Mä en kohta enää tiedä mitä tehdä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Mä alan olee lopen kyllästynyt siihen,etten voi mennä tässä kylässä mihinkään kun joku ihminen on päättänyt vihata mua..
Ja missä vain mut näkee ni huutelee mulle kaikkee,haukkuu mua ja tulee raivoamaan ja jakamaan perättömiä syytöksiä julkisilla paikoilla..
Eilen sen äiti tuli jo toista kertaa huutamaan meijän paikallisessa mulle ja lopuksi läpsäs mua kasvoille..
Tää yks soittelee mun miehelle kavereineen ja valehtelee et olen pettänyt miestäni ja levittelee ilkeitä juoruja..
Ne mä kestän vielä,mut toi julkisilla paikoilla nolaaminen alkaa jo pikkuhiljaa kypsyttää..

MITÄ MÄ TEEN!!???!!

ei tuossa oikein voi mitään tehdä. Yrittää itse vaan käyttäytyä aikuismaisesti ja yrittää sulkea noi jutut ulkopuolelle. aika auttaa ja sit varmaan loppuu nuo solvaamiset

syytellään,että olen puhunut ties mitä,mitä en ole tehnyt...
mua haukutaan valehtelijaksi,huoraksi vaikka mitä kaiken aikaa ja musta laitetaan ilkeitä juoruja liikkeelle..
Ja tän ihmisen joka vihaa mua äiti....

Mä olen antanut näiden ihmisten olla kaikista loukkauksista huolimatta.
Mä en ole heidän iltaansa mennyt häiriköimään ravintolassa,enkä koittanut heitä nolata julkisesti...
Mä en jaksa enää miettiä koska ne tulee mua vastaan taas..ja taas mä voisin vajota jonnekkin maanrakoon..

Kun se joka vihaa mua on yksin se ei huutele mitään..tai sen kaverit,mut kummasti kun on tausta tukea ni heti alkaa se show...

Ja tää nais ihminen joka mua on jostain syystä päättänyt vihata on ollut mun hyvä ystävä joskus.
Tuli riitaa ja sen kanssa juteltiin ja sovittiin et koitetaan asioita selvitellä ja viikon päästä tuleekin haista sinä paska viestii ja seuraavalla viikolla taas pyydetään anteeksi ja sanotaan et haluis olla mun kaveri kaikesta huolimatta..jos voitais yrittää..
Ja nyt sit kieltää mitään tälläistä tehneensä..varsinkin anteeksi pyynnön ja sen kaveruudesta puhumisen..ja sanoo,et on vaan käyttänyt mua hyväkseen ja nyt mua ei enää tarvita..
Senkin mä hyväksyn..siksi en olekkaan pitänyt yhteyttä,mennyt lähellekkään,mutta miksi nää ihmiset ei voi vaan antaa mun olla!!??!!

Yhteistyössä