Mä haluan seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daniela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Daniela

Vieras
Olen saanut seksiä viimeksi lokakuussa. Olen siis sinkku. Olen ihastunut erääseen mieheen ja haaveilen useasti päivän aikana harrastavani seksiä hänen kanssaan. :P

Pakko pian saada seksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Go for it :D Mitäs jos koettaisit lähestyä tätä miestä?

En uskalla. :( Pelkään, että mies haluaa olla vain kaveri eikä hänellä ole sellaisia tunteita mua kohtaan. :(

Mä en näe estettä paneskelulle vaikka oltaisiinkin vain kavereita, mutta mutta... :p Ymmärrän kyllä pointin. Saattaahan olla että miehellä on samantapaisia ajatuksia susta...

En uskalla. :( Pelkään, että mies haluaa olla vain kaveri eikä hänellä ole sellaisia tunteita mua kohtaan. :(

Mä en näe estettä paneskelulle vaikka oltaisiinkin vain kavereita, mutta mutta... :p Ymmärrän kyllä pointin. Saattaahan olla että miehellä on samantapaisia ajatuksia susta...

En mä halua siitä miehestä pelkkää seksiä vaan haluaisin parisuhteen hänen kanssaan. En jaksa enää uskoa, että miestä kiinnostaisi. :(

En mä halua siitä miehestä pelkkää seksiä vaan haluaisin parisuhteen hänen kanssaan. En jaksa enää uskoa, että miestä kiinnostaisi. :(

Höh :( Hankala tilanne...

No toiset on ollu ilman jo kesäkuusta asti... Eikä enää edes tunnu missään.

Haluaisin kyllä miehen, jonka kanssa voisi vaan harrastaa seksiä ja purkaa ajoittaisia läheisyydenpuuskia, mutta ei tarvitsisi sitoutua kovin tiiviisti, eikä tehdä suurempia tulevaisuudensuunnitelmia.

Kuulostaa kai aika helpolta löytää tuollainen mies, mutta ei se aina niinkään päin mene. Pelimieshän se ei kuitenkaan saisi olla, vaikka en omistushaluinen olekaan.

Tuollaisen yhdistelmän puutteessa pärjään hyvin ilmankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Murmur:
No toiset on ollu ilman jo kesäkuusta asti... Eikä enää edes tunnu missään.

Haluaisin kyllä miehen, jonka kanssa voisi vaan harrastaa seksiä ja purkaa ajoittaisia läheisyydenpuuskia, mutta ei tarvitsisi sitoutua kovin tiiviisti, eikä tehdä suurempia tulevaisuudensuunnitelmia.

Kuulostaa kai aika helpolta löytää tuollainen mies, mutta ei se aina niinkään päin mene. Pelimieshän se ei kuitenkaan saisi olla, vaikka en omistushaluinen olekaan.

Tuollaisen yhdistelmän puutteessa pärjään hyvin ilmankin.

Tuollaisessakin suhteessa on varjopuolensa. Jonkin ajan kuluttua se alkaa kyllästyttää, suhde päättyy, ja ainakin toiselle on saattanut alkaa muodostua syvempiä tunteita. No on se kivaa niin kauan kuin sitä kestää, mutta surutyö siinäkin on tehtävä.

Mä sain just :D Paljon ja joka reikään! Nyt tyytyväisenä nukkumaan.

Ottakaa asiat omiin käsiinne (heh) ja hankkikaa lisää seksiä elämäänne! Säännöllinen seksi tekee hyvää niin ruumiille kuin mielelle. Läheisyys tietenkin myös. Panokaverin kanssa on kiva lötkötellä jonkun aikaa sohvalla ennen ku lähtee kotiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Murmur:

Pelimieshän se ei kuitenkaan saisi olla, vaikka en omistushaluinen olekaan.

Joo-o :D

Se voi olla vaikeaa löytää tuollaisia.
Melkeinpä tuo sinun määritelmä jo tarkoittaa sitä että on pelimies oltava.

Sama kuin sanoisi että haluaa asua sademetsässä mutta alueella missä ei sada. :-p

Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Mä sain just :D Paljon ja joka reikään! Nyt tyytyväisenä nukkumaan.

Ottakaa asiat omiin käsiinne (heh) ja hankkikaa lisää seksiä elämäänne! Säännöllinen seksi tekee hyvää niin ruumiille kuin mielelle. Läheisyys tietenkin myös. Panokaverin kanssa on kiva lötkötellä jonkun aikaa sohvalla ennen ku lähtee kotiinsa.

Joka reikään. :x Ei kiitos mulle mitään anaaliseksiä!

Sä et tainnut lukea mun vastauksia kunnolla koska mä haluan parisuhteen tämän yhden tietyn miehen kanssa enkä vain pelkkää seksiä. Mä en voi toista noin vain ottaa omakseni jos toista ei kiinnosta.

Yhteistyössä