mä haluaisin niin paljon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
...jo aloittaa vauvojen tehtailun, mut tuo mies on ihan ehdoton. Mun pitää olla kunnossa ennen.
Kävin eilen fysioterapiassa ja se niin ammattitaitosesti väänsi ja käänsi. venytti mun niskaa, hiero purulihaksia ja leukaa. tuli kyl niin kepee olo sen jälkeen, ihan erillainen kun olin viimeksi sellaisella eri fysiolla mikä pauhas mulle vaan et ei tääl mitään ole ja repi mun hartioita, et "sattuuko, sattuuko". melkeen paruin sen vastaanotolla.
Tää eilinen sano iahn selvästi et mulla niska vaan rutisee ku se venytti sitä ja selkärangan ymp. olevat lihakset oli niin kipeitä. osasi kyllä hiommansa vaikka oli nuorempi ku tää toinen. ja tuli vielä hyvä mieli, en kyl tästä huimauksesta osaa sanoa että onko mennyt niinkään ohi, ku tuo flunssa painaa. mutta muuten kyllä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Kuulostaa hyvältä jos sai olon hyväksi. mikä sinua on vaivannut?

koko aikainen huimaus, vasemman käden puutuminen ja kipuilu. On mulle jo neurologiset kokeet tehty ja magneettikuvat ja meen taasen neurologille tän kuun lopussa ja lääkärille perjantaina. vähän puhumaan että onko tässä takana ehkä jotain psyykkistä. tää rumba on kestäny jo 2kk

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

koko aikainen huimaus, vasemman käden puutuminen ja kipuilu. On mulle jo neurologiset kokeet tehty ja magneettikuvat ja meen taasen neurologille tän kuun lopussa ja lääkärille perjantaina. vähän puhumaan että onko tässä takana ehkä jotain psyykkistä. tää rumba on kestäny jo 2kk

Ja miksi aina väännetään kaikki kivut ja puutumiset PSYYKKISEKSI vaivaksi?
Ei sitä kukaan pysty itseään puuduttamaan psyykkeellään... Sulla voi olla niskanikaman välissä hermo puristuksissa, avun sihen saat, kun käyt osteopaatilla muutaman kerran. Myös naprapaatti osaa auttaa. Itselläni oli olkapäästä asti koko käsi hermosäryssä ja käsi puutui ja kämmen välillä sininen. Kamala päänsärkykin oli, siihen eivät lääkkeet autaneet. Jopa lenkkeily pahensi asiaa koska kädet siinä pääsevät rentoina heilumaan. Tavalliset lääkärit eivät osanneet muuten auttaa kuin pillereitä tunkivat joista ei ollut apua. Ystävä passitti minut osteopaatille ja pääsin oireista kolmen hoitokerran jälkeen , kuusi kertaa kävin silti. Eikä ole palannut vielä, vuoden jälkeen. Voipi olla että taas alkaa joskus vaivaamaan mutta silloin ainakin tiedän mistä saan avun heti! Osteopaatin hoitomaksut joutuu maksamaan itse, mutta naprapaatille jos saat lähetteen yleislääkäriltä (fysioterapia) niin kela korvaa osan, kuten tavallisesta fysioterapeutin käynnistäkin.

tuo hierominen pahentaa oloasi, jos nikaman välissä on jotain jumissa, se pitää sieltä vapauttaa. Kokeile osteopaattia/naprapaattia. Samalla lähetteellä mikä nyt on fyssarilla, pääset naprapaatille! Ja flunssaista ei saa fyssari eikä muukaan hoitaa/hieroa, ammattitaitoinen fyssari tietää asian. Muista aina soittaa ja perua aika, jos tunnet olosi flunssaiseksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kumma juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Ja miksi aina väännetään kaikki kivut ja puutumiset PSYYKKISEKSI vaivaksi?
Ei sitä kukaan pysty itseään puuduttamaan psyykkeellään... Sulla voi olla niskanikaman välissä hermo puristuksissa, avun sihen saat, kun käyt osteopaatilla muutaman kerran. Myös naprapaatti osaa auttaa. Itselläni oli olkapäästä asti koko käsi hermosäryssä ja käsi puutui ja kämmen välillä sininen. Kamala päänsärkykin oli, siihen eivät lääkkeet autaneet. Jopa lenkkeily pahensi asiaa koska kädet siinä pääsevät rentoina heilumaan. Tavalliset lääkärit eivät osanneet muuten auttaa kuin pillereitä tunkivat joista ei ollut apua. Ystävä passitti minut osteopaatille ja pääsin oireista kolmen hoitokerran jälkeen , kuusi kertaa kävin silti. Eikä ole palannut vielä, vuoden jälkeen. Voipi olla että taas alkaa joskus vaivaamaan mutta silloin ainakin tiedän mistä saan avun heti! Osteopaatin hoitomaksut joutuu maksamaan itse, mutta naprapaatille jos saat lähetteen yleislääkäriltä (fysioterapia) niin kela korvaa osan, kuten tavallisesta fysioterapeutin käynnistäkin.

no niin. kyllä tämä psyykkeeseen vaikuttanut. olen 2 kk aikana itkenyt enemmän kuin koskaan. mutta asia ei olekaan niin että saanko minä pääni kanssa aikaan lihasjännitystä ja kipuja (ns. olisin vainoharhainen), vaan että lihasjännitys johtuu esim. paniikkihäiriöstä? ahdistuneisuushäiriöstä? sellaisista asioista missä keho on koko ajan jännitystilassa. Puhuin tästä fysioterapeutin kanssa ja oli kanssani samaa mieltä.
ja Kiitos vinkistä, koska mun niska täytyy silti saada kuntoon, jumissa se meinaan on.
jos vielä autat tyhmää ja kerrot että mikä on naprapaatti ja kirjoittaako lääkäri lähetteen osteopaatille?

Yhteistyössä