Mä en tajua miehiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Mä olin joskus jatkoilla yhtä aikaa erään miehen kanssa jonka olen tiennyt jo yli 10 vuotta. Olimme yläasteella kun toisemme olemme ekan kerran nähneet.

No siellä jatkoilla olimme miehen kanssa kahdestaan ulkona tupakalla. Mä sitten humalan tuoman rohkeuden voimin sanoin miehelle, että hänestä on tullut komea. Siinä sitten juteltiin niitä näitä ja yhtäkkiä mies halusi suudella. Mä suostuin vaikka tiesin miehen seurustelevan. No tuon enempää ei sitten tuolloin seurannut ja tuo tapahtui yli vuosi sitten

No eilen sitten satuimme samaan paikkaan viihteelle. Juttelimme aina välillä, isossa porukassa kun olimme. Vaihtelin aina välillä istumapaikkaa ja aivan loppuvaiheessa istuin miehen vieressä. Mies aina välillä kädellään siveli mun selkääni.

No lähdimme siitä sitten kävelemään jatkopaikkaan porukan kanssa. Muu porukasta poikkesi vielä yhteen paikkaan ja me lähdettiin tuon miehen kanssa jo edeltä kahdestaan. Siinä matkankin aikana mies pari kertaa siveli kädellä selkääni. Tuli esille se nainen jonka kanssa mies seurusteli silloin kun olimme viimeksi yhtä aikaa jatkoilla. Mies sanoi, että he ovat eronneet ja sanoin tietäväni tämän.

No jatkopaikassa juttelimme jonkin aikaa. Sitten paikalle tuli muutkin ja siihen jäi mun miehen juttelut. Lähdimme yhdessä porukalla taksilla kotiin. Mies olisi voinut mut pyytää helposti luokseen koska istui mun vieressä. No ei sitä tehnyt ja tulin yksin kotiin pettyneenä.

Musta ei ole miestä pyytämään mun luokse tai kysymään, että pääsenkö hänen luokseen. Mä luulin, että meillä olisi jokin kipinä välillämme, mutta taisin olla väärässä. Niin tyypillistä mun tuuria taas tämä.

Ei miehistä ota selvää eikä tämä olen ensimmäinen kerta kun olen ihmeissäni mitä mahtaa toinen olla mieltä musta. Pah.

Siis mitä? Eihän toi nyt tarkoita ettei mies olis kiinnostunut vaikka ei yöseuraa halunnutkaan. Ei se aloitteenteko miehillekään helppoa ole. Miehet on musta kyllä aika suoria että ne kyllä suht nopeasti kertoo tunteistaa jos niille antaa siihen mahdollisuuden mutta tuskin sentää heti ekana tai toisena iltana. Älä nyt vielä toivosta luovu :)

Pari vaihtoehtoa. Joko se oli vaan imarreltu sun huomiostas, ja se pönkitti sen itsetuntoa, mutta se ei todella sitten halunnut kuitenkaan sun kanssa yhtään mitään. Tai sitten se on ihastunut myös, mutta ei halua heti sänkyyn sun kanssa ettet luule että hän on vaan sen perässä.

Onko sulla sen numeroa? Laita viestiä ja sano että oli ihana nähdä pitkästä aikaa, lähtisitkö joku päivä syömään tms?

Alkuperäinen kirjoittaja öllö:
Pari vaihtoehtoa. Joko se oli vaan imarreltu sun huomiostas, ja se pönkitti sen itsetuntoa, mutta se ei todella sitten halunnut kuitenkaan sun kanssa yhtään mitään. Tai sitten se on ihastunut myös, mutta ei halua heti sänkyyn sun kanssa ettet luule että hän on vaan sen perässä.

Onko sulla sen numeroa? Laita viestiä ja sano että oli ihana nähdä pitkästä aikaa, lähtisitkö joku päivä syömään tms?

Ei ole numeroa, mutta ollaan facebookissa kaverina.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja taidan tietää:
Tulee yks mies mieleen. Alkaako sen nimi M-kirjaimella? ;)

Häh?

Niin onko sen miehen eka kirjain nimestä M?

Miten niin? Se on tai sitten ei ole. Mitä sillä on merkitystä?

Nmimierkkini kertoo sen, hah. Eli taitaa olla kun et sanonut ei. :D Et tainnut uskaltaa myöntää vai? Noh, eihän mulle kuulu tää kyllä. :) Ajattelin vaan jos on tuttu niin oisin voinu antaa numeron tms.

Häh?

Nmimierkkini kertoo sen, hah. Eli taitaa olla kun et sanonut ei. :D Et tainnut uskaltaa myöntää vai? Noh, eihän mulle kuulu tää kyllä. :) Ajattelin vaan jos on tuttu niin oisin voinu antaa numeron tms.

Siis mistä sä muka voisit mut tai tuon miehen tietää? :o Suomessa on aika paljon naisia ja miehiä. :D

Häh?

Siis mistä sä muka voisit mut tai tuon miehen tietää? :o Suomessa on aika paljon naisia ja miehiä. :D

Mä satun tietämään tollasen tapauksen niin siitä ajattelin... eli tollanen mies on tuttuni, ja sanoi että on suudellut jotakuta vaikka saukkas, ja pyysi mut pitämään suuni kiinni. Ajattelin vain jos nimi alkaa M- kirjaimella niin ynnäämällä se vois olla just toi mun tuttu. Aika kaukaa haettua mutta miksi se vois olla just se. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään:
No jatkopaikassa juttelimme jonkin aikaa. Sitten paikalle tuli muutkin ja siihen jäi mun miehen juttelut. Lähdimme yhdessä porukalla taksilla kotiin. Mies olisi voinut mut pyytää helposti luokseen koska istui mun vieressä. No ei sitä tehnyt ja tulin yksin kotiin pettyneenä.
eli siis et itse uskaltanut pyytää jatkoille ja sitten ihmettelet kun toinenkaan ei uskaltanut :D näin se elämä menee hyötykäyttöön.

Häh?

Mä satun tietämään tollasen tapauksen niin siitä ajattelin... eli tollanen mies on tuttuni, ja sanoi että on suudellut jotakuta vaikka saukkas, ja pyysi mut pitämään suuni kiinni. Ajattelin vain jos nimi alkaa M- kirjaimella niin ynnäämällä se vois olla just toi mun tuttu. Aika kaukaa haettua mutta miksi se vois olla just se. :D

Se on ilmeisesti kiva huudella puskista ja esittää tuntevansa mut. Eikä ole pokkaa antaa vihjettä siitä kuka on. Mä sitten inhoan tuollaista. Siksi ei kiinnosta enää mustana mitään kirjoittaa kun tutut jotka tietää mun nikin tuntuvat kyttäävän mitä tänne kirjoittaa. Taidan kirjoittaa harmaana tai sitten luon uuden mustan nikin jota en kerro kenellekään.

Enkä sitten vieläkään myönnä yhtään mitään mikä miehen nimi on. Se voi olla vaikka Pekka, Sauli, Erkki jne. Aivan sama koska ei siitä mitään kuitenkaan tule.

Mä olen ollut palstalla vasta hetkisen, enkä todellakaan tiedä kuka siellä piipittää. Jos joku kyttäis, se tunnistas kyllä tuosta kirjotustyylistä. Vaan minä olisin sentään antanut numeron, senkö joku kyttä olis tehny? Ihan miten vaan. Kerroin jo että mulla on yks mies tuttu ja se vois olla just tuo. Mutta suomi on täynnä ihmisiä! En yritä auttaa, selvitä sotkus. Mutta annan vinkin ettei kannata luottaa mieheen joka nuolee toisia vaikka seukkais..

Mä olen ollut palstalla vasta hetkisen, enkä todellakaan tiedä kuka siellä piipittää. Jos joku kyttäis, se tunnistas kyllä tuosta kirjotustyylistä. Vaan minä olisin sentään antanut numeron, senkö joku kyttä olis tehny? Ihan miten vaan. Kerroin jo että mulla on yks mies tuttu ja se vois olla just tuo. Mutta suomi on täynnä ihmisiä! En yritä auttaa, selvitä sotkus. Mutta annan vinkin ettei kannata luottaa mieheen joka nuolee toisia vaikka seukkais..

Kuten sanoin sulla ei ole pokkaa vaan huutelet puskista. Todella hienoa. En usko hetkeäkään kyllä, että tuntisit mun tai tuon miehen.

Itselläni on samanlainen tilanne päällä yhden miehen kanssa (siis vastaavaa tapahtunnut), harvoin nähdään koska seurustelen. ja tuosta sinun tilanteestasi veikkaisin että ei se tuohon jäännyt ;D

Yhteistyössä