Mä en mennyt

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
hautajaisille ,en pystynyt :( liian kova paikka se on minulle,en olisi kestänyt,kun en vieläkään tajua että isä kuoli niin yhtäkkiä :'( Mun mummi sanoi ettei hän halua enää elää,koska kaikki lapset kuolivat jo,vain hän elossa,se otta päähään niin paljon,koska en voi edes kuvitella,minkäläinen tuska se on,kun ei ole enää lapsia ja olet vain yksin ja vanha :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: En minäkään jaksanut mennä hautajaisiin.
Mä otin vain eilen kovat kännit,menin töihin tappelin yhden tytön kanssa (kiva kun on muutenkin paha olo joku tulee ja vielä huuta namaan,ilman syytä .en saanut rahoja vain tuhlasin 80 eu,antoi itselle potkuja sieltä....ja känni otto ei autanut,mitenkään

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
:hug: En minäkään jaksanut mennä hautajaisiin.
Mä otin vain eilen kovat kännit,menin töihin tappelin yhden tytön kanssa (kiva kun on muutenkin paha olo joku tulee ja vielä huuta namaan,ilman syytä .en saanut rahoja vain tuhlasin 80 eu,antoi itselle potkuja sieltä....ja känni otto ei autanut,mitenkään

:hug: Elääkö sun äiti vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mietippäs nyt uudelleen menetkö vai et. luulen että menemättä jättäminen saa sinulle pahan olon jälkeenpäin

hautajaiset olivat tänään ja mä sain tietä sen eilen vast.Mä halusin mennä,mutta se tunttu liian raskalat kun en vieläkään tajua kaikkea,OK OLEN PASSSKA!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Eikö jälkeen päin ala kaduttamaan ettet mennyt?

No kiitos! :ashamed: että pahenet mun oloa

No en nyt tarkotuksella. Minä vain sillä kysyin, koska kuitenkin omasta isästä kye. Minäe en olisi pystynyt jäämään pois sillä syyllä ettei pysty.

Mutta kaikki ollaan erilaisia.

Otan osaa :(

mietippäs nyt uudelleen menetkö vai et. luulen että menemättä jättäminen saa sinulle pahan olon jälkeenpäin

hautajaiset olivat tänään ja mä sain tietä sen eilen vast.Mä halusin mennä,mutta se tunttu liian raskalat kun en vieläkään tajua kaikkea,OK OLEN PASSSKA!!!!!!

No älä välitä, ei isäsi siellä hautajaisissa ollut itsekkään. Kuoret vaan arkussa. :hug:

Minä ymmärrän hyvin, että suru on niin suuri että ei jaksa lähteä toiseen maahan hautajaisiin. Miksi pitää jättää kuolleelle jäähyväiset, se on liian myöhäistä jo.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No älä välitä, ei isäsi siellä hautajaisissa ollut itsekkään. Kuoret vaan arkussa. :hug:

Vähän samoilla linjoilla. Kun vähän tivut niin käy mummon luona. Ja muista eläviä. :hug:

Minä ymmärrän hyvin, että suru on niin suuri että ei jaksa lähteä toiseen maahan hautajaisiin. Miksi pitää jättää kuolleelle jäähyväiset, se on liian myöhäistä jo.

Jos mä olisn nähnyt mun isä arkussa,mä sain varma vuodeks kovat traumat,kun en ollut vielä valmis että kaikki tapahtu niin äkkiä.Mä en vieläkään tajua,että on näin,voin jopa unohda kokonaan viideks minutiks ja kun muistan sitten taas ahdistava olo,jotenkin niin epätodellinen olo :ashamed:

Jos mä olisn nähnyt mun isä arkussa,mä sain varma vuodeks kovat traumat,kun en ollut vielä valmis että kaikki tapahtu niin äkkiä.Mä en vieläkään tajua,että on näin,voin jopa unohda kokonaan viideks minutiks ja kun muistan sitten taas ahdistava olo,jotenkin niin epätodellinen olo :ashamed:

Eikö olekin kivempi muistaa isä elävänä, kuin kuolleena? Se muuten kestää aikansa, ennen kuin tajuat, että isäsi on mennyt pois.

kannattas varmaan täältä pysyä pois jos et kestä ihmisten kommentteja sen takia et sulla on huono olo... itehän sä tänne tulit kirjottamaan niin toki ihmiset sulle mielipiteensä kertoo

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Eikö olekin kivempi muistaa isä elävänä, kuin kuolleena?
on :'( :'(