi piristyi entisestään, ei malta käydä nukkumaan.. makaa sängyssä ja katsoo leffaa, juo mehua ja napostelee suolakeksejä.. nukkukoon sit kun nukkuu, pääasia et syö, juo ja on kunnossa <3
toivotaan ettei kuume nouse enää korkeaksi.

Uusimmat

Yhteistyössä