W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:salilta parempi, kyllä hän tietää mimmosia kiimaluolia ne on |O
Okei, mistä hän sen tietää..?![]()
Hmmm, täytyypä kysäistä...![]()
Järjestä sit siekin pikku mustiskohtaus, että jaa onko sitä salaa käyty bodaribabeja katselemassa kun kerran salit tietääehkäpä se kiukuttelu loppuu siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Se sano et sitä vaan ärsyttää kun itse on kuulema mätisäkkiEi se kyllä todellakaan ole!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Se sano et sitä vaan ärsyttää kun itse on kuulema mätisäkkiEi se kyllä todellakaan ole!
Voi teitäootte te suloinen pariskunta
No, ehdota sille yhteistä "iltajumppaa", eiköhän mökötys lopu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin edelleen, että miks kuvittelet sun miehes olevan täydellinen paketti kaikkien mielestä? Epäilen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin edelleen, että miks kuvittelet sun miehes olevan täydellinen paketti kaikkien mielestä? Epäilen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:No hei, tosi outoo, jos oma mies ei tunnu täydelliseltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:No hei, tosi outoo, jos oma mies ei tunnu täydelliseltä![]()
Sanos muuta, kannattaako semmosen kans kimpassa olla jota ei tykkää juuri semmosena kuin se on =)
Ja miehes aattelee susta samoin, että sä oot täydellinen. Eiks ole ihanaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:No hei, tosi outoo, jos oma mies ei tunnu täydelliseltä![]()
Sanos muuta, kannattaako semmosen kans kimpassa olla jota ei tykkää juuri semmosena kuin se on =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:No hei, tosi outoo, jos oma mies ei tunnu täydelliseltä![]()
No ainakin täyteläinen, jos nyt en ihan täydellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin edelleen, että miks kuvittelet sun miehes olevan täydellinen paketti kaikkien mielestä? Epäilen!![]()
En mä osaa siitä kertoa mitään negatiivista, ulkomuodosta siis :heart:
Ja kyllä naiset ihan rivakkaan tahtiin nuppiaan sen suuntaan heiluttelee, kun luulevat, etten huomaaMutta eivätpä pirut tiedä et mulla on silmät selässäkin ja aivan uskomaton kasvomuisti
![]()
No hei, tosi outoo, jos oma mies ei tunnu täydelliseltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Nooh, mun mies oli poistanut tallenteelta sen "Miehen työ" -elokuvan, jota katsottiin yhdessä hetken. Kuulemma luuli, että en katsoisi sitä loppuun. Koko katsomisajan se mumisi jotain, että onpa huono leffa ja kyttäsi mun ilmeitäMutta A-studiot sun muut saa rauhassa mädätä tallenteella...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Nooh, mun mies oli poistanut tallenteelta sen "Miehen työ" -elokuvan, jota katsottiin yhdessä hetken. Kuulemma luuli, että en katsoisi sitä loppuun. Koko katsomisajan se mumisi jotain, että onpa huono leffa ja kyttäsi mun ilmeitäMutta A-studiot sun muut saa rauhassa mädätä tallenteella...
miehet on niin suloisia
![]()