Mä en nyt oikein tajua (Savanna)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aksu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kukas se niitä savannan ketjuja muuten aina nostelee? Että saisi jotain säpinää aikaiseksi :xmas:

Nyynähän siellä on ainakin aina kommentoimassa, niinkuin tässäkin. Se on tosi hienoa, että jaksaa keskittyä asioihin, joista ei pidä.

Ajatella, jos sen energian suuntaisi muualle... Mitä kaikkea saisikaan aikaan....

ai? linkitäppäs kun mie nyt en ite muista että oisin AINA kommentoimassa savannan ketjuihin :whistle: kyllä mie kahesta viime kerrasta opin sen, ettei miun kannate niihin kommentoida ku kommentit ymmärretään tahalleen väärin.

Miten se ihminen saa palstalaiset provosoitumaan toisiaan vastaan sanomatta/tekemättä/olematta edes mukana täällä foorumissa. Mahtaa Savanna saada makeat naurut teidän kustannuksellanne. Lopetetaan pliis tää turha keskustelu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kun sullekin tajuais joku laittaa sen 3kk bannin.

Eikö kurjaa, ettei kukaan tajua?

No en nyt kurjasta tiedä, en sulla ja kaltaisillas niin paljoa päätä vaivaa. Mutta oishan se kiva kuitenkin, vaikka tuskin mitään oppisit.

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Tuota Savanna-asiaa. Mitä se on tehnyt saadakseen bannin? En ole huomannut sen haukkuvan ketään yms. Tällä palstalla ei saa olla hyvätuloinen ulkomaalaistaustainen strippari, joka kertoo ostoksistaan? Vai mikä mättää?
Itse en käy strippareita katsomassa ja kannatan tulojen tasausta, lisäksi itselläni paljon ulkomaalaisia tuttuja/ystäviä. Mutta voisiko joku kertoa mulle miksi Savanna saa aina banneja ja haukkuja?

sinäpä sen sanoit.
palstalla kiusataan avoimesti savannaa. Hävettää olla suomalainen äiti.

löytyy ne rasistit, huomattu on. ihan törkeitä akkoja palsta pullollaan. eivätkä osaa edes hävetä. joukossa osaavat olla todella idiootteja. hienoa heille, mahtavat olla ylpeitä itestään.

Alkuperäinen kirjoittaja täältä :
löytyy ne rasistit, huomattu on. ihan törkeitä akkoja palsta pullollaan. eivätkä osaa edes hävetä. joukossa osaavat olla todella idiootteja. hienoa heille, mahtavat olla ylpeitä itestään.

en usko, että kyseessä on rasismi, koska ulkomaalaisia on paljon.

rikkaita on myös paljon, joita ei kiusata, moni leuhkii vaatteilla ym.

Eli ei ole ulkomaalaisuus eikä rikkaus, vaan se strippaus, joka on ihmisille liikaa ja pelottaa. sEn takia häntä kiusataan.

Ja se, että on erilainen ja kaunis ja aito ja oma itsensä. Eikä itse kiusaa ketään.

Se, että puhuu vaan itsestään, ei voi myöskään olla kiusaamisen syy, koska moni muu on samanlainen ja pahempi.

a035y.gif

Mä epäilen, et savanna on pyytänyt bannia itse. Huomannut, että saa tällä palstalla vaan pahaa mieltä, muttei silti pysty olemaan täältä pois. Ratkaisu: vapaaehtoinen pitkä vieroitusbanni. Tämän takia siis niin pitkä, että tapa ja riippuvuus ehtii lähteä pois.

Kyllä kaikki sitä inhos ennen strippaustakin. Mulla on Savannaa ikävä. En ikinä kirjottanu mut oli kiva lukea . Rasisti on eka sana joka noista harmaista haukkujista tulee mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vvv:
Täällä oli pari vuotta sitten sellainen musta nikki kuin vieras. Jos menette noille viimeisille sivuille niin huomaatte että joka toinen aloitus on tämän henkilön tekemä. On tullut monta kertaa mieleen että miksi se henkilö sai tehdä 10 aloitusta/sivu mutta Savannaa on aina moitittu siitä että tekee/teki liikaa ketjuja...

anteeksi kovasti nyt mutta väsyneenä kaikki naurattaa kovasti :laugh: :laugh:

eli se musta nikki "vieras" joka niissä viimisillä sivuilla näkyy on todellisuudessa kirjautumaton vieras. kun palstamuutos tapahtu parisen vuotta (onko siitä tosiaan niin kauan?) niin kaikki kirjautumattomat nikitkin muuttu mustiksi. eli se johtuu ihan siitä. siellä voi olla vaikka semmonenki nikki ku: tällä kertaa harmaana ja se näkyy uudistuksen jälkeen silti mustana.

Ei pidä paikkaansa. Tällä Vieras-nickillä on profiili ja ainakin klikkaa mustaa Vierasta niin tulee esiin sama profiili. Ja tiedoksi että siellä näkyy myös harmaita nickejä.

Mä luulen, että sille annetaan pitkiä banneja siksi, että modejen ei tarvitsisi olla lukemassa sen ketjuja jatkuvasti ja koska se on niin näkyvä hahmo palstalla, että aiheuttaa jatkuvaa kohua. Yksittäisissä kerroissa ei todellakaan ole ollut syytä 3:n kk:n banneihin. Törkeää vallan väärinkäyttöä, kuka niitä jatkuvia banneja Savannalle syytääkään. Sehän saa heti aina uuden kun edellinen on päättynyt, ihan varmasti siksi, että jotain modea pännii se touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mä luulen, että sille annetaan pitkiä banneja siksi, että modejen ei tarvitsisi olla lukemassa sen ketjuja jatkuvasti ja koska se on niin näkyvä hahmo palstalla, että aiheuttaa jatkuvaa kohua. Yksittäisissä kerroissa ei todellakaan ole ollut syytä 3:n kk:n banneihin. Törkeää vallan väärinkäyttöä, kuka niitä jatkuvia banneja Savannalle syytääkään. Sehän saa heti aina uuden kun edellinen on päättynyt, ihan varmasti siksi, että jotain modea pännii se touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:

Nyt on pakko kommentoida, että lukaiseppa tuo nostossa oleva sääntö nro 8. Olisko liikaa vaadittu järjen käyttö joissakin asioissa. Joskus nämä spekulaatiot banneista ovat ihan hauskoja, mutta välillä ne menevät vähän yli. Me kun emme niitä oikein voida kommentoida palstalla, niinkuin hyvin taidatte tietää.

Eiköhän savanna saanut monta varoitusta jo ennen kuin pitkä banni napsahti. Syyt varmaan ylläpito ja modet tietävät. Täällä on vain omia mielipiteitä miksi on saanut mikä ei ole koko totuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nyt on pakko kommentoida, että lukaiseppa tuo nostossa oleva sääntö nro 8. Olisko liikaa vaadittu järjen käyttö joissakin asioissa. Joskus nämä spekulaatiot banneista ovat ihan hauskoja, mutta välillä ne menevät vähän yli. Me kun emme niitä oikein voida kommentoida palstalla, niinkuin hyvin taidatte tietää.

saatte kuitenkin sen verran kommentoida "en se minä ollut"?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Senkin voi lukea monella tapaa, kun kirjoitan "pesen käteni tästä p**sta kokonaan."

Että semmoista tällä kertaa, laita vaikka blogiisi suora lainaus. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Onko sekin sananvapauden rajoittamista? =)

Yhteistyössä