Mä en kohta uskalla päästää lastani kouluun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas maailma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas maailma

Vieras
Siis pojan koulussa on monta erityisluokkaa ja monta lasta on myös jouduttu potkimaan pois koulusta kun eivät ole sopeutuneet. Koulun rehtori on kuuluisa siitä, että ottaa kaikkein vaikeimmatkin lapset (käytösvaikeuksia) kouluun. Mä pelkään NIIN kamalasti, että tuossa koulussa joskus tapahtuu myös jotain kamalaa : (

mua on alkanut toden teolla pelottamaan. Jokelasta kun olivat viime syksynä puhuneet niin joku siellä koulussa oli salissa huutanut, että se voin olla joskus minä.. : (

Joo, sairas on maailma. Ja kaikki hullut on avohoidossa ja kukaan ei uskalla puuttua mihinkään. Munkin tytöt pelkäsi jo viime vuonna, kun Jokela oli niin lähellä ja nyt toivoisin, että asiasta ei kaikki uutiset pauhaisi taas täysillä.

Mua ainakin pelottaa. Ihan järkyttävää.

Mun tytön koulussa (tyttö siis eskarissa) oli joku tilanne ihan vähän aika sitten: kävi kuitenkin ilmi (tai näin ainakin kotiin kerrottiin) että tilanne oli väärä hälytys sitten lopulta kuitenkin. Mutta lupaavasti alkaa koulu-ura. Ja vielä pienellä paikkakunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mua pelottaa, pelottaa aivan perkeleesti. Tällä hetkellä aivan ahdistaa :(.

Ja viisas oli sunkin kommentti SWING. Ei taida sun lapset olla vielä koulussa.

Miten mun lapset siihen liittyy? Ihan oikeasti, miksi kenenkään lapsia pitäisi kouluun laittaa? Täällä Suomessa siis? Aiheuttaa vain pahoinvointia. Tyypillinen luterilainen sinäkin jos koulunkäyntiä pidät VIISAANA ratkaisuna!

Yhteistyössä