M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Onko tuo väri norsunluu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumasta mallista miehesi tykkäisi?
Toki tuohon norsunluuhunkin voi kyllästyä.
Ja kun muistelin porukoiden takan väriä niin ei ollutkaan norsunluu vaan valkoinen tai luonnonvaalea.Kiva oli.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Tottakai Samuli kun mun poika on Samuli, takan näöstä viis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ihan väärän firman takka |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ihan väärän firman takka |O
Hankaloitat enemmn päätöstä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itsekin voisin ajatella niitä vuolukivitakkoja =)
Mutta saako kuin harmaana?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ihan väärän firman takka |O
Hankaloitat enemmn päätöstä![]()
Sanos muuta![]()
![]()
Ja Åbo: mut kun mä just tykkään. Tää on kuule kovalla työllä ja tuskalla mietitty ja karsittu. Mikä se pitäis olla? ***kyselee ihan vaan muuten vaan
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Semmonen firma, mikä pitää mun lähisuvun leivässä ja mun lapset leluissa & lahjuksissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Semmonen firma, mikä pitää mun lähisuvun leivässä ja mun lapset leluissa & lahjuksissa![]()
No voihan :|. Jos mä nyt hyvitän tämän harha-askeleeni vaikkapa ostamalla lapsillesi lauantaipussit sitten kun nähdään :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Semmonen firma, mikä pitää mun lähisuvun leivässä ja mun lapset leluissa & lahjuksissa![]()
No voihan :|. Jos mä nyt hyvitän tämän harha-askeleeni vaikkapa ostamalla lapsillesi lauantaipussit sitten kun nähdään :saint:
Lauantaipussissa on eniten lisäaineita :snotty: mutta miten olis Pätkikset?
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:http://www.nunnauuni.com/suomi/tuotteet/mallisto/tuote.html?id=538
Meillä on tuo, leivinuuni käännettynä keittiöön eli sijaitsee takapuolella.
Sun vaihtoehdoista tykkään enemmän Samulista. Jos rappaus vain sivuilla niin eihän sinne noki/muu lika takasta mene, siihen luukun yläpuolelle tulee jos tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Semmonen firma, mikä pitää mun lähisuvun leivässä ja mun lapset leluissa & lahjuksissa![]()
Lauantaipussissa on eniten lisäaineita :snotty: mutta miten olis Pätkikset?
Eikä lauantaipussit ole enää hyviäkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:http://www.nunnauuni.com/suomi/tuotteet/mallisto/tuote.html?id=538
Meillä on tuo, leivinuuni käännettynä keittiöön eli sijaitsee takapuolella.
Sun vaihtoehdoista tykkään enemmän Samulista. Jos rappaus vain sivuilla niin eihän sinne noki/muu lika takasta mene, siihen luukun yläpuolelle tulee jos tulee...
Ihanan iso luukku tuossa :flower: . Ja muutenkin kyllä kivan persoonallinen. Mulle itselleni ei vaan yhtään kolahda nuo vuolukivitakat. Silleen tyhmää kun ne kaiketi vielä varaavatkin parhaiten, eli olis sitenkin järkevä hankinta. Vaan ei auta![]()