Mä haluaisin pystyä onnittelemaan..mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono ystävä

Vieras
Kaverini on alle 30v, 2 kertaa jo ollut naimisissa, ja nyt ilmoitti menevänsä taas naimisiin miehen kanssa jonka kanssa on seurustellut alle puoli vuotta. Tämä on jo neljäs kihlauskin. Lapsia hänellä on jo 3, 2 eri isää, ja vauvakuume kuulemma. Mä olen ehkä maailman ilkein ihminen mutta en näe tämänkään tarinan päättyvän hyvin :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jokainen elää omaa elämäänsä. Mun yks työkaveri oli neljättä kertaa naimisissa, on jo toki eronnut ja samalla syntyi neljäs lapsi neljännelle isälle.

Näinhän se on. Kaveri vaikuttaa onnelliselta ja tyytyväiseltä elämäänsä, ei ole katkera eikä kadu mitään. Se on kuitenkin pääasia, että on itse tyytyväinen ja nauttii elämästään. Mutta... jotenkin en vaan ymmärrä miksi aina pitää kiirehtiä :/ Ja tietenkin hän loukkaantuu kun onnittelut on vaisuja. Mihin hänellä toki on oikeus...

yritä pitää jupinat masussas, jokainen elää elämänsä niinkuin itse valitsee, ei sinun moraalin mukaan. Onnittele sydämestäsi ja säilytä ystävyys! Vai oletko kenties kateellinen jostain ystävällesi.

Myönnän toki et nykyään moni menee suhteissaan vauhdilla, mutta en koe asiakseni puuttua niihin, minulle riittää ystävieni onnellisuus.

Mä olen samaa mieltä, vieraan kanssa sillä erotuksella että ihmiset tehköön mitä lystää JOS ei ole lasta eikä lammasta! Lasten puolesta tuollainen tahti vähän hirvittäisi...

Yhteistyössä