Mä haluaisin vielä vauvan, mutta mies ei suostu! Onko kellekään muulle käynyt näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tuu Ellaa, ei tuu Ollia :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei tuu Ellaa, ei tuu Ollia :(

Vieras
Ikääkin on jo tänä vuonna 33, joten nyt pian tai sitten ei enää ollenkaan. Mies sanoi, ettei halua enää. Ei halua valvoa enää yhtään eikä pestä kakkapyllyjä enää ikinä. Että on ihan varma.

Meillä on kaksi lasta 7v ja 5v ja pikkuhiljaa tää halu kolmanteen lapseen on mulla herännyt.

On kyllä kitkerän katkera pala nieltäväksi tämä. Mies suostui ihan helposti noihin kahteen jo olevaan lapseen, mutta nyt ei sitten millään. Nyyh.

Onko muilla mies sanonut EI vauva-asiaan ja oletteko sitten vaan päässeet asiasta yli? Vaiko?

Mä en tosin ole kehitellyt vauvakuumettani isoihin mittakaavoihin. Mun mies nimittäin sanoi jo tokaa odottaessa, että enempää ei tule. Eli tiedossa on ollut. Olen keskittynyt löytämään hyviä puolia tästä lapsiluvusta (2) ja koska haluan kunnioittaa miestäni ja hänen tahtoaan ja vauvan pitäisi ehdottomasti olla molempien puolelta toivottu, niin ymmärrän kyllä, että enempää ei tule. On tässä ihan järkisyitäkin. Asunto on mitoitettu nyt meidän kokoiselle perheelle, rahaa ei nytkään ole paljoa, hyvä kun riittää ja halutaan kuitenkin lapsille aikoinaan ajokortit ja, että saavat harrastaa ja voitaisin joskus matkustella. 2 on järkevämpi määrä. Tää on ehkä biologista tää mun vauvakuume. Ei mene ehkä koskaan ohi. Kolmannen jälkeen haavailisin neljännestä? Eli ihan ok jättää tähän. Suostuisin kyllä vauvantekoon heti jos mies vaan tahtoisi ;)

Mä haluaisin myös vielä kolmannen, ikää saman verran kun sinulla ap, mutta meillä lapset vielä pieniä, 3v ja 1,5v. Mies ei halua kolmatta missään nimessä ja itsekin olen ollut vähän kahden vaiheilla kun oma jaksaminen oli toisen lapsen vauva-aikana todella kortilla. Nyt kuitenkin mennyt jo jonkin aikaa taas kivasti, jos itse saisin päättää niin tulisin n. vuoden päästä raskaaksi ja vauva syntyisi joskus alkuvuonna 2014. Mutta en usko, että saan miehen päästä käännettyä, joten yritän totutella ajatukseen, että lapset on nyt tässä. En ainakaan pelkästään tuon takia aio alkaa miestä vaihtamaan.. :D

Se tosiaan on silloin ei. Ei siitä hyvää myöskään seuraa, jos painostaa miehensä lapsentekoon tämän sitä haluamatta! Hyvä suhde vaatii sen, ettei kumpaakaan pakoteta mihinkään mihin ei halua tai ei ole valmis.

Toisekseen sulla on hei KAKSI lasta! Moni ei saa yhtään, vaikka haluaisi! Mihin edes tarvitsisit enempää? Keskity hoitamaan ja rakastamaan kunnolla kahta lastasi. Nyt kun sulla on "vain" ne kaksi, ehditkin kunnolla paneutua heihin, kun kerran lapsista pidät? Puuhaatte yhdessä kaikkea kivaa ja he on sinun lapsia aina, vaikka vauvaiän ovatkin ohittaneet!

Yhteistyössä