Mä haluisin tällä värjätä hiukseni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1838_1158_1333&osCsid=3ee717aa737520ed46bb3475253a8976

Mut äijä on tuon roseredin kannalla..Mä värjäsin nuoruudessa aina tolla joten siks ei oikeen sytytä enää.. :/

Oliko sulla muuten tavatessamme luonnollisen väriset hiukset?

Kun mä halusisin suunnilleen sellaiset... Vaan ei pysy tumma väri tässä päässä paria viikkoa pidempää. (kestoblondi olen, ei voi edes yrittää huijata :headwall: )

Ja olisi kyllä pirteä toi pinkihkö. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ei kai sitä äijiltä kysytä. :whistle:
En mä ainakaan kysellyt kun vetäisin blondista punaruskeaksi ja siitä tähän nykyiseen punaiseen. :D
No ei niin omatpahan on hiukseni eriasia on sit se kehtaako äijä näyttäytyä missään mun kanssani.. :whistle: :D Tänään äijän isosisko on menossa tonne heaveniin ostaan mulle pari purkkia tuota väriä ja sit postittaa ne mulle niin saan nätin tukan kissanäyttelyyn.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
No ei niin omatpahan on hiukseni eriasia on sit se kehtaako äijä näyttäytyä missään mun kanssani.. :whistle: :D Tänään äijän isosisko on menossa tonne heaveniin ostaan mulle pari purkkia tuota väriä ja sit postittaa ne mulle niin saan nätin tukan kissanäyttelyyn.. :xmas:
Samaa mä mietin joskus, on tuo onneksi vielä kehdannut mun kanssa näyttäytyä. :D
Vetäise väri päähän vähän ennen näyttelyä niin sitten mä saatan jopa tunnistaa sut siellä. :whistle:

Kissa kehrää mun sylissä ja alkoi huutaa kun joutui viestin kirjoituksen ajan olemaan ilman silitystä. :D

oho, aika erikoinen mun silmään :D
Mutta ei muuta kun väri päähän mitä sitä äijältä kyselemään millasen tukan itse haluaa.

Ei tuo mun äijäkekään tykänny kun pistin vaaleen tukan tummaks mutta onhan tuo jo tottunu siihen, ja nyt on punanen eikä ole suutaan aukassu sen koommin.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Oliko sulla muuten tavatessamme luonnollisen väriset hiukset?

Kun mä halusisin suunnilleen sellaiset... Vaan ei pysy tumma väri tässä päässä paria viikkoa pidempää. (kestoblondi olen, ei voi edes yrittää huijata :headwall: )

Ja olisi kyllä pirteä toi pinkihkö. :D
Ei ollu mä oon värjänny näitä sinimustalla.Eikä mullakaan värit kauaa hiuksissa pysy ihan sama mitä väriä laittaa kaikki valuu pois.. |O

Ootko kokeillu ennen noita värejä, et onko kuinka hyviä? Meinaan vaan et haitstoren sivuilta löytyy tuota väriä samana mitä kampaamoissa käytetään, eli on korkeatasoinen tuote ainakin. Itse en uskaltais mitä tahansa merkkiä käyttää varsinkaan kun kyseessä on noinkin punainen

Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Ootko kokeillu ennen noita värejä, et onko kuinka hyviä? Meinaan vaan et haitstoren sivuilta löytyy tuota väriä samana mitä kampaamoissa käytetään, eli on korkeatasoinen tuote ainakin. Itse en uskaltais mitä tahansa merkkiä käyttää varsinkaan kun kyseessä on noinkin punainen
Juu olen nuoruudessa mulla oli hiuksen värjätty tolla flamingopinkillä ja sit myös käytin tuota roserediä eli kokemusta on noista väreistä.. =)

Yhteistyössä