Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei niin omatpahan on hiukseni eriasia on sit se kehtaako äijä näyttäytyä missään mun kanssani..Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ei kai sitä äijiltä kysytä.![]()
En mä ainakaan kysellyt kun vetäisin blondista punaruskeaksi ja siitä tähän nykyiseen punaiseen.![]()
Samaa mä mietin joskus, on tuo onneksi vielä kehdannut mun kanssa näyttäytyä.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No ei niin omatpahan on hiukseni eriasia on sit se kehtaako äijä näyttäytyä missään mun kanssani..![]()
Tänään äijän isosisko on menossa tonne heaveniin ostaan mulle pari purkkia tuota väriä ja sit postittaa ne mulle niin saan nätin tukan kissanäyttelyyn.. :xmas:
Ei ollu mä oon värjänny näitä sinimustalla.Eikä mullakaan värit kauaa hiuksissa pysy ihan sama mitä väriä laittaa kaikki valuu pois.. |OAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Oliko sulla muuten tavatessamme luonnollisen väriset hiukset?
Kun mä halusisin suunnilleen sellaiset... Vaan ei pysy tumma väri tässä päässä paria viikkoa pidempää. (kestoblondi olen, ei voi edes yrittää huijata :headwall: )
Ja olisi kyllä pirteä toi pinkihkö.![]()
Kuka on timppa??Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:*hih* Joku siis ihan oikeasti aikoo Timpan lafkasta jotain ostaa... vai?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuka on timppa??Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:*hih* Joku siis ihan oikeasti aikoo Timpan lafkasta jotain ostaa... vai?![]()
Miksei sieltä sais mitään ostaa??Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuka on timppa??Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:*hih* Joku siis ihan oikeasti aikoo Timpan lafkasta jotain ostaa... vai?![]()
Mr. Leatherheaven
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Miksei sieltä sais mitään ostaa??![]()
Juu olen nuoruudessa mulla oli hiuksen värjätty tolla flamingopinkillä ja sit myös käytin tuota roserediä eli kokemusta on noista väreistä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Ootko kokeillu ennen noita värejä, et onko kuinka hyviä? Meinaan vaan et haitstoren sivuilta löytyy tuota väriä samana mitä kampaamoissa käytetään, eli on korkeatasoinen tuote ainakin. Itse en uskaltais mitä tahansa merkkiä käyttää varsinkaan kun kyseessä on noinkin punainen