Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siru:Minä mietin tässä jokin aika sitten, jos veisin miehen ulos syömään ja kosisin häntä sitten sielläEn polvillaan enkä muiden nähden/ kuullen kuitenkaan niinkuin elokuvissa x)
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Alkuperäinen kirjoittaja siru:Minä mietin tässä jokin aika sitten, jos veisin miehen ulos syömään ja kosisin häntä sitten sielläEn polvillaan enkä muiden nähden/ kuullen kuitenkaan niinkuin elokuvissa x)
entäs jos tulee pakit??
mä sitä "pelkään" että se sivuttaa koko jutun. no jos noin käy niin pakitan takavasemmalle ja lähden lipettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Miksi ihmeessä pitää mennä naimisiin? Kyllä se hyvä parisuhde ja perhe-elämä lähtee ihan jostain muusta kuin vihkitodistuksesta. Ja raha ja laki asiat voi järjestää muutenkin. Jos yhdessä haluaa olla ja toista rakastaa ja kunnioittaa niin ei siihen mitään papin aamenta tarvita!
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Miksi ihmeessä pitää mennä naimisiin? Kyllä se hyvä parisuhde ja perhe-elämä lähtee ihan jostain muusta kuin vihkitodistuksesta. Ja raha ja laki asiat voi järjestää muutenkin. Jos yhdessä haluaa olla ja toista rakastaa ja kunnioittaa niin ei siihen mitään papin aamenta tarvita!