Mä en osaa päättää, sanokaa te mielipiteitänne joohan? Muoks: Susanna vai Samuli? Sis. kuvat takoista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
johanna_e_06.jpg

Onko tuo väri norsunluu?

ihana. toi väri on :heart: :heart:

Mutta siis Susannakin tulis valkoisena. Mä näytin miehelle tuon norsunluunvärin (joka siis mun mielestä myös vallan ihana), mutta mies ei tykännyt yhtään. On kuulemma saman värinen kuin meidän vanha eteisen seinä, jota inhottiin molemmat ja lopulta maalattiin uudelleen.

Eli mattavalkoinen tai luonnonvalkoinen tulis olemaan se väri anyway.

Höh. mä kävin näyttämässä miehelle kuvaa tuosta takasta norsunluunvärisenä, mutta ei se tykännyt siitä vieläkään :| . Eli valkoisella mennään. Mutta miks kaikki nyt tykkää Susannasta kun mä ihastuin tohon Samuliin :D. Vaikka mä siis olen ihan alusta asti ollut Susannan kannalla. Nyt vaan just ennen lopullista päätöstä alkoi tuo Samuli hotsittamaan :D.

Huomenna pitäis jo soittaa ja kertoa lopullinen päätös...

Kumasta mallista miehesi tykkäisi?
Toki tuohon norsunluuhunkin voi kyllästyä.
Ja kun muistelin porukoiden takan väriä niin ei ollutkaan norsunluu vaan valkoinen tai luonnonvaalea.Kiva oli.

Kumasta mallista miehesi tykkäisi?
Toki tuohon norsunluuhunkin voi kyllästyä.
Ja kun muistelin porukoiden takan väriä niin ei ollutkaan norsunluu vaan valkoinen tai luonnonvaalea.Kiva oli.

Mies tykkäs molemmista. Ja eniten painaa mun sana. Ei siksi että olisin joku pirttihirmu, vaan siksi että mulle nuo asiat on PALJON tärkeämpiä kuin miehelle. Mies just osuvasti totesi pari päivää sitten (jolloin myös ilmoitti että minä päätän, hän tekee, siis kaiken suunnittelun talon suhteen) mulle että hän voi elää ei-niin-onnistuneiden valintojen kanssa, mutta hän tietää että mä en voi. Ja koska kuulemma remonttia ei tehdä kymmeneen vuoteen, niin parempi sitten että päätän heti kerralla oikein :D. ***niin että ei mitään paineita...***

Sitäkin vielä mietin että tuossa Samulissahan on rapatut sivustat kun taas Susanna on kokonaan kaakeloitu. Niin että mahtaakohan tuo rappaus olla sitten vaikea putsata tai jotain. Mitenköhän epäkäytännöllinen se on vai ei lainkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ihan väärän firman takka |O

Hankaloitat enemmn päätöstä :whistle:

Sanos muuta :D :D

Ja Åbo: mut kun mä just tykkään. Tää on kuule kovalla työllä ja tuskalla mietitty ja karsittu :). Mikä se pitäis olla? ***kyselee ihan vaan muuten vaan :D ***

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihan väärän firman takka |O

Hankaloitat enemmn päätöstä :whistle:

Sanos muuta :D :D

Ja Åbo: mut kun mä just tykkään. Tää on kuule kovalla työllä ja tuskalla mietitty ja karsittu :). Mikä se pitäis olla? ***kyselee ihan vaan muuten vaan :D ***

Semmonen firma, mikä pitää mun lähisuvun leivässä ja mun lapset leluissa & lahjuksissa :D

http://www.nunnauuni.com/suomi/tuotteet/mallisto/tuote.html?id=538

Meillä on tuo, leivinuuni käännettynä keittiöön eli sijaitsee takapuolella.

Sun vaihtoehdoista tykkään enemmän Samulista. Jos rappaus vain sivuilla niin eihän sinne noki/muu lika takasta mene, siihen luukun yläpuolelle tulee jos tulee...

Semmonen firma, mikä pitää mun lähisuvun leivässä ja mun lapset leluissa & lahjuksissa :D

No voihan :|. Jos mä nyt hyvitän tämän harha-askeleeni vaikkapa ostamalla lapsillesi lauantaipussit sitten kun nähdään :saint:

No voihan :|. Jos mä nyt hyvitän tämän harha-askeleeni vaikkapa ostamalla lapsillesi lauantaipussit sitten kun nähdään :saint:

Lauantaipussissa on eniten lisäaineita :snotty: mutta miten olis Pätkikset?

Eikä lauantaipussit ole enää hyviäkään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Sun vaihtoehdoista tykkään enemmän Samulista. Jos rappaus vain sivuilla niin eihän sinne noki/muu lika takasta mene, siihen luukun yläpuolelle tulee jos tulee...

Ihanan iso luukku tuossa :flower: . Ja muutenkin kyllä kivan persoonallinen. Mulle itselleni ei vaan yhtään kolahda nuo vuolukivitakat. Silleen tyhmää kun ne kaiketi vielä varaavatkin parhaiten, eli olis sitenkin järkevä hankinta. Vaan ei auta :D

Eikä lauantaipussit ole enää hyviäkään :whistle:

okei, okei, siis Pätkikset :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Ihanan iso luukku tuossa :flower: . Ja muutenkin kyllä kivan persoonallinen. Mulle itselleni ei vaan yhtään kolahda nuo vuolukivitakat. Silleen tyhmää kun ne kaiketi vielä varaavatkin parhaiten, eli olis sitenkin järkevä hankinta. Vaan ei auta :D

Itse asiassa jos minä olisin takan päättänyt niin meillä varmasti olisi jokin tyyliin Samuli. Annoin kuitenkin miehen päättää tässä asiassa, muuten päätin itse kaiken sisustuksen.

Ja syy miksi mies sai päättää on ihan taloudellinen, tuo takka säästää lämmityskuluissa ihan hirveästi, on tosiaan hyvä varaamaan lämmön. Puut kun tulevat anoppilan metsästä ihan kun vaan itse vaivautuu ne kaatamaan ja pilkkomaan. Tai no, mies näytti mulle kolme tai neljä eri vaihtoehtoa ja niistä sitten minä päätin mikä takka meidän taloon tulee... :whistle:

Yhteistyössä