mä en vaan kohta enä jaksa,sit kun räjähtää niin räjähtää kunnolla..

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
enkä tiä mitä räjähtämisessä tapahtuu,menetänkö oman itteni hillinnän!
meillä on nyt vaan taas vaikeempaa,ainakin tuntuu siltä! tai musta tuntuu,miehestä en ota mitn.selvää..hän kun on tuppisuu,murisee ja mörisee,vaan..ei tosiaan puhu eikä pukahda..ihan tavallisistakin asioista.

mulla on taas mitta tullut täyteen..oon laittanut miehelle eilen ja myös tnä parikin viestiä et hakeataanko apua ulkopuolelta vai mitä hä. eikä mitn.vastausta..

eilen kysyin olitko saanu viestin ja luiux sen,ei vastausa! sanoin et pitäskö meiän puhua,ei vastausta!!

kun ei sitä suhdetta vaan jaksa pitää yksin kunnossa,alkaa oleen sellanen asenne et hällä väliä...vituttaa,surettaa,kiukuttaa...tuntuu et pää on aikas sekasin ja hajoomis pisteessä!

ollaan oltu jo 8v yhessä,siks tuntuiskin niin vaikeelta heittää kaikki vuodet pois...mutta ei jaksa ikuisuuksia...

siis yleisesti hiertää,puhumattomuus!!!

esimerkki: mies töissä päivät,mä oon kotona,ei soitella päivisin,kun tulee töistä,ei mitn.puhetta,ruokaa saattaa kysyä jos ei oo hellalla valmiina,muuten ei meillä ole mitn.asiaa...

oon kyllä kysellyt et no mites töissä jo ym....mut en mä jaksa aina olla se joka alottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24674401:
on kaks lasta, mä teen arkihommat,siivous ja ruoanlaitto,mieshän käy töissä!

seksi...hhmmm..mitä se on,nopea pano...kuvastaa meiän seksielämää,ja sitäkin ehkä 2krt kuussa

just niinku meillä,yhessä 12 vuotta ja 4 lasta,ja myös nii räjähyspisteessä ku voi vaan olla.

Klassinen tapaus: mies päivät töissä, kotiin tullessa haluaa rauhoittua, mutta päivän yksin (tai lasten kanssa) kotona ollut vaimo alkaa pupua pulputtamaan kuin papupata, kun vihdoin on aikuinen juttukaveri.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
[QUOTE="mies";24674472]Klassinen tapaus: mies päivät töissä, kotiin tullessa haluaa rauhoittua, mutta päivän yksin (tai lasten kanssa) kotona ollut vaimo alkaa pupua pulputtamaan kuin papupata, kun vihdoin on aikuinen juttukaveri.[/QUOTE]

Kirjoittaa mies joka ei ole kokenut "kotonaolon ihanuutta". Kokeile puol vuotta, niin huomaat ettei se aina niin helppoa ole...

Oisko sellainen mahdollista, että alkaisit vaan huomioida miestäsi enemmän... halaus vaikka alkuun, kun tulee kotiin. Ohimennen hipaisuja, kosketuksia, myöhemmin jopa suukkoja... sillä tuollainen tarttuu ja pian huomaat itsekin saavasi noita hellyydenosoituksia. Kehu häntä vähän, jostain, mikä nyt edes vähän on kehumisen arvoista. Flirttaile.
Yritä muistella sitä, mihin hänessä rakastuit aikoinaan. Kaiva ne tunteet esiin jälleen. Pitkissä parisuhteissa on aina omat hankalat kautensa, mutta kun niistä selviää, niin suhde on entistä vahvempi. Meillä isännän kanssa yhteisiä vuosia kohta 25.
Teillähän on muuten se 7 vuoden hankala-aika parisuhteessa juuri nyt. Se saattaa heittää vuodella parilla, mutta noin 7 vuoden jaksoissa se kuulemma tulisi.

Oisko sellainen mahdollista, että alkaisit vaan huomioida miestäsi enemmän... halaus vaikka alkuun, kun tulee kotiin. Ohimennen hipaisuja, kosketuksia, myöhemmin jopa suukkoja... sillä tuollainen tarttuu ja pian huomaat itsekin saavasi noita hellyydenosoituksia. Kehu häntä vähän, jostain, mikä nyt edes vähän on kehumisen arvoista. Flirttaile.
Yritä muistella sitä, mihin hänessä rakastuit aikoinaan. Kaiva ne tunteet esiin jälleen. Pitkissä parisuhteissa on aina omat hankalat kautensa, mutta kun niistä selviää, niin suhde on entistä vahvempi. Meillä isännän kanssa yhteisiä vuosia kohta 25.
Teillähän on muuten se 7 vuoden hankala-aika parisuhteessa juuri nyt. Se saattaa heittää vuodella parilla, mutta noin 7 vuoden jaksoissa se kuulemma tulisi.

aika onko tommonenkin?

noh voinhan yrittää,mielistellä,mut jos se ei auta,niin oon kyl kaikki oljenkorret melkein sit käyttänyt..

jos toinen ei tuu yhtään vastaan ,niin sit se on siinä

[QUOTE="mies";24674571]Näyttää siltä, että vedit herneen nenään ja missasit täysin viestini oleellisen pointin.

Kysymysmerkkimäärästä päätellen, tässä vielä pisteitä, mikäli niitä tarvitset.
......................[/QUOTE]

mitä muuten "Mies" tekee tähän aikaan tälläsella palstalla? Minun MIES on kyllä töissä...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24674579:
aika onko tommonenkin?

noh voinhan yrittää,mielistellä,mut jos se ei auta,niin oon kyl kaikki oljenkorret melkein sit käyttänyt..

Harmi, jos näet sen mielistelynä, itse koen sen olevan vain osa hyvää ja toimivaa parisuhdetta, että huomioidaan toista mukavilla sanoilla ja teoilla.

[QUOTE="mies";24674472]Klassinen tapaus: mies päivät töissä, kotiin tullessa haluaa rauhoittua, mutta päivän yksin (tai lasten kanssa) kotona ollut vaimo alkaa pupua pulputtamaan kuin papupata, kun vihdoin on aikuinen juttukaveri.[/QUOTE]

Tottahan se on että tosi moni tarvitsee sitä omaa hiljaista päänsisäistä aikaansa, varsinkin juuri töistä palattuaan. Mutta huonoksi asiaksi tuo menee jos ei löydy ollenkaan halua kommunikoida puolisonsa kanssa, muuta kuin väkisin ne pakolliset.

Eli uskon että moni nainen jaksaisi kyllä olla hiljaa "tarvittaessa", kunhan tuo ei ole jatkuvasti vaadittu olotila.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24674579:
aika onko tommonenkin?

Älä mielistele, ei se auta, tai halaile. Liian pitkälle tuo tilanne mennyt että tuolla asia korjaantuisi, vielä.

Aloitat siitä että et enää häiritse miestäsi tai laittele sille turhanpäiväisiä viestejä ja kysymyksiä, kumpikin kun saa rauhaa omalle taholleen niin siitä se lähtee korjaantumaan.

*edit* turhanpäiväiset viestit= nuo mitä olet laitellut koskien ulkopuolista apua yms yms, nämä ovat turhia viestejä jotka vain provosoivat toista osapuolta, en itsekkään vastaisi tuollaisiin viesteihin koskan niiden tarkoitus ei ole mitään parisuhdetta korjata vaan purkaa omaa pahaa oloasi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä