mä en voi uskoo tätä *miehestä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
se tuli kotiin ja mä itkin täällä kun yks sukulainen kuoli tänään. mies kysy et mikä on ja kerroin,niin miehen kommentti oli et aijaa,lähekkö paistaa makkaraa raksalle????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olin ihan et anteeks mitä?? et en todellakaan lähde,niin se suuttu et ei sitte,yritin vaan piristää ja lähti menee!!!! |O
mä en jaksa enää. pitäköön paskaraksansa ja muuttakoon sinne yksin märehtiin mitä menetti!!!! |O |O |O |O
mä oon niin vihanen. ei kukaan oo noin paska!!!!! |O |O |O

Se on nyt paras vaan uskoa että miehet ja naiset on erilaisia vaikka se kuinka satuttaa..... :/

Miehesi yritti kuitenkin saada sut mukaansa, oisit saanut muuta ajateltavaa, oisitte olleet yhdessä....Ehkä se ilmaisutapa ei ole paras mahdollinen mutta harva mies osaa sen paremmin....

Se vaan ei osaa. Kerro sille, että millasta lohdutusta haluaisit makkaranpaiston sijaan. Jos vaikka haluat, että sinua pidetään, niin kerro jo etukäteen, että jos joskus olet surullinen, haluat sinua pidettävän ja haluat hänen ottavan osaa suruusi.

Miehesi varmaan luuli, että haluat vaan unohtaa koko jutun ja paistaa makkaraa. :xmas: Ehkä hän haluaa tulla lohdutetuksi sillätavalla.

Täytyy myöntää, että makkaranpaistoidea on aika kömpelö lohduttamisyritys. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Se on nyt paras vaan uskoa että miehet ja naiset on erilaisia vaikka se kuinka satuttaa..... :/

Miehesi yritti kuitenkin saada sut mukaansa, oisit saanut muuta ajateltavaa, oisitte olleet yhdessä....Ehkä se ilmaisutapa ei ole paras mahdollinen mutta harva mies osaa sen paremmin....

Ajattelin tuota kanssa, et se tais olla sen keino lohduttaa...

ja makkaranpaistoon olis kuulunu lisäks liuta kaljaa kittaavia miespuolisia tyyppejä joiden puheenaiheet pyörii kutakuinkin pillun ympärillä. ei jaksa.

olisin varmaan loukkaantunu jokatapauksessa,mut sekin olis ollu lievempi asianhaara jos oltais oltu kahden.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Vai märehtimään mitä menetti.. Oot niin hankalankuuloinen nainen että tuskinpa paljon menetettävää on. Sori vaan, mut pakko oli sanoa. Ryhdistäydy!

haista sinä perse!!! |O

joo, tommosta on ihan turha tulla aukomaan. Kyllä puolison pitää opetella myös itselleen vieraita toimintatapoja, jotta osaisi esim. lohduttaa, kun sitä tarvitaan.

Meillä ainakin mies menee yleensä ihan lukkoon, jos oon itken hysteerisenä. Sitten se saattaa möläyttää jotain ihan typerää tai sitten pakenee paikalta. Ei tarkoita sillä mitään, mutta ei oikein osaa sanoa/tehdä mitään tollasissa tilanteissa.

Minusta tuntuu vahvasti siltä, että ongelma ei ole pelkästään miehessäsi.

Kipeää se aina tekee tunnustaa, mutta peili on aika usein hyvä apuväline myös parisuhdeongelmiin.

Osanottoni sukulaisen kuoleman johdosta.

ja makkaranpaistoon olis kuulunu lisäks liuta kaljaa kittaavia miespuolisia tyyppejä joiden puheenaiheet pyörii kutakuinkin pillun ympärillä. ei jaksa.

olisin varmaan loukkaantunu jokatapauksessa,mut sekin olis ollu lievempi asianhaara jos oltais oltu kahden.

Ootko sä ikinä sanonu sille ukolles että et jaksa niitä kavereita ja pillujuttuja? Niinkun ihan tosissas istuttanu etees ja kertonu miltä susta tuntuu? Enkä mitenkään pahalla, mutta kun aina kirjotat täällä et mies sitä ja tätä ja se ei oikeestaan ikinä oo positiivista...että onko sulla täyspaska mies vai etkö vaan kirjota niitä hyviä juttuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Meillä ainakin mies menee yleensä ihan lukkoon, jos oon itken hysteerisenä. Sitten se saattaa möläyttää jotain ihan typerää tai sitten pakenee paikalta. Ei tarkoita sillä mitään, mutta ei oikein osaa sanoa/tehdä mitään tollasissa tilanteissa.

Mutta sillon pitää opetella. Ei mies ole mikään tonttu, jonka ei voi olettaa oppivan ihan normaaleja sosiaalisia taitoja. Hyvä alku olisi sekin, että sanoisi, että en osaa lohduttaa, mitä haluat, että teen?

kai se on sitten täyspaska. tääl palstallakin on muutama henkilö jotka tietää miten olen kaikkeni yrittäny. mut kun ei mee jakeluun. tottakai mussakin on vikaa. mä en nyt just jaksais tätä keskustelua :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Vai märehtimään mitä menetti.. Oot niin hankalankuuloinen nainen että tuskinpa paljon menetettävää on. Sori vaan, mut pakko oli sanoa. Ryhdistäydy!

samaa mieltä. milloin olisit iloisesta asiasta kirjoittanut??
Silti osanottoni menetyksesi johdosta.

kai se on sitten täyspaska. tääl palstallakin on muutama henkilö jotka tietää miten olen kaikkeni yrittäny. mut kun ei mee jakeluun. tottakai mussakin on vikaa. mä en nyt just jaksais tätä keskustelua :ashamed:

Minunkaan mielestä miehesi kyvyttömyys olla vieressäsi kun sinulla on surua, ei mitenkään liity sinuun tai siihen, mitä vikoja sinusta löytyy. :hug:

Saanko kysyä että miksi sitten aloitte rakentamaan? Koska senhän tietää kuinka raskas urakka se on, varsinkin parisuhde pistetään silloin koetukselle...

Miehet vaan on niin erilaisia tunne asioissa.
meillä oli joskus ongelmana ettei mies osannut lohduttaa ja tunsin ettei välitä minusta ja pahasta olostani vaikka sisimmässäni tiesin että hänen on vaikea tulla siihen lähelle kun ei tiedä miten haluaisin lohdutettavan.
Siitä sitten puhuttiin ja tilanne koheni kyllä.
Mutta edelleen on miehelle vaikeaa tuo lohduttaminen,mutta yrittää kovasti niin se on pääasia...
Ja jokaisella on oma tapansa tähänkin asiaan...

Saanko kysyä että miksi sitten aloitte rakentamaan? Koska senhän tietää kuinka raskas urakka se on, varsinkin parisuhde pistetään silloin koetukselle...

Joskus mies muuten vaan päättää alkavansa rakentamaan. Näin ainakin siskoni ja hänen miehensä tapauksessa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Joskus mies muuten vaan päättää alkavansa rakentamaan. Näin ainakin siskoni ja hänen miehensä tapauksessa. :o

No tietysti näin voi olla mutta jos yhdessä on päätetty asia....

mies olis alkanu rakentaa joka tapauksessa. pitkä juttu. vähän niinkun ota tai jätä-tilaisuus.

kumma et ne positiiviset jutut mitä tänne kirjotan tippuu heti ja negatiiviset kirjataan sinne tiimarivihkoon et voidaan tulla pahentaan pahaa oloa tollasella vittuilulla.
mun keino purkaa pahaa oloa on tää netti,koska en halua kaikkee vuodattaa miehen niskaan.
mulla kun ei ole irl ystävia tälläkään hetkellä tavoitettavissa juttukumppaniks.
ja turhaan mä tässä mitään selitän,paskaa niskaan vaan.

ja kiitos pahasilmä!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

No ohoh! :o
Että turhaan sitä vaimolta kysytään... Tollasessa tilanteessa voi hyvinkin käydä ohraset ja saa ukko muuttaa yksinään tönöönsä.
Sehän on ihan sama kun toinen vaan ostais talon ihan extemporena.

Yhteistyössä