V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Täällä kirjoittaneelle kampaajalle sympatiapisteet - yritit aidosti olla avuksi vastaisuuden varalle ja ihan oikein ihmettelit epäloogisuuksia ap:n kirjoituksissa. Ap:n kirjoitustyyli on myös erittäin epäasiallinen ja aggressiivinen - toivottavasti malttaa pitää kielensä kurissa noiden omien hoidokkiensa kanssa.
Suoraan sanoen naurettavaa hysteriaa ap:lta. Todennäköisesti hiukset ovat huomattavasti paremman näköiset nyt kuin olivat ennen kampaajalle menoa. Aika erikoiset kasvot pitää olla, jos 19 senttiä olkapäiden yli ulottuvat hiukset eivät niihin sovi, mutta 33 senttiä olkapäiden ulottuvat olisivat niihin olleet juuri oikeat...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Miksi hyväksyit sen mitä kampaaja teki? Kyllä ne ainakin mulla on joka ikinen kerta kysyneet että miellyttääkö ja jos oon sanonut että ei niin ovat tehneet mitä oon pyytänyt.
Jos takaa päin alkavat leikkaamaan, niin vaikea se on nähdä kuinka paljon ovat pätkineet. Ja jo kerran napsasu, niin pakkohan ne on sitten leikata loppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:meillä tuttu kampaaja jolla käyty yli kymmenen vuoden ajan, on juuri tälläinen saksia. Kannattaa lettiä kasvattaa kun sen penkkiin istahtaa. Todella hyvä tekemään värjäykset ( ainut kampaaja joka on osannut värjätä minun punapigmentti tukkani) ja osaa leikata eri malleja, mutta kun tulee aina vauhtisokeus. Otetaas vielä tuolta ja tuosta ja..ohoh, pitännee lopettaa ennen kun sinun tukka loppuu kesken.. Tulee lapsuus mieleen kun ite barbien tukkaa leikkeli ja kohta se oli kaljuonkohan näillä kampaajilla ollut lapsena nuket kaljupäitä, haavena tulla kampaajaksi? Nyt nuken päät vaihtuneet eläviksi, tukka leikkuu jäänyt samanlaiseksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:se on muuten(ainakin mulle) uskomattoman vaikeaa sanoa, että jälki ei miellytä. Pari kertaa oon näyttäny esim. jostain lehdestä, että "tollasen haluan" ja sitten kun olen leikkauksen jälkeen hiuksiani katsonut, niin olempa saanut todeta, että kamalathan niistä tuli..itkua nieleskellen oon sitten kampaajalle sopertanut, että "iii-ihan kivat.."itehän oon mallini valinnut :headwall:
Musta tuntuu että asiakkaiden sentti on partureille 5senttiä, onneksi kuitenkin kasvaa takaisin. V'tuttaa nyt ihan älyttömän paljon, mut minkäs teet. Onneksi mulla on hiukset, jotka kasvaa nopeasti..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Siis kirjoitat, että sulla oli hiukset yli puolenselän ja kymmenensentin lyhennyksellä ne on nyt rajusti lyhentyneet ja ovat enää olkapäille? Sulla on ilmeisesti kohtalaisen lyhyt selkä......
No mutta anyway, jos kerran tuntuu siltä, että kampaajat järjestään ei tajua mitä sinä sanot niin pyydä ensi kerralla, että leikkaa ensin ekan osion ja näyttää sitten sen pituuden sinulle peilistä. Tuntuu kyllä hassulta, jos et tosiaan huomaa että hiukset on lyhenemässä olkapään tasalle, jos ne kerran on yli puolenselän pituiset. Kyllä sen sentään huomaa vaikkei silmiä olisikaan selässä.
Itse tosiaan teen usein pitkähiuksisten kohdalla niin, että leikkaan ensin sen ekan osion ja näytän sitten pituutta peilistä ja kysyn, että sopiiko se vai otanko enemmän. Ja teen tämän siis vaikka asiakas sanoisi, että saa ottaa reilusti. Minusta niin on helpointa, ei satu sitten väärinkäsityksiä, koska tosi usein ihmiset sanoo todella epämääräisiä mittoja eivätkä oikein tunnu itsekään aina tietävän että minkä verran saa ottaa. Jos sattuisi leikkaamaan sen ekan osion turhan lyhyeksi niin sillä ei ole merkitystä, jos päälihiukset jättää pidemmiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Kuule - aivan joka alalla naureskellaan asiakkaita. Enpä ole vielä kuullut lääkäreistä tai hoitsuista, jotka ei naureskelisi jotain asiakkaitaan. Tai ihan sama millä alalla. Kaupan alan ihmisille on ainakin ihan oma aasiakas-sivustonsakin netissä, jossa saavat haukkua typeriä asiakkaita. En minä asiakkaiden aikana ole mitään naureskellut. Tietäähän senkin kaikki, että miesgynet heittää vitsiä naisten alapäistä heti, kun nämä nakka oven kiinni.
Etkä vieläkään vastaa siihen, että miksi et pyytänyt näyttämään että minkä verran aikoo leikata. Ja edelleen totean vain, että jos haluan muodonmuutoksen niin se ei sentin lyhennyksellä valitettavasti ole mahdollista tapahtua. Kerrot menneesi muodonmuutos leikkaukseen, mutta et ole silloin leikkaamassa hiuksiasi lyhemmäksi vaan muuttamassa mallia. Mitenköhän se malli muuttuu jos niitä ei leikata lyhemmäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Siis kirjoitat, että sulla oli hiukset yli puolenselän ja kymmenensentin lyhennyksellä ne on nyt rajusti lyhentyneet ja ovat enää olkapäille? Sulla on ilmeisesti kohtalaisen lyhyt selkä......
No mutta anyway, jos kerran tuntuu siltä, että kampaajat järjestään ei tajua mitä sinä sanot niin pyydä ensi kerralla, että leikkaa ensin ekan osion ja näyttää sitten sen pituuden sinulle peilistä. Tuntuu kyllä hassulta, jos et tosiaan huomaa että hiukset on lyhenemässä olkapään tasalle, jos ne kerran on yli puolenselän pituiset. Kyllä sen sentään huomaa vaikkei silmiä olisikaan selässä.
Itse tosiaan teen usein pitkähiuksisten kohdalla niin, että leikkaan ensin sen ekan osion ja näytän sitten pituutta peilistä ja kysyn, että sopiiko se vai otanko enemmän. Ja teen tämän siis vaikka asiakas sanoisi, että saa ottaa reilusti. Minusta niin on helpointa, ei satu sitten väärinkäsityksiä, koska tosi usein ihmiset sanoo todella epämääräisiä mittoja eivätkä oikein tunnu itsekään aina tietävän että minkä verran saa ottaa. Jos sattuisi leikkaamaan sen ekan osion turhan lyhyeksi niin sillä ei ole merkitystä, jos päälihiukset jättää pidemmiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aijaa, no hoitsu täällä terve, yövuorossa olen! Enpä ole vielä ikinä asiakkaille naureskellut, mutta ilmeisesti tästä lähin pitää alkaa naureskelemaan![]()
Kokonaispituudesta ei todellakaan tarvitse alkaa ottamaan pois. Vaan hiuksia voi kerroksittaa siittä päältä ja niitä leikata lyhyemmäksi, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että kokonaispituutta pitää leikata ihan hulluna!
Mutta ok, tiedänpä nykyään että jos kerroksia haluaa, niin silloin pitää kokonaispituudesta eli niistä alimmista mitkä ovat pitempiä kuin päälyhiukset ottaa sit reilusti pois.
Jos parturi vielä itse sanoo pituuden ja kysyy luvan saako sen verran leikata, mä en käsitä miks mun pitäs kusisukassa kytätä parturia ottaako se sanomansa pituuden.
Mut mä lähen kohta naureskelemaan noille asukkaille, mistä nauraisin, ideoita? =)
Juu ette varmaan ikinä puhu asiakkaistanne mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Jospa sun hiukset on olleet sen tarpeessa. Jos ne pisimmät hiukset on vaatineet vähän enemmän lyhennystä juuri siitä syystä, että et juuri näytä nokkaasi kampaajalla. Ne kun tuppaa kulumaan sieltä latvasta. Jos on hyvässä kunnossa latva ja vahva niin ei tarvitsekaan pituudesta ottaa niin paljon ja riittää vain kerrostus.
Olisi vaan kiva nähdä kuvaa hiuksista ennen ja jälkeen, jotta näkisi että miten hyvin nämä pituudet pitää paikkaansa. Eli oliko tosiaan ennen yli puolenselän ja onko tosiaan nyt olkapäille.
Mun kuvia on useempikin täällä, mut ei siittä sen enempää
Vaikka ne ois kuinka huonokuntoiset tahansa, ei parturilla ole oikeutta leikata yhtään sovittua enempää, tiedäthän sinä sen ammattilaisena?
Ennen oli tosiaankin yli puoleen selkään, istuessa ulottui haarojen väliin ja nyt on just ja just tisseihin = vähän yli olkapään, edelleen vähän yli ei tasan olkapäihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Anteeksi vain mutta en ole saanut kilareita. Sinä täällä kiroilet jopa näissä viesteissäsi enkä minä. Jos rauhottuisit niin huomaisit, että olen useaan otteeseen antanut sinulle ihan asiallisia neuvoja siitä miten tälläisiltä tilanteilta vältytään, mutta et ole yhden yhtä kertaa kommentoinut niihin. Ja kyllä - palautteen antaminen kuuluu asiaan. Etkä sinä tee itseäsi naurunalaiseksi siinä, jos kerrot kampaajalle että tämä leikkasi ne nyt liian lyhyeksi. Mutta se on naurettavaa että pitää seläntakana haukkua ja parjata ja kiroilla kuin mikäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ette varmaan ikinä puhu asiakkaistanne mitään.
Meenkö nyt noita kehitysvammaisia tuonne kiusaamaan, vai mikä oli pointtina?Ja juu kyllä puhun todella usein, kun heidän asioitaan hoidan, kun he eivät siihen itse kykene!
Kuka nyt on mitään ihmisten kiusaamisesta puhunut?
Ihan miten vaan. Mutta paskaa en puhu, niinkuin kampaaja nimimerkki sanoi että naureskelavt asiakkailleen tai ei tiedä ketään hoitsua joka ei naureskelis asiakkaileen, eipä ole tapana.
Sori mutta en ole sanonut, että kukaan nauraisi asiakkailleen päin näköä. Mutta kylläpä olen aika monta hulvatonta juttua kuullut eri alan hoitajiltakin heidän asiakkaistaan. Itselläni on käynyt asiakkaana eräs sairaanhoitaja, joka on kertonut miten ronskia kielenkäyttöä heidän gynet käyttää. Joka alalla on se oma musta huumorinsa, jota viljellään. Oma äitini on hoitaja ja hänellä on ihan omat hoitajavitsinsä. Mutta tämä ei ole tämän jutun pointti alkuunkaan eikä kukaan ole todellakaan sanonut nauravansa asiakkaalle päin näköä.
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja moi:hiukset on ap:n mielestä pilalla ja leikattu valtaa väärin käyttäen, sitä OIKEASTI tapahtuu! Tiedän tasan tarkkaan mistä ap puhuu ja etsin itsekin jatkuvasti kampaajaa joka oikeasti kokisi olevansa palveluammatissa eikä "luovan kädentaitonäyttelyn pääesiintyjä".
esim. siksi että kuten jo kerroin niin ne likimain olkapäille olevat hiukset onkin nyt jo 20cm yli hartialinjan. Eli halusin vain todisteita siitä, että ylireagoiko ap vai onko hiuksista tosiaan kadonnut 30cm pituutta.
No tässä tarkat lukemat.
Hiukset nyt olkapäistä: 19cm
Hiukset suunnilleen ennen leikkausta: 34cm olkapäistä
Eli ero on todellakin suurempi kuin 1-4cm leikkaus. Eli mun mielestäni paljon lyhyemmät kuin ennen.
Oikeestikko mittasit ne ennen kuin lähdit kampaajalle? Mutta mittojesi mukaan ne on lyhentyneet 15cm.Eli noin 9-10cm enemän kuin mihin olet antanut luvan. Eli minkä verran tällä on merkitystä nyt ulkonäköösi? OIkeasti? Tai huomasiko heti kaikki tuttusi, että hiuksesi ovat muuttuneet todella radikaalisti ja vieläpä huonompaan suuntaan?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:![]()
voi kuule arvoisa nimimerkki hoitsu. kaikki kaupanalalla työskentelevät eivät tosiaan ole vain toisen asteen kouluja käyneitä - ja toisaalta kaikki esim.sairaaloissa työskentelevät eivät ole sen kummemmin korkeasti koulutettuja... mulla työkokemusta ja koulutusta molemmilta aloilta ja samalla tavalla molemmilla aloilla naureskellaan asiakkaille ( sairaalassa esim.potilaille ja etenkin heidän joskus ylihöösääville omaisilleen ) . se on vähän semmosta "alahuumoria" - harvemmin mitään haukkumista varsinaisesti,vaikka voikin olla todella ronskia ja silmiä voidaan pyöritellä työkaverin kanssa. niih!
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:![]()
voi kuule arvoisa nimimerkki hoitsu. kaikki kaupanalalla työskentelevät eivät tosiaan ole vain toisen asteen kouluja käyneitä - ja toisaalta kaikki esim.sairaaloissa työskentelevät eivät ole sen kummemmin korkeasti koulutettuja... mulla työkokemusta ja koulutusta molemmilta aloilta ja samalla tavalla molemmilla aloilla naureskellaan asiakkaille ( sairaalassa esim.potilaille ja etenkin heidän joskus ylihöösääville omaisilleen ) . se on vähän semmosta "alahuumoria" - harvemmin mitään haukkumista varsinaisesti,vaikka voikin olla todella ronskia ja silmiä voidaan pyöritellä työkaverin kanssa. niih!
Totta kai kaupan alalla on korkeasti koulutettuja. Mutta lueppa koko teksti. Viittasin nimenomaan tuohon aasiakas-sivustoon. Siellä nimeonomaan pyörivät vaan nämä toisen asteen koulutetut -miksiköhän?
Sairaanhoitoalalla ihan sama juttu. Lähihoitajat haukkuvat kaikista eniten potilaita ja omaisia, jopa todella röyhkeästi. En oo koskaan tavannut ketään hoitsua, joka ois samaan malliin haukkunut asiakkaita, kuin lähihoitajat.
Ja ei, meillä ei kahvitauolla haukuta asiakkaita. Jos joku haukkuis, niin siihen voi muuten ihan kommentoida, että ei tarvitse kehenkään kohdistuvast ihaukkua. Huumorintaju on ihan eri asia, mutta sekin pitää mennä niin, ettei se kohdistu kehenkään tiettyyn ihmiseen. Voidaanhan kuolemastakin puhua mustan huumorin avulla, se ei kohdistu kehenkään sen kummemmin.
Ja kannattaa muistaa, että moni hoitsu on itekkin ollut se "ylihöösäävä omainen"..että jos et vielä itse ole ollet tiskin toisella puolella, niin ehkäpä ymmärrät näitä "höösääjiä" paremmin sen jäkleen, kun jotain tapahtuu. Itse olen onneksi ollut jo ennen opintojani tiskin toisella puolella, niin ymmärrän omaisia erittäin hyvin. Ei tarvitse haukkua heitä sen tähden, että ovat huolissaan rakkaista ihmisistä!
Alkuperäinen kirjoittaja tiedon jako nyt vähän eri asia:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ette varmaan ikinä puhu asiakkaistanne mitään.
Meenkö nyt noita kehitysvammaisia tuonne kiusaamaan, vai mikä oli pointtina?Ja juu kyllä puhun todella usein, kun heidän asioitaan hoidan, kun he eivät siihen itse kykene!
Kuka nyt on mitään ihmisten kiusaamisesta puhunut?
Ihan miten vaan. Mutta paskaa en puhu, niinkuin kampaaja nimimerkki sanoi että naureskelavt asiakkailleen tai ei tiedä ketään hoitsua joka ei naureskelis asiakkaileen, eipä ole tapana.
Sori mutta en ole sanonut, että kukaan nauraisi asiakkailleen päin näköä. Mutta kylläpä olen aika monta hulvatonta juttua kuullut eri alan hoitajiltakin heidän asiakkaistaan. Itselläni on käynyt asiakkaana eräs sairaanhoitaja, joka on kertonut miten ronskia kielenkäyttöä heidän gynet käyttää. Joka alalla on se oma musta huumorinsa, jota viljellään. Oma äitini on hoitaja ja hänellä on ihan omat hoitajavitsinsä. Mutta tämä ei ole tämän jutun pointti alkuunkaan eikä kukaan ole todellakaan sanonut nauravansa asiakkaalle päin näköä.
Huomhuom! Nyt on ihan eri asia heittää vaikka mustaa huumoria kuin kertoa eteenpäin tietoja. Eli jos kerrotaan tietoja asiakkaista, niin se on VAITIOLOVELVOLLISUUDEN RIKKOMISTA. Ja tätähn ei hoitoalalla saa tapahtua. On kyllä ollut erittäin ammattitaidoton hoitsu, jos rikkoo niin yksinkertaisen asian kuin vaitiolovelvollisuuden. Se on tasan tarkkaan ensimmäinen asia, josta jauhetaan heti ekasta päivästä lähtien koko koulutuksen ajan. Sama jatkuu sairaalassa. Että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:![]()
Totta kai kaupan alalla on korkeasti koulutettuja. Mutta lueppa koko teksti. Viittasin nimenomaan tuohon aasiakas-sivustoon. Siellä nimeonomaan pyörivät vaan nämä toisen asteen koulutetut -miksiköhän?
Sairaanhoitoalalla ihan sama juttu. Lähihoitajat haukkuvat kaikista eniten potilaita ja omaisia, jopa todella röyhkeästi. En oo koskaan tavannut ketään hoitsua, joka ois samaan malliin haukkunut asiakkaita, kuin lähihoitajat.
Ja ei, meillä ei kahvitauolla haukuta asiakkaita. Jos joku haukkuis, niin siihen voi muuten ihan kommentoida, että ei tarvitse kehenkään kohdistuvast ihaukkua. Huumorintaju on ihan eri asia, mutta sekin pitää mennä niin, ettei se kohdistu kehenkään tiettyyn ihmiseen. Voidaanhan kuolemastakin puhua mustan huumorin avulla, se ei kohdistu kehenkään sen kummemmin.
Ja kannattaa muistaa, että moni hoitsu on itekkin ollut se "ylihöösäävä omainen"..että jos et vielä itse ole ollet tiskin toisella puolella, niin ehkäpä ymmärrät näitä "höösääjiä" paremmin sen jäkleen, kun jotain tapahtuu. Itse olen onneksi ollut jo ennen opintojani tiskin toisella puolella, niin ymmärrän omaisia erittäin hyvin. Ei tarvitse haukkua heitä sen tähden, että ovat huolissaan rakkaista ihmisistä!
kukaanhan ei ole edesväittänyt, että haukuttaisiin vaan alunperinkin on kyse ollut asiakkaille naureskelusta ! varmaankin on hyvinkin harvinaista, että joku oikeasti HAUKKUU asiakasta - niin kaupassa kuin sairaalassakaan. mutta joiden mielestähän on haukkumista jo se, että kommentoidaan vaikkapa että "ostais toikin ennemmin ne aivot itselleen kuin meiltä mitään".
tuolla aasiakas-sivuilla olen käynyt joskus kurkkimassa, enkä mä kyllä voi sanoo millasen koulutuksen läpikäyneitä ne kirjoittelijat on.
ja sit viel pakko puuttuu tohon, että lähärit ois pahimpia paskanpuhujia.höpöhöpö. samalla idealla voin väittää, että sairaanhoitajat on niitä hienohelmoja, jotka ei voi mummojen persettä pestä kun ovat siihen liian koulutettuja ja mieluummin istuvat toimistossa perse penkissä selaamassa Aapeli-pelisivustoja tai lukemassa nettilehtiä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap HUH HUH:No ok, otti sitten vaikka sen verran että ne on nyt pikkusen yli olkapään, älysitkö? Enpä viitti mittanauhalla mitata paljon otti!
Otti sitten vaikka sen 30senttiä, mutta ihan vitusti kuitenkin kun ne noin paljon lyheni!
Pitäskö sun sitten harkita alanvaihtoa? Jos asiakkaille naureskelette
Jos mä vittu menen ___MUODONMUUTOS___ leikkaukseen, niin mä en silloin ole hiuksiani lyhyemmäksi leikkaamassa, vaan muuttamassa sitä mallia!!!
Mulla oli hiukset lähes koko ajan naaman edessä kun ne klipsut aina valahti, niin enpä oikein pystynyt tutkimaan parturin käsiä, kun ne ilmeisesti on oleellisin asia parturissa käynnissä. Ja onneksi en tosiaan sanonut enempää, olisihan hänkin varmaan saanut raikuvan naurukohtauksen ja yrittänyt laittaa sen minun viakseni kun en hänehn käsiään seuraa, vai mitä?
Jos sun mielestä oikeesti on naurettavaa leikata ihmisten hiuksia, niin harkitse alan vaihtoa ihan oikeasti. ASIAKAS on se joka päättää leikataanko hiuksia edes milliä.
Kuule - aivan joka alalla naureskellaan asiakkaita. Enpä ole vielä kuullut lääkäreistä tai hoitsuista, jotka ei naureskelisi jotain asiakkaitaan. Tai ihan sama millä alalla. Kaupan alan ihmisille on ainakin ihan oma aasiakas-sivustonsakin netissä, jossa saavat haukkua typeriä asiakkaita. En minä asiakkaiden aikana ole mitään naureskellut. Tietäähän senkin kaikki, että miesgynet heittää vitsiä naisten alapäistä heti, kun nämä nakka oven kiinni.
Etkä vieläkään vastaa siihen, että miksi et pyytänyt näyttämään että minkä verran aikoo leikata. Ja edelleen totean vain, että jos haluan muodonmuutoksen niin se ei sentin lyhennyksellä valitettavasti ole mahdollista tapahtua. Kerrot menneesi muodonmuutos leikkaukseen, mutta et ole silloin leikkaamassa hiuksiasi lyhemmäksi vaan muuttamassa mallia. Mitenköhän se malli muuttuu jos niitä ei leikata lyhemmäksi?
Sinulle kampaaja varsin ja erittäin epäasiallinen kommentti. Kukaan AMMATTILAINEN on kyse mistä tahansa ammatinharjoittajasta EI naureskele asiakkaalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja taas:Ja jos hiukset on yli puoleen selkään niin se on kyllä aivan naurettavaa leikata niistä pois senttiä. Muiden kampaajien kanssa aina nauretaan näitä pitkähiuksisia, jotka tulee sen lirulettinsä kanssa ja sanoo että sentti. Niille tosiaan aina ehdotetaan, että josko nyt kuitenkin pikkasenenemmän. Jos pisimmästäkohtaa ottaa pois sentin niin se latva on niin kulunutta kuitenkin, että sentin leikkaaminen ei vaikuta joka puolella mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hitto mä en ymmärrä näitä jotka on ala-asteelta saakka samanlaisissa tylsissä pitkissä hiuksissa ja sitten vaahtoavat kun pari senttiä lyhenee. Ettekö te halua mitään muutosta, tai niin joo, suurin osa tälläisista tekee muka ison muutoksen kun kampaaja muka kerrostaa hiuksia, minkä vaikutusta ei tosin näe ylipitkissä hiuksissa.