Mä en ymmärrä tätä touhu täällä palstalla!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mä en tee kelle pahaa täällä palstalla, mutta 70% palstalaisiat inhoavat mua. Mä en ymmärrä edes mitä mä sellaista teen, että mun aloitukset pitää laita lukkoon? Iloitsen jostain asiasta? Onko se kieletty? Pahaa olo aina pakko olla vaikka tästäkin kerron ja harvoin saan asiallisia komenttia. Miks teitä niin tökkä mun elämää, kaikki mua haukku, että en tee muuta kun provoilen ja keksin juttuja. Miks mun pitää keksiä jotain? Minkälainen elämää sitten pitäis olla että se kuulosta oikealta? Synkältä? Kotonako pitää olla? Eikö meillä kaikilla erilainen elämää ja valinnat miten joku elää tai halua elää?

Miks kaikenlaiset TrueBloodit, Bonairet, täällä voivat joka ketjussa huuta minusta vaikka mitä, miks harmaat voivat levittää minusta vaikka minkälaista kakka, mutta ei ne edes saa bannit? Päivästä toiseen samat on huutamassa, mutta mua jooko bannataan tai ketjuja laitetaan lukkoon? Miks? Siks että iloitsen ja kerron jostain?
Miksi joku sekopäinen Lunatic täällä voi sekoilla? Mutta haukku mua sekopääksi, vaikka mä en koko ihmistä edes koske, ehkä halua, kun ei mua sellaista kiinnosta, vaikka mun mielipide hänestä ei ole mikään hyvää. Kun en ymmärrä miten joku yli 40v voi olla noin lapsellinen ja tekemättä mitään, elää ja hengittää vaan palstan kanssa...

Koska ne on modejan kavereita, siksi. Ai joo, mutta hei, tästä ei kannata puhua, ellei halua banniin. Lunatic on tehnyt niin törkeitä juttuja täällä, ettei uskoisi, niin pahasti sanonut usein, mutta silti se saa lyhyitä banneja. Sä olet saanut monen kuukauden mittaisia.

Laitapa se viesti tähän, missä oon kutsunut sua sekopääksi. Kiitos.

Taitaa alkaa latvasta heittää pahemman kerran sulla, voitko jättää sivulliset ulkopuolelle.

Koska ne on modejan kavereita, siksi. Ai joo, mutta hei, tästä ei kannata puhua, ellei halua banniin. Lunatic on tehnyt niin törkeitä juttuja täällä, ettei uskoisi, niin pahasti sanonut usein, mutta silti se saa lyhyitä banneja. Sä olet saanut monen kuukauden mittaisia.

Kyllä tekis mieli tehdä valitus johonkin, kun ei tää ole normaalia, aika epäreilu touhu. Kuulin myös että se Lunatic on yhden moden tuttu

Voi sua :(

Ehkä kannattaisi pitää synnytystaukoa hetki palstalta jos susta tuntuu pahalta? Et taida ymmärtää että olet tämän palstan viihteellisin hahmo, teet provokatiivisia aloituksia tahallasi (ethän oikeasti ole niin tyhmä ettet ymmärtäisi millaisia ajatuksia esim. tuhlailu/raha-aloituksesi aja perhepaljastuksesi aiheuttavat?) ja sitten ketjuihin tulee ihmisiä jotka lyövät lisää vettä myllyyn saadakseen enemmän viihdettä...

ap:n en ole lukenut ilkeilleen tms., mutta nimimerkkinsä mukaisia, ei niin järkiperäisiä perusteettomasti ap:ta moittivia senkin edestä... Vähän on vaikea tätä touhua käsittää ja rikkoo oikeustajuani kyllä. Ei ihme, että suomalaiset ovat kiusaamisestaan kuuluisia :(.

Näinhän se menee, jotkut pitävät koko nettiä suurena viihteenä, tiedän ihmisiä jotka eivät tee mitään muuta netissä kuin vittuilee ja provoilee. Jokaisella on omat huvinsa.

Koska kirjoitustyylisi ja aiheesi ovat provosoivia. Puhut asioista joilla on tapana ärsyttää monia. Rahasta ei kuulu puhua, ainakaan niin avoimesti kuin mitä sinä puhut. On ihan ok, että on rahaa, mutta jos sillä kerskuu, sitä ei katsota hyvällä. Se antaa öykkärimäistä kuvaa. Fiksut ihmiset eivät selitä joka toinen päivä viidensadan setelesitään, koska se ei muille kuulu. Lisäksi annat aikamoista kuvaa itsestäsi selittämällä vain materiaan liittyvistä asioista, sekä puhumalla miten lapsesi ovat niin kauniita. Eikä siinä mitään, mutta tapa jolla sen teet on ihan oikeasti puhtaasti rasittava. Sinä olet persoona, jonka moni kokee hyvin ärsyttäväksi. Suomalaiset ovat juroa kansaa, eikä täällä pidetä kehuskelusta ym. Näin yleensä siis, toki poikkeuksia löytyy. Mitä jos ottaisit vähän happea etkä palstailisi hetkeen. Voisi tehdä ihan hyvää, kun kerran itsekin huomaat ettei monikaan jaksa juttujasi kuunnella.

[QUOTE="vieras";25676134]Koska kirjoitustyylisi ja aiheesi ovat provosoivia. Puhut asioista joilla on tapana ärsyttää monia. Rahasta ei kuulu puhua, ainakaan niin avoimesti kuin mitä sinä puhut. On ihan ok, että on rahaa, mutta jos sillä kerskuu, sitä ei katsota hyvällä. Se antaa öykkärimäistä kuvaa. Fiksut ihmiset eivät selitä joka toinen päivä viidensadan setelesitään, koska se ei muille kuulu. Lisäksi annat aikamoista kuvaa itsestäsi selittämällä vain materiaan liittyvistä asioista, sekä puhumalla miten lapsesi ovat niin kauniita. Eikä siinä mitään, mutta tapa jolla sen teet on ihan oikeasti puhtaasti rasittava. Sinä olet persoona, jonka moni kokee hyvin ärsyttäväksi. Suomalaiset ovat juroa kansaa, eikä täällä pidetä kehuskelusta ym. Näin yleensä siis, toki poikkeuksia löytyy. Mitä jos ottaisit vähän happea etkä palstailisi hetkeen. Voisi tehdä ihan hyvää, kun kerran itsekin huomaat ettei monikaan jaksa juttujasi kuunnella.[/QUOTE]

ei että:xmas:

mutta ti on hauska ettei omia lapsia saa pidä kauniina:D. Mun varma pitää hoitoon mennä oikeasti

älkääs nyt heti alkako perumaan sanojanne kun ap heittäytyy marttyyriksi. Kyllä hän tietää miksi saa monen villasukat solmuun. Saa olla hyväksymättä hänen provosointiaan ja mielipiteitään. Eikä sitten pyydellä anteeksi kun hän pahastuu, ihan kuin olisi palstan megajumalatar, hänen pitää kestää myös kritiikkiä koska sitä selkeästi välillä kerjääkin.

• Tykkää
Reactions: Kahlan
ei että:xmas:

mutta ti on hauska ettei omia lapsia saa pidä kauniina:D. Mun varma pitää hoitoon mennä oikeasti

Ei ehkä hoitoon kuitenkaan vaan miten olisi kielikurssi, jos noin pahasti meni ohi mitä minä kirjoitin. Enkö juuri sanonut, että EI SIINÄ MITÄÄN=ON IHAN OK pitää niitä lapsia kauniina, mutta kirjoitustapasi on ärsyttävä. Muotoilet asiat kuulostamaan ärsyttäviltä. Kehuskelet ja olet olevinasi.

Mä en tee kelle pahaa täällä palstalla, mutta 70% palstalaisiat inhoavat mua. Mä en ymmärrä edes mitä mä sellaista teen, että mun aloitukset pitää laita lukkoon? Iloitsen jostain asiasta? Onko se kieletty? Pahaa olo aina pakko olla vaikka tästäkin kerron ja harvoin saan asiallisia komenttia. Miks teitä niin tökkä mun elämää, kaikki mua haukku, että en tee muuta kun provoilen ja keksin juttuja. Miks mun pitää keksiä jotain? Minkälainen elämää sitten pitäis olla että se kuulosta oikealta? Synkältä? Kotonako pitää olla? Eikö meillä kaikilla erilainen elämää ja valinnat miten joku elää tai halua elää?

Miks kaikenlaiset TrueBloodit, Bonairet, täällä voivat joka ketjussa huuta minusta vaikka mitä, miks harmaat voivat levittää minusta vaikka minkälaista kakka, mutta ei ne edes saa bannit? Päivästä toiseen samat on huutamassa, mutta mua jooko bannataan tai ketjuja laitetaan lukkoon? Miks? Siks että iloitsen ja kerron jostain?
Miksi joku sekopäinen Lunatic täällä voi sekoilla? Mutta haukku mua sekopääksi, vaikka mä en koko ihmistä edes koske, ehkä halua, kun ei mua sellaista kiinnosta, vaikka mun mielipide hänestä ei ole mikään hyvää. Kun en ymmärrä miten joku yli 40v voi olla noin lapsellinen ja tekemättä mitään, elää ja hengittää vaan palstan kanssa...

Saanko kysyä että miten paljon se merkitsee jos netissä tuntemattomat ihmiset eivät ymmärrä sinun aloituksiasi keskustelupalstalla? Jos vastaanotto tuntuu pahalta, kannattaisiko kertoa asioista joista iloitset, oikeille ystäville, IRL? Toisaalta jos käyttäydyt IRL samalla tavalla kuin täällä, en ihmettele jos ystäviä ei ole- kerskailu ja moukkamainen varallisuuden esittely on aika luotaantyöntävää.

Vaihtoehtoisesti voisi katsoa peiliin ja miettiä MIKSI niin moni ei ymmärrä? Onko vika ainoastaan viestisi lukijassa vai myös sinussa?

siis jos ap jo pitkään ymmärtääkseni täällä ketjuja tehnyt ja joka kuukausi (ellei jopa viikko) laitaa myös yhden "miten te voitte olla täällä tommosia!!??" ketjun, niin eiköhän jo tosiaan tiedä mikä aiheuttaa vahvoja, negatiivisia reaktioita. Miten se voi aina tulla noin yllätyksenä.. :) juu...

Alkuperäinen kirjoittaja äh;25676165:
älkääs nyt heti alkako perumaan sanojanne kun ap heittäytyy marttyyriksi. Kyllä hän tietää miksi saa monen villasukat solmuun. Saa olla hyväksymättä hänen provosointiaan ja mielipiteitään. Eikä sitten pyydellä anteeksi kun hän pahastuu, ihan kuin olisi palstan megajumalatar, hänen pitää kestää myös kritiikkiä koska sitä selkeästi välillä kerjääkin.

Mä en sanojani peru.
Mä en ymmärrä ap:n juttuja aina..enkä hänen näkemyksiään asioista,mutta se ei tarkoita että häntä inhoaisin..kuinka voisin,kun en koko henkilöä tunne? :D

Ap ei aina vain tunnu ymmärtävän,että tämä on keskustelupalsta ja täällä on paljon ihmisiä joilla on paljon erilaisia mielipiteitä..ja ne ei aina mene toisten palstalaisten kanssa yksiin.
Haukkuminen on typerää. ( itse en ole ap:ta ikinä haukkunut vaikka hän on kyllä vääristellyt mun sanomisiani ja väittänyt mun haukkuneen hänen perhettään!! )
Ap:lla on oikeus täällä kirjoitella,mutta hän tietää,että niihin kirjoituksiin tulee usein vastauksia joista hän tuskin pitää.. ( niin tulee monelle muullekkin ),mutta myös niillä muilla on oikeus omat mielipiteensä ja näkemyksensä kirjoittaa julki..
Ja eikös se tarkoitus keskustelupalstalla olekkin? :)

Voihan ap perustaa blogin jota ihmiset voi lukea,muttei kommentoida jos tahtoo julkistaa ja jakaa elämäänsä muiden kanssa ilman,että saa kritiikkiä tai kommentteja ylipäätään..

Ja tämänkin kommentin hän ottaa taatusti v-ittuiluna..vaikka se ei tarkoitus ole.

Venakko, blogi olisi sulle tosiaan hyvä idea. Saisit ihkutella ja tilittää elämääsi mielin määrin kenenkään moden puuttumatta. Kommentoinninkin voi jättää pois niin ei saisi mitään negatiivistakaan niskaan.

miksi Milannan ketjuja poistetaan eikä syytä voida perustella? Miksi kaiken maailman lasten ruumiillista kurittamista puoltavat ketjut, julkkiksia, poliitikoita tms. Nimeltä solvaavia ketjuja suvaitaan tai törkeästi vähätteleviä ja solvaavia kommentteja "latvasta laho" ym. Ym. Suvaitaan? Eli pysy pois, jos ei enemmistön tyyli miellytä, älä näyttäydy, jos kirjoitat "kehuskellen" tms. Melko lapsellista touhua eikä kestä tarkempaa tarkastelua... Jos sellaiseen ryhdytään.

• Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä