mä en voi uskoo tätä *miehestä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mies olis alkanu rakentaa joka tapauksessa. pitkä juttu. vähän niinkun ota tai jätä-tilaisuus.

kumma et ne positiiviset jutut mitä tänne kirjotan tippuu heti ja negatiiviset kirjataan sinne tiimarivihkoon et voidaan tulla pahentaan pahaa oloa tollasella vittuilulla.
mun keino purkaa pahaa oloa on tää netti,koska en halua kaikkee vuodattaa miehen niskaan.
mulla kun ei ole irl ystävia tälläkään hetkellä tavoitettavissa juttukumppaniks.
ja turhaan mä tässä mitään selitän,paskaa niskaan vaan.

ja kiitos pahasilmä!! :hug:

En millään pahalla kysy vaan ihan mielenkiinnosta, itse rakensimme juuri ja vaikeata se oli...tai oikeastaan vasta sitten kun talo oli valmis.....

Mutta jos miehesi olisi rakentanut joka tapauksessa niin mikään ei pidättele sinua suhteessa jossa olet onneton!!!!!!!!!!!!Miehesi varmasti sitten pärjää yksin lainan kanssa jne jos siihen oli valmistautunut.

Tsemppiä!

Osanottoni läheisesi poismenon johdosta, kuha!

Miehet ehkä ajattelee nuo lohduttamiset vähän eri tavalla kuin naiset, tai eivät osaa ajatella, mikä olisi silloin paras tapa toimia.
Viimeksi minä "jouduin" lohdutushommiin, kun miehen isä uhkasi itsarilla ja oli poliisi kutsuttu sinne talolle missä isä oli..kaikki vaan odottivat soittoa, et miten on käynyt..en itsekään osannut mitään sanoa, kunhan halasin ja silitin miestä, ja samalla tavalla hänkin sit minuu on tottunut lohduttaa, jos mulla syystä tai toisesta paha mieli ja itku herkässä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Nää on just jänniä nää tyypit, jotka tekee itsestään tärkeän, kun joku serkunkumminkaimaraukka on sattunut delaamaan. Sitten heitä pitäis lohduttaa.

Siis mä en tajua, että miksi täällä on tämmöinen korppikotkameininki... Kun jotain on sattunut, niin tullaan nokkimaan ja vittuilemaan. Ilmeisesti empatiakyvyttömyys ei ole mitenkään erityisesti vain miesten ongelma.

Mä en muuten usko, että tahdittomuus ja sosiaalinen kömpelyys on rakennettu miehen sisälle, vaan kasvatuksella on siihen iso vaikutus. Niin mies kuin nainenkin voi oppia toisen ihmisen "kielen" ja huomata, mitä tämä milloinkin tarvitsee. Se vaan pitää opetella ja toisen pitää neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Siis mä en tajua, että miksi täällä on tämmöinen korppikotkameininki... Kun jotain on sattunut, niin tullaan nokkimaan ja vittuilemaan. Ilmeisesti empatiakyvyttömyys ei ole mitenkään erityisesti vain miesten ongelma.

Mä en muuten usko, että tahdittomuus ja sosiaalinen kömpelyys on rakennettu miehen sisälle, vaan kasvatuksella on siihen iso vaikutus. Niin mies kuin nainenkin voi oppia toisen ihmisen "kielen" ja huomata, mitä tämä milloinkin tarvitsee. Se vaan pitää opetella ja toisen pitää neuvoa.

Peesailen :wave:

Se on ihan miehestä/vaimosta kiinni, että haluatko oppia tuntemaan sen toisen "kielen". Ikävä kyllä, löytyy niitä paskoja vihanneksia meistä ihmisistäkin, keitä ei puolison asiat oikeasti kiinnosta. Saati toisen suru ja muut tunteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Peesailen :wave:

Se on ihan miehestä/vaimosta kiinni, että haluatko oppia tuntemaan sen toisen "kielen". Ikävä kyllä, löytyy niitä paskoja vihanneksia meistä ihmisistäkin, keitä ei puolison asiat oikeasti kiinnosta. Saati toisen suru ja muut tunteet.

Mä luulen, että tässä tapauksessa miestä kuitenkin kiinnosti, mutta ei vaan osannut. Ajatteli ehkä vaan, mitä itse haluaisi tehdä silloin, kun surettaa.

:xmas:

meidän yhdessäolon aikana mun elämästä on poistunu muutamia mulle läheisiä ja joka jumalan kerta miehen lohdutus on ollu mitätöntä.
sen ei tarvitse surra eikä edes ymmärtää mun surua,mut se vois kunnioittaa sitä että mä suren ja EDES YRITTÄÄ sanoa jotain lohduttavaa. ja jos ei keksi,niin sit vois olla hiljaa ja vaan halata. ja tämän kaiken olen sille sanonut-ilman tulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Se on nyt paras vaan uskoa että miehet ja naiset on erilaisia vaikka se kuinka satuttaa..... :/

Miehesi yritti kuitenkin saada sut mukaansa, oisit saanut muuta ajateltavaa, oisitte olleet yhdessä....Ehkä se ilmaisutapa ei ole paras mahdollinen mutta harva mies osaa sen paremmin....

Peesi tähän. Kuha, ensiksi pahoitteluni sukulaisesi poismenon johdosta! Sitten toiseen asiaan. Tulee kaikista sinun nykyisistä aloituksistasi (koskien miestäsi) sellainen kuva, että pinnasi on todella kireällä ja teki mies niin tai näin, se on aina väärinpäin. Miehet tosiaan ovat erilaisia kuin naiset ja heidän tapansa käsitellä surua (niin omaansa kuin toisten) poikkeavat useimmiten aikalailla naisten tavoista. Tsemppiä ja koeta nähdä miehessäsi taas niitä hyviäkin puolia; niitäkin on pakko olla, sillä olet häneen joskus rakastunut!

se tuli kotiin ja mä itkin täällä kun yks sukulainen kuoli tänään. mies kysy et mikä on ja kerroin,niin miehen kommentti oli et aijaa,lähekkö paistaa makkaraa raksalle????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olin ihan et anteeks mitä?? et en todellakaan lähde,niin se suuttu et ei sitte,yritin vaan piristää ja lähti menee!!!! |O
mä en jaksa enää. pitäköön paskaraksansa ja muuttakoon sinne yksin märehtiin mitä menetti!!!! |O |O |O |O
mä oon niin vihanen. ei kukaan oo noin paska!!!!! |O |O |O

:hug: koita mussu jaksaa, tuu huhuileen meseen jos siltä tuntuu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
se tuli kotiin ja mä itkin täällä kun yks sukulainen kuoli tänään. mies kysy et mikä on ja kerroin,niin miehen kommentti oli et aijaa,lähekkö paistaa makkaraa raksalle????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olin ihan et anteeks mitä?? et en todellakaan lähde,niin se suuttu et ei sitte,yritin vaan piristää ja lähti menee!!!! |O
mä en jaksa enää. pitäköön paskaraksansa ja muuttakoon sinne yksin märehtiin mitä menetti!!!! |O |O |O |O
mä oon niin vihanen. ei kukaan oo noin paska!!!!! |O |O |O

:hug: koita mussu jaksaa, tuu huhuileen meseen jos siltä tuntuu :hug:

kiitti muru :hug:

Aina Kuhalla on jotain valittamisen aihetta. Taitaa olla erittäin perusnegatiivinen ihminen. Ei ihme, jos ei mieskään aina jaksa. Oletko koskaan kirjoittanut mistään iloisesta asiasta täällä? Et. Kaikki viestit on pelkkää ruikutiruikutia vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja valivalivali:
Aina Kuhalla on jotain valittamisen aihetta. Taitaa olla erittäin perusnegatiivinen ihminen. Ei ihme, jos ei mieskään aina jaksa. Oletko koskaan kirjoittanut mistään iloisesta asiasta täällä? Et. Kaikki viestit on pelkkää ruikutiruikutia vaan.

On muuten kirjottanu :saint:
Et tuota itsekkään taida kauheen positiivinen ihminen olla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja valivalivali:

sustahan tässä oikeen aurinkoisen kuvan saa :saint:

en ole kenenkään muun kanssa ollut yhtä onnellinen. rakastan miestäni yli kaiken. tää rakentaminen ja miehen tämänhetkinen työmaa kaukanakaukana raastaa niin et henki ei kulje :ashamed:

en ole kenenkään muun kanssa ollut yhtä onnellinen. rakastan miestäni yli kaiken. tää rakentaminen ja miehen tämänhetkinen työmaa kaukanakaukana raastaa niin et henki ei kulje :ashamed:
Koittakaa jaksaa, jospa se helpottaisi kun rakennusprojeksti ohi. Koittakaa hoitaa suhdettanne, jotenkin. Yritä puhua miehellesi, vaikka pakko myöntää että miesten aivot on välillä toisella taajuudella. :whistle:

Olisit onnellinen että rakentaa!Eikös se teille rakenna vai mitä se rakentaa?

me päätettiin et vaik tästä tulis kuinka hankalaa niin hammasta pur´ren mennään läpi tää rakennusaika,mut nyt tuntuu et on pipo niin kireellä et silmät pullistuu päästä.
kaiken kukkuraks mies joutu tosiaan toisaalle töihin,joten työpäivät on 05-19 ja viikonloput rakentamista,tunnit kirjaimellisesti loppuu vuorokaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olisit onnellinen että rakentaa!Eikös se teille rakenna vai mitä se rakentaa?

no luojan kiitos ei ainakaa sulle rakenna.

Sitä mä en ymmärrä et valitetaan miehestä kun se on sellanen ja sellanen,ja ei tee kotona mitään-rakennuksella kokoajan-Eli mihinkään ei ole arvon naiset tyytyväisiä!!!Ei edes siihen että omaa kotia on mies rakentamassa ja tekemässä pitkää päivää jne

Yhteistyössä