mä en voi uskoo tätä *miehestä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Sitä mä en ymmärrä et valitetaan miehestä kun se on sellanen ja sellanen,ja ei tee kotona mitään-rakennuksella kokoajan-Eli mihinkään ei ole arvon naiset tyytyväisiä!!!Ei edes siihen että omaa kotia on mies rakentamassa ja tekemässä pitkää päivää jne

NIINPÄ! Mies painaa pitkää päivää elättääkseen perheensä, ja vapaa-aikanaan ei ole pubissa tai panemassa vieraita naisia vaan raksalla tekemässä uutta taloa perheelleen. Mitä tekee vaimo? Valittaa.

mä alotan ketjun siitä miten paha olla ja ketju päättyy siihen et mä oon kiittämätön tampio. uskomatonta. näin voi käydä vaan kaksplussalla. :xmas: mut kiitoksia,olo on heti paljon parempi kun tajusin et mullahan meneeki oikeestaa hyvin et näköjään on ihmisiä joilla on vielä pahempi olo kun mulla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
me päätettiin et vaik tästä tulis kuinka hankalaa niin hammasta pur´ren mennään läpi tää rakennusaika,mut nyt tuntuu et on pipo niin kireellä et silmät pullistuu päästä.
kaiken kukkuraks mies joutu tosiaan toisaalle töihin,joten työpäivät on 05-19 ja viikonloput rakentamista,tunnit kirjaimellisesti loppuu vuorokaudesta.
No ei tuossa juurikaan yhteistä aikaa jää. :( Milloin talon pitäisi valmistua?

osanotot menetyksestä. hmm.. aluksi kuulosti siltä että jos se ois ollu isun miehen hieman kömpelö tapa saada siut piristymään, että jos hää ei mitään pahaa sillä tarkottanu...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiittämättömiä...:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Sitä mä en ymmärrä et valitetaan miehestä kun se on sellanen ja sellanen,ja ei tee kotona mitään-rakennuksella kokoajan-Eli mihinkään ei ole arvon naiset tyytyväisiä!!!Ei edes siihen että omaa kotia on mies rakentamassa ja tekemässä pitkää päivää jne

NIINPÄ! Mies painaa pitkää päivää elättääkseen perheensä, ja vapaa-aikanaan ei ole pubissa tai panemassa vieraita naisia vaan raksalla tekemässä uutta taloa perheelleen. Mitä tekee vaimo? Valittaa.

Voi hyvän tähden! Taas jotkut ohittivat näppärästi koko jutun pointin..

mitäs jos sopisitte yhden päivän viikosta, jollon ette tee mitään muuta ku sellasta johon osallistuu koko perhe tai ainakin te kaksi? siis päivä jollon kavereille sanotaan EI? joku tietty päivä jollon kumpikin teistä tietää että se on pyhitetty teille ja sitä kumpikin kunnioittaa. kyllä ne kaveritkin sen nopeasti hoksaavat.

Älä luovuta! Se jäljellä oleva 7kk on lyhyt aika teidän yhteisessä elämässänne. Kyllä te siitä selviätte vaikka päällänne seisten. Toivottavasti kuitenkin elämänne rauhoittuu jonkin verran jo ennen sitä ja saatte aikaa myös toisillenne.

No niin no.... Toivottavasti et miehellesi sanonut yhtä kauniisti, kuin täällä...
voi olla mielenkiinto aika lopussa lohduttamiseen illemmallakaan jos heti on haukuttu pystyyn.... Otan osaa suruusi, tokkopa se mies mitään pahaa tarkoitti.... mutta ei niitä "ei kukaan voi olla noin paskapäitä" miehiä tarvitse katsella jos kerta jatkuvasti ahdistaa....

että oot ex yh-äitinä saannut miehen joka haluaa elää sun kanssa ja rakentaa sulle ja sun lapsellesi taloa. Ei se varmaan pahaa tarkoittanut tai tarkoita käytöksellään(mitä olet hänestä kirjoittanut) ehkä hän on vaan sellanen juro suomalainen mies. Erota aina voi jos naama ei koskaan miellytä ja rakkautta ei ole. ei se oma talo ole mikään velvoite jatkaa yhteistä elämää jos se on aina ihan paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Joskus mies muuten vaan päättää alkavansa rakentamaan. Näin ainakin siskoni ja hänen miehensä tapauksessa. :o

No ohoh! :o
Että turhaan sitä vaimolta kysytään... Tollasessa tilanteessa voi hyvinkin käydä ohraset ja saa ukko muuttaa yksinään tönöönsä.
Sehän on ihan sama kun toinen vaan ostais talon ihan extemporena.

no mun serkkuni oli vaan yks päivä kotiin tullessaan ilmoittanu avovaimolleen et ostin muuten asunnon tänään (kerrostalosta, pohjakerroksesta) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja oisit onnellinen:
että oot ex yh-äitinä saannut miehen joka haluaa elää sun kanssa ja rakentaa sulle ja sun lapsellesi taloa. Ei se varmaan pahaa tarkoittanut tai tarkoita käytöksellään(mitä olet hänestä kirjoittanut) ehkä hän on vaan sellanen juro suomalainen mies. Erota aina voi jos naama ei koskaan miellytä ja rakkautta ei ole. ei se oma talo ole mikään velvoite jatkaa yhteistä elämää jos se on aina ihan paskaa.

Niinpä...ihme, että olet miehen saanu, kun yh olet!!

Yhteistyössä