Mä en ymmärrä näitä provonhuutelijoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiehuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiehuu

Vieras
Ei koske erityisesti mitään ketjua, pidempään on jo ärsyttänyt. Miksi pitää aina alkaa joka ketjuun jonkun huutelemaan "en usko, selvä provo" tmv? Jos joku juttu vaikuttaa epäuskottavalta niin pakkoko sitä on lukea/kommentoida? Sitä kun voi tässä maailmassa tapahtua kaikenlaista, miksi aina pitää epäillä? Tai no epäileminen on ihan tervettä mutta miksi sitten pitää "fiksuna" kiljua provoa jos joku on vaikka oikeasti vaikeassa tilanteessa? Luuleeko ne ihmiset että kukaan muu ei varmaan ymmärrä mitään epäillä jos minä maailmankaikkeuden viisain en ala v*ttuilemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
no miten sitä nyt voi vakavasti suhtautuu jos täällä kirjotellaan no esimerkkinä vaikka että tytär on raskaana pyyhkeelle tms.

no mä näissä tapauksissa napsautan vaan ketjun kiinni. En jaksa alkaa kommentoimaan.

Kokemuksesta tiedän, että provoepäilyt harmittavat.
Kerroin kerran omasta elämästäni pätkän ja olisin oikeasti halunnut jutella siitä, itselleni vaikeasta asiasta... Juttu meni siihen, että alettiin epäillä provoa.

Minä vaan ihan oikeasti halusin purkautua jonnekin, ja harmitti, kun sekin harvinainen purkaukseni meni pieleen provohuutelujen takia.

Ei kaikki epätavallinen tosiaan ole provoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin vieras:
Kerroin kerran omasta elämästäni pätkän ja olisin oikeasti halunnut jutella siitä, itselleni vaikeasta asiasta... Juttu meni siihen, että alettiin epäillä provoa.

Minä vaan ihan oikeasti halusin purkautua jonnekin, ja harmitti, kun sekin harvinainen purkaukseni meni pieleen provohuutelujen takia.

Juuri tätä tarkoitin... ottaa pannuun kun kaikki vähänkin normista poikkeava heti luokitellaan provoksi ja pilataan sillä koko ketju.

Ymmärrän mitä ap. ajaa takaa. Usein sellaisiin ketjuihin missä puhutaan vakavasta/surullisesta asiasta tulee noita huutelijoita. Minustakin voisi sellaisen ajatuksen pitää omana tietonaan jos asiasta sellainen tulee mieleen. Turha pahoittaa aloittajan mieltä. Vaikka aihe kuullostaisikin hurjalta ja ei niin kovin uskottavalta niin olisi minusta hyvä antaa aloittajan kuitenkin puhua asiasta jos kokee sen tarpeelliseksi. Kuitenkin se mahdollisuus että asia on totta on melko suuri.
Eri asia sitten nämä "ostin tänään kaupasta banaanin joka painoi 6 kiloa" tms. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin vieras:

Juuri tätä tarkoitin... ottaa pannuun kun kaikki vähänkin normista poikkeava heti luokitellaan provoksi ja pilataan sillä koko ketju.

Siitä voi syyttää niitä jotka ovat huomionhakuisuudessaan pelleilleet ja juksanneet.

Yhteistyössä