Mä en mennyt

Tunnen yhden tytön, joka ei käy töissä, koska stressi tekee sen niin vaikeaksi. Kun on koko ajan joku pelko, pelkää, että töissä menee pieleen, pitää sata kertaa tarkistaa, mitä muka teki väärin.

Minuakin pelottaa joku koko ajan. Menin viimeviikolla iltavuoroon ja koko päivän oli maha kipeä ja oksensin jännityksestä ennen töihin menoa. Töissä yritin olla reippaan näköinen ja kun kukaan ei nähnyt, itkin. Ja mulla on ihan normaali työ.

Saan ehkä osa-aikatyötä, joten yritän vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan turha miettiä mummoa. Hän on saanut elää pitkän elämän.

Mutta miten sinä jaksat jatkuvat vastoinkäymiset. lapsen sairaus, työttömyys, nyt isän kuolema.

Oikeasti EN jaksa enää,jos sanon miten mä elän viime aikoina, :'( :'( :'( :'( en halua edes kertoa,joskus tunttu että mä en ole mä ja miks kaikki vain minulle,se on jo liika

Ihminen jaksaa aika paljon, kun on pakko.

Semmonen neuvo, et nyt kun sulla on vaikeita aikoja, niin marssi terveyskeskukseen lääkärille ja kerro, että sinua vain itkettää ja tuntuu, että et millään jaksaisi. Ota kaikki apu vastaan.
nii,ehkä se on viisas ratkaisu,kun tanssia töissä viimeisen hikkin asti ja saada vielä enemmän stressiä ja paha oloa,harmita kun kukaan ei voi ymmärrä etten mä ole kävelevä robotti raudasta,vaan ihminen joka ei jaksa paljon asioita kerrallaan

Tiesitkö, että jos on oikein raskasta psyykkisesti, niin voi päästä työkyvyttömyyseläkkeelle? Tai työvoimatoimisto voi järjestää apua työnhankintaan?

Psyykisesti raskasta on mun elämää ja tämä työ lisäksi lisää stressiä,koska sielä on aina jotain,sitten alkoholi lähellä,mä en nukku ollenkaan,sitten elämää tuntu vielä vaikeampi,vaikka kestän ja kestän ja sit taas romahdan,vaikka kuinka hyviä rahoja sielä on,mutta mä en vaan nyt voin olla niin kuin näytelijä,enkä jaksa tanssia kun kaikki on niin huonosti,se on vaan vaikea ymmärtä,jos kaikki olisi hyvin ei tämä työ olisi minulle mikään vaikea.En oikeasti osaa selittä :ashamed:

:hug: Kyllä se työ varmasti osaltaan vaikuttaa, siihen, miltä sinusta tuntuu, se unenpuute ainakin. Ja se, että tavallaan sinusta tuntuu kuitenkin, ettei se ehkä ole oikein.

Sitten sinuun kohdistuu valtavasti paineita, sinua tuijotetaan ja saatetaan arvostella, kuin olisit jokin esine. Työkaverit ei ehkä ole kovin kivoja, koska olet heille kilpailija.

Mä ymmärrän hyvin, että et jaksa. Lisäksi sinulla on masennus, joka osaksi aiheuttaa elämäntilanteesi ja joka osaksi on myös elämäntilanteesi tulosta. Isän kuolema on varmasti kamalan raskas asia tähän samaan syssyyn.

Tunnen yhden tytön, joka ei käy töissä, koska stressi tekee sen niin vaikeaksi. Kun on koko ajan joku pelko, pelkää, että töissä menee pieleen, pitää sata kertaa tarkistaa, mitä muka teki väärin.

Minuakin pelottaa joku koko ajan. Menin viimeviikolla iltavuoroon ja koko päivän oli maha kipeä ja oksensin jännityksestä ennen töihin menoa. Töissä yritin olla reippaan näköinen ja kun kukaan ei nähnyt, itkin. Ja mulla on ihan normaali työ.

ei mulla ole pelkoa töissä ,vaan silloin kun tanssin jännittä,mutta stressiä tulee,kun sielä aina uudet tytöt ,aina joku tappelu,asiakat ovat niin vaikeat ja ärsyttävät mua ja mä siltti yritän hymyillä,sielä pakko olla niin viisas jos haluat enemmän ja enemmän rahaa,se on niin kuin bisnes,missä pakko tappella oman paikan takia.Nyt se on minulle raskasta,koska kun meen sinne pää täynnä ajatuksia mitä tapahtu kotona ja mun perhessä ja sielä pakko heti keskeytyä ettei tulee ongelmia,sit sieltä vaan lähden pää kipeänä ja en saa unta heti kotona

ei mulla ole pelkoa töissä ,vaan silloin kun tanssin jännittä,mutta stressiä tulee,kun sielä aina uudet tytöt ,aina joku tappelu,asiakat ovat niin vaikeat ja ärsyttävät mua ja mä siltti yritän hymyillä,sielä pakko olla niin viisas jos haluat enemmän ja enemmän rahaa,se on niin kuin bisnes,missä pakko tappella oman paikan takia.Nyt se on minulle raskasta,koska kun meen sinne pää täynnä ajatuksia mitä tapahtu kotona ja mun perhessä ja sielä pakko heti keskeytyä ettei tulee ongelmia,sit sieltä vaan lähden pää kipeänä ja en saa unta heti kotona

:hug: Se on varmaan teoriassa helppo työ, mutta käytännössä tosi raskas. Mä en usko, että niillä muillakaan tytöillä on siellä kovin helppoa, vaikka tietysti ne sanoo niin. Se pelkkä tanssiminen on varmaan helppoa, mutta ei se, mitä tapahtuu pään sisällä.

:hug: Se on varmaan teoriassa helppo työ, mutta käytännössä tosi raskas. Mä en usko, että niillä muillakaan tytöillä on siellä kovin helppoa, vaikka tietysti ne sanoo niin. Se pelkkä tanssiminen on varmaan helppoa, mutta ei se, mitä tapahtuu pään sisällä.

näin se on olet oikeassa,sielä kaks uutta tyttöä ja yks ei tanssinut ikinä,hän on nyt todella rasittunut ja itkee joka päivä töissä,mä yritän itse lohdutta hänet että kaikki menee hienosti ,tarvitset vain aika,mutt itsellä sielä sisällä tyhjä olo,miten jaksan ,miten tämä ja tämä onnistu,mitä tämä tyttö nyt ajatelee minusta.Eilen mulla oli Tosi kova tappelu yhden kanssa,koska hänen asiakas sanoi minulle jotain kiva ja yritti tarjota drinkki,hän tuli hulluks sielä,koska hän lähde jo huomenna kotimahaan takaisin ja hänelle pakko saada rahoja kun hänellä pieni lapsi kotona ja hän on yh äiti,mutta mä en tajua että sen takia pakko sielä hyppätä asiakaan syyliin JOPA kun hän astu heti sisälle ja sitten aiheutta riita,miks hän ei voi löydä sielä töitä,mist hän tuli

Voi sua, mene lääkärille voit saada tilapäisesti apua teidän toimeentuloon, koska elämäntilanteesi on niin raskas, että kuka tahansa väsyisi tuohon.

meillä on lainoja liika ja se on osa meijän syy,kiva että yks käyttölaina me maksettiin,missä iso korko,koska olin sielä aktivisesti töissä,mutta nyt yli rasittunut olen :ashamed:

Voi sua, mene lääkärille voit saada tilapäisesti apua teidän toimeentuloon, koska elämäntilanteesi on niin raskas, että kuka tahansa väsyisi tuohon.

meillä on lainoja liika ja se on osa meijän syy,kiva että yks käyttölaina me maksettiin,missä iso korko,koska olin sielä aktivisesti töissä,mutta nyt yli rasittunut olen :ashamed:

sä varma ymmärsit että,mä olin tehnyt jotain extra kun sanoin että olin aktiivisesti :ashamed: mä tarkoitin vaan etten odottanut ketään vaan itse menin istumaan jonkun kaa :/ mä en tiedä,että tiedätkö miten sielä toimitaan?Voin yv:na kertoa jos en ole jo kertonut,nyt mitään en muista :ashamed:

:hug:
Mun isä kuoli pari vuotta sitten, kun odotin nuorimmaista. Lähtö nyt ei tullut yllättäen kun syöpää sairasti, mutta harvoin siihen osaa täysin varautua. On niin tuoreessa muistissa vielä että osaan kuvitella miltä tuntuu.. jaksamista!

kuullostaa kyllä niin raskaalta tuo sinun tilanteesi. Otan osaa isänsi poismenoon, e se suru muuten kuin suremalla helpota, eli sure nyt ihan rauhassa pois. ikävä on varmasti ikuista,mutta suru ajan kanssa helpottaa. Kannattaa ehkä jättää ne työt minimiin ja keskittyä nyt itseen ja perheeseesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Lämmin osanotto isäsi poismenon johdosta :hug: :hug:

Itse en vaan ikimaailmassa voisi kuvitellakkaan jääväni pois läheisen ihmisen hautajisista. Itse olen menettänyt myös isäni äkillisesti sydäninfarktiin n. 15 vuotta sitten. Isäni oli kuollassaan 50v.

Mä en päässyt rakkaan isoisäni hautajaisiin. Aina ei vaan voi olla siellä missä haluaisi :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kannattas varmaan täältä pysyä pois jos et kestä ihmisten kommentteja sen takia et sulla on huono olo... itehän sä tänne tulit kirjottamaan niin toki ihmiset sulle mielipiteensä kertoo

Kannattas vähän kyllä sitäkin miettiä, miten surevalle kirjoittaa, eikä rymytä toisen surussa kuin norsu posliinikaupassa.

Mä en ainakaan tänne tulis ruikuttamaan vaikka surua oiskin, ku senhän tietää et täällä ei saa ku paskaa niskaansa
jos jokainen miettis mitä omalla näppiksellä kirjottaa ni ei varmaan sais.......muiden käyttäytymiseen ei voi vaikuttaa mutta omaan voi
:)

Tiiätkös Annabell mitä... Sun juttuja lukeneena musta tuntuu että meistä tulis hyvät ystävät jos kohdattais :) minäki oon aikas räiskyvä persoona mutta en toki ihan noin "villi" kun sinä. Mutta vaikutat niin aidolta,täysin tuntevalta ihmiseltä =)!

Voimia sinulle elämääsi,toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska:
Tiiätkös Annabell mitä... Sun juttuja lukeneena musta tuntuu että meistä tulis hyvät ystävät jos kohdattais :) minäki oon aikas räiskyvä persoona mutta en toki ihan noin "villi" kun sinä. Mutta vaikutat niin aidolta,täysin tuntevalta ihmiseltä =)!

Voimia sinulle elämääsi,toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin!!!

aijaa :ashamed:

Hae AnnaBell sairaslomaa isäsi kuoleman johdosta! Sä et ole nyt työkunnossa, vaan poltat itses loppuun tuolla menolla. Lisäksi olis hyvä käydä juttelemassa jollekin, vaikka siellä terveyskeskuksessa sun elämäntilanteesta.