Mamu on maahanmuuttaja ja jos ette ole maahanmuuttajia niin sehän kertoo hyvin paljon tytön äidin ahdasmielisyydestä (eli tuomitsee tietämättä mistään mitään).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Odotinkin tällaista kommenttia. Olen suorittanut yliopistossa KM-tutkinnon ja lisuri työn alla, mutta en silti antaisi lapseni leikkiä ko penskojen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En antaisi tosiaankaan omanikaan lapseni hengailla minkään mustiaisen kanssa.
Toivon mukaan lapsesi ei ole perinyt "älykkyyttäsi". Jos on, niin ethän sitten anna lastesi leikkiä fiksujen kanssa. Tyhmyyskin saattaa tarttua.
Koska se kirjoitustaito antaa tietyn kuvan ihmisestä ja minä en ainakaan sen takia halua leimautua tolloksi.Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja A:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoita näinpä niin menee oikein.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hahhha:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ei meilläkään leikitä tummien kanssa. En halua
Sä et halua? Eli teidän perheessä tehdään kaikki niinkun sä haluat? Lapsilla ei ole päätösvaltaa mistään itsestään koskevista asioista? Sääliksi käy todella lapsiasi : (
Taitaa olla oikea tyranni-mamma : /
Tais tääki tapaus luikkia pakoon
Ei luikkinut. Naureskelee vaan teidän jutuille. Olkaa te niin kun te haluatte. Me ollaan omalla tapaa. Ja pakko tunnustaa. Helvetin hyvin menee
Toivottavasti joudut pahan mamun tai vaikka pahan suomalaisen uhriksi ja vaikka puukottaa sinut hengiltä. Tuollaisia ahdasmielisiä idiootteja ei täällä kaivata.
Näimpämustalaisethan niitten puukkojen kanssa kulkee - näin varmasti juuri sinunkaltaisesi ajattelee.
Mikä on mustalainen?
Oi vitsit! Siellä joku yliopiston suorittanut hieno ja ahdasmielinen ihminen opettaa toisia kirjoittamaanon muuten tottumiskysymys miten tuon sanan kukakin kirjoittaa.
Mistä lähtien kielioppi on ollut tottumiskysymys?
Ja mitähän helvetin väliä on sillä miten kirjoittaa jonnekin palstalle? On eriasia sitten kirjoittaa asiapapereita ym. tärkeitä juttuja mutta yksi palsta on ihan yks ja sama. Melkein minkä vaan keskustelun ku avaat löytyy sieltä virheitä![]()
Jos ihminen kirjoittaa vihaisena, niin miten se voi sumentaa oikeinkirjoituksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja A:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoita näinpä niin menee oikein.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hahhha:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ei meilläkään leikitä tummien kanssa. En halua
Sä et halua? Eli teidän perheessä tehdään kaikki niinkun sä haluat? Lapsilla ei ole päätösvaltaa mistään itsestään koskevista asioista? Sääliksi käy todella lapsiasi : (
Taitaa olla oikea tyranni-mamma : /
Tais tääki tapaus luikkia pakoon
Ei luikkinut. Naureskelee vaan teidän jutuille. Olkaa te niin kun te haluatte. Me ollaan omalla tapaa. Ja pakko tunnustaa. Helvetin hyvin menee
Toivottavasti joudut pahan mamun tai vaikka pahan suomalaisen uhriksi ja vaikka puukottaa sinut hengiltä. Tuollaisia ahdasmielisiä idiootteja ei täällä kaivata.
Näimpämustalaisethan niitten puukkojen kanssa kulkee - näin varmasti juuri sinunkaltaisesi ajattelee.
Mikä on mustalainen?
Oi vitsit! Siellä joku yliopiston suorittanut hieno ja ahdasmielinen ihminen opettaa toisia kirjoittamaanon muuten tottumiskysymys miten tuon sanan kukakin kirjoittaa.
Mistä lähtien kielioppi on ollut tottumiskysymys?
Ja mitähän helvetin väliä on sillä miten kirjoittaa jonnekin palstalle? On eriasia sitten kirjoittaa asiapapereita ym. tärkeitä juttuja mutta yksi palsta on ihan yks ja sama. Melkein minkä vaan keskustelun ku avaat löytyy sieltä virheitä![]()
jaa te tappelette nyt tästä? ette huomannut miten paljon mun teksteissä oli virheitä kun täällä äkäsenä kirjotan![]()
Huomasin sen juuri sinusta.Alkuperäinen kirjoittaja älykkyys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Odotinkin tällaista kommenttia. Olen suorittanut yliopistossa KM-tutkinnon ja lisuri työn alla, mutta en silti antaisi lapseni leikkiä ko penskojen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En antaisi tosiaankaan omanikaan lapseni hengailla minkään mustiaisen kanssa.
Toivon mukaan lapsesi ei ole perinyt "älykkyyttäsi". Jos on, niin ethän sitten anna lastesi leikkiä fiksujen kanssa. Tyhmyyskin saattaa tarttua.
Sosiaalista älykkyyttä niistä kirjoista ja luennoilta ei opita!
Enpä ole lainaillut noita kilometrilainauksia. Vastaan kaksi RIVIIÄ. koska itsekään en jaksa lukea pitkiä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myöskin se kertoo ihmisestä jotain että lainaus on yli sivullinen ja vastaus kaksi riviiä.
Alkuperäinen kirjoittaja kaukana kaikesta:onneksi asutaan OK-talossa kaukana moisesta asuinlähiöistä,,ei tarvitse miettiä moisia..lapset leikkivät keskenään omalla pihalla ja kukaan ei tule sanomaan, "että kuka saapi leikkiä kenen kanssa.."
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja hup:Alkuperäinen kirjoittaja nuppu:Vanhemmalla on oikeus valita, kenen kanssa hänen lapsensa leikkii. Sille et sinä tai kukaan muukaan mahda yhtään mitään.
Jos näin, niin mielestäni vanhemmilla on myös velvollisuus pitää lapsensa leikkimässä muualla kuin yleisellä pihalla.
Perustelisitko sen?
Koska mä en halua, että lapseni leikkii sellaisen lapsen kanssa joka aina satuttaa lapsiani ja puhuu todella rumia, niin mun lapset ei saisi leikkiä leikkipihassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hup:No minä en kiellä leikimästä kenenkään kanssa. Pienten lasten kohdalla olen itse vieressä ja valvon, ettei satuttamista tapahdu. Ojennan tarvittaessa muidenkin lapsia. Toki voin hetkellisesti sanoa, että nyt on parempi, että leikitte molemmat hiekkalaatikon omissa kulmissa tmv. mutta se on eri asia kuin kieltää kokonaan leikit yhden lapsen kanssa.
Isommat eivät kyllä haluakaan leikkiä niiden kanssa, jotka satuttavat, kiusaavat tai ovat muuten ikäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja NY:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja NY:yleensä mä kuulin saman lauseen pienenä mut syy oli alkoholisoitunut äitijoten olin paha omena, jonka kautta alkoholismi tarttuu..
Olit sitten mamun, alkkiksen lapsi tai muuten erilainen ; sama lause esiintyy!miten kapeakatseinen maailma meillä onkaan.
Minusta se, ettei esim. päästä lastaan leikkimään alkkisperheeseen, on ainoastaan fiksua.
Mutta ei se yhteisiä pihaleikkejä kyllä estä, ellei sitten vanhemman alkoholismi näy lapsessa ei-toivottuna käytöksenä ja puheena.
eli tuollaisia ihmisiä saa kiittää syrjäytymistä mikä alkaa heti lapsena! hienoa! Kukaan ei ajattele miltä LAPSESTA tuntuu kun pannaan vanhempien SYNNIT niskaan ja vedetään alas ..
Siis oikeesti, päästäisitko sinä lapsesi leikkimään perheeseen jossa ehkäpä ryypätään päivät pitkät? Eihän siinä alkkiksen lapsen niskaan syntejä laiteta, vaan ehkä suojellaan omia lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiät:Alkuperäinen kirjoittaja kaukana kaikesta:onneksi asutaan OK-talossa kaukana moisesta asuinlähiöistä,,ei tarvitse miettiä moisia..lapset leikkivät keskenään omalla pihalla ja kukaan ei tule sanomaan, "että kuka saapi leikkiä kenen kanssa.."
No et voi pimmenossa pitää lapsiasi loputtomiin; koulumaailma kutsuu. Ja erilaisuutta on paljon muutakin kun mamulapset
Pliis, lue ensin ketju ja tule sitten paasaamaan. Enkö mä nimenomaan sanonut aiemin että meille saa tulla leikkimään? Ja ihan tiedoksi, mä olen saanut oman osani häpeästä ja alkoholin kiroista.Alkuperäinen kirjoittaja NY :Alkoholistin lapsena siltä MINUSTA tuntui! Alkoholistien lapset ei vie lapsia kylään omaan kotiinsa sillä he HÄPEÄVÄT taustaansa!!! silti voitte KUTSUA OMAAN kotiinne lapsia leikkimään jolloin alkoholistien lapsetkin tuntevat itsensä kerrankin NORMAALEIKSI! ja näin voitte VALVOA ettei alkoholistin lapset vaan MYRKYTÄ oman lapsenne mieltä ! tällä tavalla TE teette palveluksen sille LAPSELLE joka etsii jotain normaalia tästä MAAILMASTA!
Alkuperäinen kirjoittaja kaukana kaikesta:Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiät:Alkuperäinen kirjoittaja kaukana kaikesta:onneksi asutaan OK-talossa kaukana moisesta asuinlähiöistä,,ei tarvitse miettiä moisia..lapset leikkivät keskenään omalla pihalla ja kukaan ei tule sanomaan, "että kuka saapi leikkiä kenen kanssa.."
No et voi pimmenossa pitää lapsiasi loputtomiin; koulumaailma kutsuu. Ja erilaisuutta on paljon muutakin kun mamulapset
No enhän ole pitämässä pimennossa..vanhin menee jo yläasteelle ja nuorin vajaa 2v. Mut eipähän ainakaan tarvitse kotipihalla kuunnella moista.Se on sitten eriasia mitä suuressa koulussa on,ja sen ikäiset osaa hoitaa asiat itse..
Alkuperäinen kirjoittaja mamumamma:Taas tajuun miten onnekas oon että asutaan pääkaupunkiseudulla. Täällä mun "mamu"lapsia ei karsasta kukaan, koska on ihan täysin normaalia, että jonkun isä tai äiti, tai molemmat, on ulkomaalaisia. Mikäs sen söpömpää kuin se, että joku aivan eloveenatyttö leikkii mun tumman tytön kanssa. Mä en voi käsittää tollaista, ettei anna lasten leikkiä jos kaveri on tumma. Eri asia jos tulee jatkuvasti riitaa tai muita ongelmia, toki silloin voi kieltää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kaukana kaikesta:Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiät:Alkuperäinen kirjoittaja kaukana kaikesta:onneksi asutaan OK-talossa kaukana moisesta asuinlähiöistä,,ei tarvitse miettiä moisia..lapset leikkivät keskenään omalla pihalla ja kukaan ei tule sanomaan, "että kuka saapi leikkiä kenen kanssa.."
No enhän ole pitämässä pimennossa..vanhin menee jo yläasteelle ja nuorin vajaa 2v. Mut eipähän ainakaan tarvitse kotipihalla kuunnella moista.Se on sitten eriasia mitä suuressa koulussa on,ja sen ikäiset osaa hoitaa asiat itse..
Tiettyyn rajaan asti joo; mutta kyllä ne kullannuppunne saattaa tehdä ihan itse jotain sellasta; mitä selvitellään vanhempien ja lasten kanssa saman pöydän ääressä
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pliis, lue ensin ketju ja tule sitten paasaamaan. Enkö mä nimenomaan sanonut aiemin että meille saa tulla leikkimään? Ja ihan tiedoksi, mä olen saanut oman osani häpeästä ja alkoholin kiroista.Alkuperäinen kirjoittaja NY :Alkoholistin lapsena siltä MINUSTA tuntui! Alkoholistien lapset ei vie lapsia kylään omaan kotiinsa sillä he HÄPEÄVÄT taustaansa!!! silti voitte KUTSUA OMAAN kotiinne lapsia leikkimään jolloin alkoholistien lapsetkin tuntevat itsensä kerrankin NORMAALEIKSI! ja näin voitte VALVOA ettei alkoholistin lapset vaan MYRKYTÄ oman lapsenne mieltä ! tällä tavalla TE teette palveluksen sille LAPSELLE joka etsii jotain normaalia tästä MAAILMASTA!
Ok, ei mitään.Alkuperäinen kirjoittaja NY:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pliis, lue ensin ketju ja tule sitten paasaamaan. Enkö mä nimenomaan sanonut aiemin että meille saa tulla leikkimään? Ja ihan tiedoksi, mä olen saanut oman osani häpeästä ja alkoholin kiroista.Alkuperäinen kirjoittaja NY :Alkoholistin lapsena siltä MINUSTA tuntui! Alkoholistien lapset ei vie lapsia kylään omaan kotiinsa sillä he HÄPEÄVÄT taustaansa!!! silti voitte KUTSUA OMAAN kotiinne lapsia leikkimään jolloin alkoholistien lapsetkin tuntevat itsensä kerrankin NORMAALEIKSI! ja näin voitte VALVOA ettei alkoholistin lapset vaan MYRKYTÄ oman lapsenne mieltä ! tällä tavalla TE teette palveluksen sille LAPSELLE joka etsii jotain normaalia tästä MAAILMASTA!
Sori, tässä koneessa ja yhteydessä on jokin häiriö et tää heittää nää viestit valovuosien päähän. joten toi paasaaminen ei ollut tarkoitus !! Anteeksi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä teitä vanhempia vaivaa, kun pitää pilata lasten ystävyys rasismin takia :'(
Tyttö tuli eilen surullisena kotiin, kun on nyt pari päivää leikkinyt taloon äskettäin muuttaneen samanikäisen tytön kanssa ja heistä on tullut hyvät kaverit. Eilen sit tosiaan tuli sisälle ja sanoi, että se tyttö oli sanonut, että "mun äiti sano et mä en saa leikkiä sun kanssa kun sä olet mamu".:'(
Ilmeisesti sen tytön äiti oli ollut jossain lähettyvillä, kun tyttö oli lähtenyt kuulema parkkipaikalle siitä sitten.
Mun tyttö ensinnäkin ihmetteli et mikä se semmonen mamu on?
isänsä on tummaihoinen,suomessa syntynyt mies, joten mamuja ei kyllä kukaan olla. ja entäs sitten vaikka oltaiskin?!
aion kyllä ottaa asian puheeksi tämän äidin kanssa, pitä vaan rauhottua ensin![]()
Oletko varma, ettei oma mussusi tee ihan sitä samaa. Tiedän tapauksia, jotka kotonaan ovat kuin enkeleitä (kurituksen pelossa ), mutta piharaitilla täysiä perkeleitä.Alkuperäinen kirjoittaja km:Mä en kato lapsen kaverin ihonväriä tai kotimaata vaan käytöstapoja. En anna leikkiä lapsen kanssa, joka kiroilee, kiusaa tai käyttäytyy muuten tökerösti. Ja sellaiset on muuten tähän asti ollu suomalaisten eroperheiden lapsia... meidän talossa asuu useampi maahanmuuttaja ja heidän lapset osaa käyttäytyä fiksusti.