Mä haluan, että mun ex kuolee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piinattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin paljonko sielu sietää. eikä viranomaiset siihen puutu. yhdessä karpon ohjelmassa ne mustalaiset piinasivat naapureita vuosikymmenet. eikä mitään kuria siihen saatu ennen kuin yhdeltä kirveellä hakattiin päästä melko iso kohta irti. meni toinen silmäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Se ei valitettavasti oo niin yksinkertasta.. Mä tiedän pari pahaa tapausta, molemmissa oli myös lähestymiskiellot mut loppupeleis ei poliisit voi kauheesti asialle mitää tehdä :(

Näin oletin sen olevankin. Mutta sen vuoksi juuri kyselinkin. Ja juuri se ihmetyttää, että miksi lähestymiskieltoja sitten on ylipäätään olemassa jos se on yhtä tyhjän kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Se ei valitettavasti oo niin yksinkertasta.. Mä tiedän pari pahaa tapausta, molemmissa oli myös lähestymiskiellot mut loppupeleis ei poliisit voi kauheesti asialle mitää tehdä :(

Näin oletin sen olevankin. Mutta sen vuoksi juuri kyselinkin. Ja juuri se ihmetyttää, että miksi lähestymiskieltoja sitten on ylipäätään olemassa jos se on yhtä tyhjän kanssa?

No haloo, pitäähän se nyt olemassa olla vaikka ei täydellisesti toimikaan.

Ehkä se lähestymiskielto toimii niihin tapauksiin, joilla on jotain järkeä vielä olemassa. Mun exäni kaltaisiin ihmisiin ei mikään laki tehoa. Ei yksikään. Sen mielestä lait ja yhteiskunnan säännöt ei kosketa häntä.

Kuulostaa hirveältä ap:n kokemukset (ja muiden). Etkö pysty painostamaan lakimiestä ajamaan yksinhuoltajuutta, että pääsisitte pois sen mielipuolen maailmasta? Eikös tämän käytös jo ala vaikuttamaan lapsiinkin-> luulis yksinhuoltajuuden heltiävän helpolla.
Eikö laki suojaa milleen, että saisit suojaa/turvaa jo oikeudenkäsittelyn ajaksi?
Olen järkyttynyt siitä ehkä eniten, että vaikuttaa siltä kui mitään ei olisi tehtävissä. :O Sanokaa, et olen väärässä.

Ei auta poliisi tai lahestymiskiellot, jos joku on hullu ja haluaa tehda elamasi vaikeaksi niin se on valitettavan helppoa. Oma ex tuli kahvilaan jossa tyoskentelin ikkunan lapi minua tappamaan, juoksin karkuun yhteen kauppaan jossa henkilokunta piilotti minut. Omistajan soitettua poliisille nama tokaisivat etta siinahan tytto nakee kenen mukaan on lahtenyt....

Alkuperäinen kirjoittaja mene pois:
Jos laki ei auta sinua eikä lähestymiskielto, niin älä sinäkään piittaa yhteishuoltajuudesta vaan muuta kauas pois!

Kerrotko, miten saan lasten nimet muutettua ilman että ex saa tietää siitä? Tai miten saan lasten tiedot pysymään salassa niin, ettei mikään viranomainen niitä sille luovuta? Koska sen se tekee, jos huomaa että olen "kadonnut". Kokemusta on jo yhdestä kerrasta, kun pakenin sitä kotoani, tiesin sen olevan tulossa. Se oli riehunut oveni takana, soitellut läpi poliisit, minun sukuni, viranomaiset, lasten tarhan jne. Uhkasi, että jos en "antaudu", pistää poliisit mun perään yms. Olin viikon "maan alla", mutta jouduin selittelemään katoamistani lastenvalvojalle yms kun exä musta teki ilmoituksen (on huolissaan lapsista, kun olen kadonnut, eikä kukaan tiedä missä olen tai mistä mut tavoittaa yms)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa hirveältä ap:n kokemukset (ja muiden). Etkö pysty painostamaan lakimiestä ajamaan yksinhuoltajuutta, että pääsisitte pois sen mielipuolen maailmasta? Eikös tämän käytös jo ala vaikuttamaan lapsiinkin-> luulis yksinhuoltajuuden heltiävän helpolla.
Eikö laki suojaa milleen, että saisit suojaa/turvaa jo oikeudenkäsittelyn ajaksi?
Olen järkyttynyt siitä ehkä eniten, että vaikuttaa siltä kui mitään ei olisi tehtävissä. :O Sanokaa, et olen väärässä.

Vaikuttaa jo lapsiin, toinen heistä oireilee pahasti. Psykologin tutkimukset osoittivat, että johtuu tästä isästään ja sen tekosista.

Mustakin tuntuu, ettei mitään ole tehtävissä. Ei mitään.
Ainoa, joka tästä vapauttaa,on jomman kumman kuolema.

Siis aivan kauhea tilanne ap:lla, mut eikös jotkut muutkin naiset lapsineen ole "kadonneet", mitenkähän se heidän kohdallaan on onnistunut? Voiko tuo yhteishuoltajuus painaa enemmän kuin psykologin lausunto lapsen mielenterveydestä ja siitä että isästä on tälle haittaa? Toivon ap:n tilanteen ratkeavan parhain päin mahdollisimman pian!

Yhteistyössä