mä haluaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yyyyh. Mä en....en siis niin tosiaankaan. Ne itkee, huutaa, kuolaa, ja puklaa. Onkohan tää nyt sitten sitä, kun lapsiluku on täynnä? :D

Tai ainakin toistaiseksi vauvakuume jäähyllä. Itse olen aina luullut olevani ikuinen vauvakuumeilija mutta akkkosen synnyttyä seuraavat 2v tuo tunne pysyi visusti poissa, mielessäni tunsin lähinnä sääliä kun näin jonkun raskausvatsan tai pienen vauvan kanssa...:whistle:

Mutta sitten se mokoma iski uudestaan kuin kirkkaalta taivaalta ja nyt vaikka on tuo 6kk ikäinen tuhisija niin silti tunnen jonkinlaista "kateutta" aina kun kuulen jonkun olevan raskaana tai näen ihan pienen vauvan jne.

Mä kävin just ihastelemassa kaverini 1,5 kk ikäistä tytärtä. Siinä sitä oli kerrakseen, 2,5 tuntia riitti mulle. :D Söpö oli kuin kaunein nukke ja niin kiltti, mutta minun kohdallani aika on jo mennyt sen ohi.

Niin mäkin haluaisin! Meidän lapsiluku piti olla täynnä kahdessa, mutta vuoden olen nyt haaveillut kolmannesta! Ei tiedä riittäiskö meidän rahat, kun ei oo varaa isompaan asuntoon. Riittäiskö jaksamista valvoa ja uhman sietoon... ja ihan just oon tulossa jo liian vanhaksikin. Ja nuorin täyttää pian jo neljä... Tulisko liian iso ikäerokin, vanhinkin jo 6v.?

Yhteistyössä